Rejestracja i logowanie

OLD BOYS : Pocztex meczem kolejki

Wydarzenia 12-03-2006 Autor: Konto usunięte
131

W XV kolejce KAHLPN doszło do pojedynku mistrza i wicemistrza ubiegłorocznej edycji ligi Galakticos i AZS WSGK. Galakticos ponownie okazł się lepszy i pokonał studentów 9:4.

Meczem kolejki i małą niespodzianką była przegrana OLD BOYS z Pocztexem 2:4. W Pocztexsie prym wiedli byli zawodnicy MKS Kutno, Wlaziński i Pawlak, dzielnie im sekundował Gorący. Dla OLD BOs-ów ta porażka to praktycznie koniec marzeń o wygraniu ligi i minimalne szanse na podium.

Od zwycięstwa do zwycięstwa kroczy MOSiR, który po pokonaniu5:0 Polfarmexu jest już piąty i mimo straty 6 punktów za grę nieuprawninego zawodnika, ma szansę na podium. Do końca ligi 4 kolejki. Każdy mecz będzie miał swoją wagę. Jedni walczą o grę w przyszłym roku w I lidze, czołówka zaś o tytuł mistrza KAHLPN.

Hurt Pap - Protektor 1:2, dla Hurt Papu: Pikoń, dla Protektora: Karczewski B. i Kostrzewa B.

Amzonka - Piękne Chłopaki 13:6, dla Amazonki: Lebociński 5, Michalak W. 4, Cieśliński Ł. 3, Rzymski, Dla Chłopaków: Koszański 4, Woźniak 2,

Libero - Starter 2:5 dla Libero: Rembelski i Miksztal, dla Startera: Łuczak 2, Krzemieniewski, Budner i Skrzynecki,

Mika - Omega 3:2, dla Miki: Stasiak, Kowalski i Gwrtan Arkljan, dla Omegi: Kaźmierczak i Wąsowski,

AZS - Galakticos 4:9 dla AZs: Kacprzak 3 i Stempniak, dla Galakticos: Boryczka S. 2, Majchrowicz 2, Milczarek, Wódka, Gawrysiak, Witkowski i Lewandowski,

Zryw - Kutnowskie Lwy 1:1, dla Zryw: Skrzynecki , dla Lwów: Gronowski,

OLD BOYS - Pocztex 2:4, dla Old Boys: Czerwiński i Cesak, dla Pocztexu: Sierant, Wlaziński, Lewandowski i Frankowski,

Polfarmex - MOSiR 0:5, dla MOSiR-u: Majtczak A i Majtczak M. po 2, Koralewski,

DZPG - Sami Swoi 1:5, dla DZPG: Woźniak, dla Swoich: Kopeć i Janowski po 2 i samobójcza.

Tabela o XIV kolejkach:

1. Galakticos 38 75-34

2. Amazonka 37 65-36

3. Starter 36 86-35

4.Sami Swoi 34 60-32

5.MOSiR 33 88-32

6. Old Boys 33 79-36

7. Protektor 31 52-34

8. Hurt Pap 25 51-64

9. Pocztex 21 71-68

10. DZPG 20 73-45

11. Libero 19 63-59

12. Piękne Chłopaki 17 51-71

13. AZS 16 36-51

14. PWiK 16 49-64

15. Polfarmex 14 43-65

16 Kutnowskie Lwy 14 41-81

17. Mika 13 59-65

18. Omega 11 44-78

19 Argus 8 29-72

20. Zryw 2 41-122

Piątka kolejki: Lichota /Pocztex/ najstarszy zawodnik ligi, Pawlak /Pocztex/, Koszański J. /Piękne Chłopaki/, Lebociński /Amazonka/, Kacprzak /AZS/, rezerwa: Kopeć /Sami Swoi/ i Łuczak J. /Starter/

Zawodnik Kolejki: Krzysztof Pawlak/Pocztex/

Drużyna kolejki: Pocztex

Mecz kolejki: OLd BOYS : Pocztex

Strzelcy: Rembelski 31 /Libero/, Lebociński /Amzonka/ 29, Majtczak M. /MOSiR/ 24, Sierant D. /Pocztex/ 22 i Cesak 20 /OLD BOYS/,Truścińki 19 /DZPG/, Gorący 18 /Pocztex/.

komentarze (131)
Dodaj komentarz

hehe rozwala mnie to najpierw glalkticos mowi ze wygra wszystkie mecze w lidze jak juz jeden zremisowali to powiedzieli ze napewno zadnego nie przewgraja teraz jak juz przegrali to mowia ze napewno wygraja lige ja tam nic do was nie mam mozecie sobie wygrac ale wydaje mi sie ze macie naprawde ciezkie mecze przed soba wiec chyba łatwo nie bedziecie mieli

Lige wygra Galacticos!!! Nie sądze zeby im ktoś zwycięstwo mógł odebrać!!! emoji

Widze,że tu niezła dyskusja się zaczyna robić. Do J-23 Moge się dowiedzieć o co Ci chodzi??? Jakie moje wypowiedzi Cię poruszły?? Tylko chciałbym uzyskać konkrety.Co niby głupiego napisałem i jakie są te moje plugawe wypowiedzi,jak to napisałeś?? Masz swoje zdanie a ja mam swoje i tyle. Czekam na odpowiedź.

NORMALNY moze jestes dzielnicowym ze sie tak wszystkim interesujesz ja ten temat na forum zakonczylem emoji

To nie dotyczy ciebie wiec zlewam na twoj komentarz .

Do J-23: Po 1. To może powiesz wszem i wobec co takiego napisał??? Bo jak na razie widze to zabawa w kotka i myszkę. Po 2. Krzycząc na forum dajesz do zrozumienia,że chcesz być zauważony przez innych.Widodcznie nie masz przyjaciół... Po 3. Czekasz na halę,żeby z kolegami komuś dać w twarz?? Po 4. Jakbyś miał coś do niego,to byś to załatwił już dawno i po cichu,a nie robił z tego przedstawienia. Po 5. Będę jutro na hali ale nawet jak się ujawnisz TWARDZIELU ANONIMIE,to Cię po prostu oleje,bo jestem o wiele inteligentniejszy od takiego prostego człowieka jak Ty.

j-23 chodziłeś może do 8.

do j23 jestes z tarnowskiego??? znasz ziomkow z druzyny sami swoi bo wydaje mi sie ze tak ??????

Nic niemam do ludzi ktorzy wypowiadaja sie na forum i maja odmienne zdanie od mojego.Polemizowac a pisac nieprawde to ogromna roznica.Co glupiego napisal PREZESIK on wie najlepiej.To tyle co w danym temacie w koncu to maja byc posty o halowce a nie o burakach. pozdro emoji

Normalny a moze ty jestes INNY musisz byc w zarzylych kontaktach z PREZESEM ze sie tak uniosles od dluzszego czasu ze soba chodzicie? przyjdz jutro na hale to zobaczymy komu przyda sie pampersik emoji

Dlaczego uważasz że moja drużyna jest do kitu??? Tam naprawde grają fajni faceci, maja super kibiców i zawsze się super bawią nawety poi przegranym meczu. (starzy i młodzi) Przebywam z nimi już od dawna i zawsze jest spoksik!!!!

OLD BOYS to kicha!!!!!!!!!!!!!!!!!

I jeszcze jedno!! To jest forum!! Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i tyle! A jak tego nie rozumiesz to spytaj się mamy to może Ci powie!!

Do J-23: Ile ty masz lat?? 13?? 15?? Widać,że jesteś jakimś niedowartościowanym gimnazjalistą,który myśli,że jest wielki jak sobie pokrzyczy przez internet.Uważaj tylko,żeby Ci kupa po dresach nie poleciała,bo w czym będziesz stał pod blokiem emoji Zacznij lepiej chodzić do szkoły ''inteligencie'' Pozdro wszyscy normalni!

do j23 a to co prezes zrobil takiego ????

a jeśli możesz to zdrać które to jego wypowiedzi tak cie poruszyły.

Nie jestem fanatykiem SS lubie ladna pilke a taka graja SS chce ukarac PREZESA za jego plugawe wypowiedzi pozdrawiam wszystkich kibicow halowki

szczerze pwoeim ze troche brakuje tu organizacji na koniec ligi powinni podjac wszystkie decyzje zeby było jasno wiadomo co mozna a co nie??? wiec głosowanie czy moga grac zrzeszeni bedzie najsporawiedliwsze bo to my tworzymy lige druzyny ktore graja teraz i ta liga jest dla nas a wiec najlepiej jak odbedzie sie głosowanie i wtedy jnikt nie bedzie mial pretensji

chyba masz racje tylko że teraz pójdzie plotka przez lato prawie wszyscy załatwią sobie zrzeszonych i zimą będą wprost prosić o to by mogli grać. I wten prosty sposób ktoś załatwi to co chce i jeszcze wmówi nam że sami tego chcemy.

na to chwile powinnismy sie cieszyc z tego co mamy , a przed rozpoczeciem nowego sezonu organizatorzy niech zrobia zebranie i powinno byc głosowanie wszywstkich druzyn jak wiekszosc bedzie chciala zeby grali zrzeszeni to niech graja mysle ze to bedzie najsprawiedliwsze rozwniazanie

Swiete Słowa Swiete Słowa ..... Santiago Munez

...jesli w nazwie ligi jest 'AMATORSKA' to dlaczego maja grac zawodowccy... ale w sumie jacy z nich zawodowcy skoro maja amatorskie kontrakty.. bo w 5 lidze sa tylko takie.. jesli byliby prawdziwymi zawodowcami utrzymywaliby sie z gry w pilke.. uwazam ze niektorzy zawodnicy z klubu nie prezentuje takiego poziomu gry jak np zawodnicy z kahlpn.. przykladem mozebyc chociazby zawodnik znany pod pseudonimem 'krzynowek'.. jesli mielby grac 'zawodowcy' w naszej lidze to nie bedzie juz liga amatorska.. z tego co wiem to w lowiczu jest liga.. i tam moga grac zawodowcy.. i z tego co mi wiadomo to graja tam zawodnicy z naszego mks-u.. pozdrawiam wszystkich amatorskich graczy naszej ligi emoji)

emojiemojiemojiemojiemojiemojiemojiemojiemoji Pozdro

ANTYCHWAST masz racje był turniej w Krośniewicach był w Bedlnie to i u nas by można. W tym roku pewnie nie było wolnego terminu,ale w przyszłym może coś zorganizują.

ja tez jestem za tym zeby liga była amatorska tak jak jest teraz.....ale niech robia tez jakies turnieje dla zreszonych bo w tym roku w KUtnie nie było zadnego!!!!!

Jeśli są oni/5liga/tak atrakcyjni to czemu na ich mecze na atrakcyjnym stadionie nie walą tłumy? Jeśli w następnych rozgrywkach będą grać zrzeszeni to proponuje; NA BASEN WPUSZCZAĆ/też mosir/ TYLKO TYCH CO PŁYWAJĄ W TEMPIE PODOBNYM DO REKORDU WOJ.ŁÓDZKIEGO. DO LIGI KOSZYKÓWKI DOPUŚCIĆ TYCH CO NA 5 PRÓB ZA TRZY MAJĄ 4 UDANE . W SIATKÓWCE MUSZĄ UMIEĆ ZASERWOWAĆ Z WYSKOKU. A to że MOSIR jest utrzymywany z naszych podatków powinno przemawiać za tym aby był on dostępny też dla nas mieszkańców Kutna.

zx

zx

j 23 zadałem ci kiedys pytanie czy jestes włazisz w **** samym swoim czy jestes ich fanatykiem????

MASZ CZAS DO NIEDZIELI NA REHABILITACJE

Co za problem czy ktos jest zrzeszony czy nie zawodnicy z v ligi niebeda konkurencja na hali ktora rzadzi sie innymi prawami a dodatkowo wzrosnie atrakcyjnosc spotkan.

Popieram!! Jak chcą,żeby grali zrzeszenie,to niech stworzą własną drużynę i zagrają w rozgrywkach futsalu tak jak Łęczyca. Właśnie czy wszystko ma być podporządkowane pod MKS?? Zwykli ludzie też chcą sobie pokopać piłke! MKS ma lige,amatorzy niestety nie! Więc jak sama nazwa mówi 'Kutnowska AMATORSKA Halowa Liga Piłki Nożnej' powinna być amatorska!! Pozdro!!

axel masz racje liga powinna zostac tak jak jest zszeszeni nie powinni grac

A ja uważam że jeśli jest to liga amatorska to niech taką zostanie a jeśli MKS ma ambicje to niech zorganizuje drużyne jak Łęczyca i niech z nimi gra. Przyzwolenie na gre zrzeszonych może doprowadzić do tego że w następnych latach a raczej zimach nastąpi rezygnacja prawdziwych amatorów ,graczy starszych , a panowie Ślęzak,Królak,sędziowie będą się kisić we własnym gronie z zawodnikami grającymi w MKS ,Bedlnie czy innych drużynach z którymi mają kontakt całe lato,wiosne,jesień. Posunięcie to może doprowadzić do tego że zmaleje zainteresowanie tymi rozgrywkamidla zwykłych amatorów i kibiców,prawdopodobnie wzrośnie poziom tych rozgrywek,ale czo to chodzi? Czy mosir ma coś robić dla zwykłych mieszkańców naszego miasta? prawdziwych amatorów którzy chcieli by pokopać sobie piłke. Czy wszystko ma być podporządkowane tylko dla mks? Prosze o przemyślenie tej decyzji ,wszystkich plusów i minusów i ogłoszenie jej jeszcze w tych rozgrywkach a nie dopiero na zimowym zebraniu o następnych. [b][/b]Na koniec chciałbym jeszcze raz zaapelować aby rozgrywki amatorskie takimi zostały[b][/b]

anonim 2006.masz racje ,niech gra kto chce bo nasi zawodowcy to zadni zawodowcy .Zresztą czy w Kutnie kiedykolwiek byli zawodowcy ? Natomiast takie dozowanie że może grać jeden albo dwóch albo tylko np 5 minut ktoś kto gra w LZS Kopydłowy to idiotyzm .Najlepiej by było aby zebrać tych co maja pojecie i zrobic z nich normalną druzyne MKS w futsalu ale komu sie chce .

Zgadzam się z graczem1.Albo niech grają do bólu albo wcale.Bo co z tego,że zagra teraz 2 zawodników zrzeszonych,jak za rok zowu coś wymyślą i będzie mogło grać np.5. Ale fakt faktem to jest liga amatorska i nie powinni grać zrzeszeni! Chociaż kutnowscy piłkarze to w sumie też amatorzy... Pozdro!

moim zdaniem polowa zawodnikow w tych rozgrywkach gdzies grala i byli zrzeszeni a ponad to nasza kutnowska liga nie jest za kolorowa i wydaje mi sie ze nie odskakiwali by az tak wysoko wiec nie powinno byc zakazow ze zrzeszony czy nie. pozdro dla wszystkich.

jak polejesz to rozdamemoji

gała rozdajemoji

według mnie średni pomysł .Albo niech gra do bólu zrzeszonych albo wcale .To rozwiązanie z jednym na boisku to tak jakby być troche w ciąży .Moze wogóle Mosir powinien zorganizować nabór do druzyny zawodowej i próbować tak jak Lęczyca ( I liga) .Wtedy 'zawodowcy' mogli by pograc na wyższym poziomie a amatorzy dalej by kopali reakreacyjnie .Myslę że Mosir lub MKS powinni o tym pomysleć .

nie zapominajcie e protektor moze jeszcze namieszacemojimaja mecze z mosirem i ze starterem.z pewnych źródeł wiem ze maja z nimi powalczyc. pozdro dla zagiegoemojii dla wszystkich graczy khlpn

Słyszałem z dość pewnego żródła że wprzyszłym roku może grać dwóch zżeszonych zawodników ale nie będą mogli przebywać razem na boisku. Co sądzicie o takiej innowacji?

Nikt nie rozdaje sobie ani nikomu miejsc! Rozgrywki doszły do takiego etapu że każdy mecz ma wielkie znaczenie nie tylko; POCZTEX-AMAZONKA ale MOSIR-SS,MOSIR-STARTER SS-GALAKTICOS,AMAZONKA-GALAKTICOS I wiele innych bo jest jeszcze walka pierwszą lige a nie tylko podium. Przepraszam te drużyny których nie wymieniłem a wiem że ich mecze są dla nich najważniejsze. pozdro dla wszystkich drużyn.

Każdy rozdaje sobie miejsca na pudełku. W rzeczywistości o kolejności miejsc w tabeli rozstrzygnie mecz przedostatniej kolejki Pocztex - Amazonka,gdzie pocztowcy ograją Strzelce i zrobią miejsce na pudle dla wszystkich drużyn z Kutna.

JANEK PORADZICIE SOBIE Z MOSIREM !!!! DZIĘKI ZA POZDRO !!!! DLA CIEBIE RÓWNIEŻ POZDRO !!!! MAM NADZIEJE ŻE TEN NASZ OSTATNI MECZYK BĘDZIE o 1 MIEJSCE !!!

Z

druga opcja jest taka jezeli mASZ BEZPRZEWODOWY INTERNET TO JAK ZMIENIASZ NADAJNIK Z KTOREGO MASZ ODEBRTAC SYGNAL TO ZMIENIA CI SIE ADRES IP

..do axel.. jesli masz np neostrade to masz dynamiczny adre ip czytaj zmienny.. moglo sie tak stac ze zalogowaliscie sie akurat na ten sam adres ip..

ja nie wnikam czy brutalniej grało SS czy starter, poprostu ten mecz nie był jakimś wielkim widowiskiem

piłka nozna to nie szachy i trzeba sie czasem liczyc z ostra gra ja takiej nie popieram ale kazdy gra jak chce i nie kazdemu musi sie to podobac a tobie trzezwy ludzie grajacy ostro kojarza sie z dresem i łysa glaca to nie zle skojarzenia masz, w piłce noznej musi byc troche ostrej gry zeby byly emocje. Bylem na meczu ss- starter i chyba troche przesadzasz z ta kopanina a po za tym chyba te druzyny soie nie lubia dlatego grały tak ostro bo w nastepnych mecch była czysta gra i ładna a to starter poznije grał ostrzej i nie fear i co ty na to trzeźwy??????

ANTYCHWAST BLACZEGO MAMY JEDEN NUMER IP? PODŁĄCZYŁEŚ SIĘ DO MNIE NA LEWO? CZ CO.

jakie zapasy? jaka piana? myśle,że dzieli nas zbyt duża różnica zdań aby kontynować tą dyskusje narka.

JAK BYM BYŁ COLINĄ TO BYM SIĘ PODPISAŁ NIE TRZEŹWY A ŚLEPY!!!!!!!!

JAK BYM BYŁ COLINĄ TO BYM SIĘ PODPISAŁ NIE TRZEŹWY A NIE ŚLEPY!!!!!!!!

AXEL JAK DLA CIEBIE MECZ WALKI TO ZAPASY POŁĄCZONE Z BIEGANIEM ZA ZAWODNIKIEM Z PIANĄ W USTACH - TO WIDZĘ ŻE DRES I ŁYSA GLACA TO TWOJA MARNA RZECZYWISTOŚĆ!!!!!

o jakiej kopaninie mówisz to był mecz walki a nie kopanina,chyba że jesteś coliną bo on widzi inaczej.

Najlepiej by było gdybysmy wygrali a drugo był Starteremoji...ale tak patrze na mecze i to mało prawdopodobne...

odezwij sie na gg sebiego

OJ WTEDY NIE WYSZLO

ALE WSZYSTKO ZWERYFIKUJE BOISKO

Borys nie krzycz tyle.....pamietasz jak mówiłes ze od tej pory gramy na 0 z tyłuemoji pozdro

II TO PORAZKA

I MIEJSCE JEST JUZ NASZE

HEJ GALA Z JAKIEGO PUDLA? PRZECIEZ MY BEDZIEMY NA SAMEJ GORZE TEGO PUDELKA JESTEM TEGO PEWIEN

panowie SS nie mówcie więcej, że jak zagracie tak - jak ze starterem to wygracie, bo akurat ten mecz starter zagrał tak słabo, iż należała się chłopakom porażka (choć uważam że to był przypadek), a wy robicie z tego meczu jakąś legędę i udajecie że to był cudowny mecz. Ogarnijcie się, poprostu to była kopanina!!!!

Musimy zagrac jak ze starterem i powalczyc to bedzie nasz najtrudnijeszy mecz a później to juz z górki na koniec jeszcze Galakticos emoji Pozdro dla Łukiego z Galakticos i dla naszej ekipy emoji

zagramy tak jak z starterem to bedzie dobrze

No nareszcie wróciłem...brawo brawo chłopaki...z pudła juz nas nikt nie wyrzuci!!!

Trzeba uwazac na Mosir zeby nas nie rozklepali...

j23 jestes jakims fanem samych swoich czy po prostu znasz tych ziomkow czy chcesz im sie podlizac

prawie bym sie z tobom zgodził ale my nie możemy przegrac tego meczu at wszystko jest ok pozdrawiam

Mika-Kutnowskie Lwy 1 AZS-Pocztex 1 ZRYW-Old Boys 2 Sami Swoi-Mosir 2 DZPG-Piekne Chopki 1 Hurt PAp-Starter 2 Amazonka-PWIK 1 Libero- Omega 1

O 11.30.Pozdrawiam.

gramy o 11\30

Oktorej graja SS w niedziele a moze ktos zna caly zestaw par zgory dzieki pozdro

Organizator w takim wypadku powie cytuje: 'nie szukajcie kwadratowych jaj'

mam takom nadzieje ze sedziowanie bedzie wporzadku w niedziele zapraszam wszystkich na ten mecz zobaczycie dobry meczyk i dobre sedziowanie hahahahahaha

uważajcie jak schodzicie(wchodzicie) na (z) kary . Jak będzie sędziował Colina sprawa schodzenia i wchodzenia z kary nabiera wagi niesamowitego problemu i nikt nie wie jak ma być naprawde ( regulamin).A jak zwrócicie uwage organizatorowi to wam powie żebyscie nie przesadzali,dali sobie na luz i że wszytsko jest ok. Ot sędziowie ( Colina) nie znają regulaminu tudzież regulamin jest mało precyzyjny ( no przeciez 'Tylko' rok był szykowany) .W ostatniej kolejce sędziowie błysneli w tym względzie dwa razy .

tez mam taka nadzieje... pzdr uwazajcie w niedeziele na sedziow

gramy z wami ostatni mecz w całej lidze i ten mecz bedzie o pierwsze miejsce w tej lidze mam takom małom nadzieje pozdrawiam

ej sam swój ja bym wolal zebyscie wy wygrali(i wcale nie zrobicie mi na zlosc jak ich pokonacie) ale z mosirem juz nikt nie wygra my mielismy fuksa azs zagralo najlepszy mecz w tej lidze Jeszcze moze starter sobie poradzic ale tez nie wiem watpie oni graja najlepszy i najbardziej poukladany football na tej lidze Szkoda tych walkowerow bo tak bysmy musieli inaczej podejsc do innych spotkan tam gdzie urwali nam punkty bo przeciez byli by przed nami szkoda szkoda

mika-kutnowskie lwy 1 azs-pocztex 2x zryw-old-boys 2x ss-mosir 1 dzpg-piekne chłopaki 1 hurt-pap-starter 2x amazonka-pwik 2x libero-omega 1

Mika-Kutnowskie Lwy 2 AZS-Pocztex 2 ZRYW-Old Boys 2 Sami Swoi-Mosir 1 DZPG-Piekne Chopki 1 Hurt PAp-Starter 2 Amazonka-PWIK 1 Libero- Omega 1

boryczka zrobimy ci nazłośc i wygramy z mosirem i będziemy czekac na was pozdrawiam

Mika-Kutnowskie Lwy 2 AZS-Pocztex 1 ZRYW-Old Boys 2 Sami Swoi-Mosir 2 Polfarmex-Protektor 2 DZPG-Piekne Chopki 1 Hurt PAp-Starter 2 Amazonka-PWIK 2 Libero- Omega 1

pozdrawia mojom ekipe

Mika-Kutnowskie Lwy(według mnie faworytem sa tu lwy ale mika moze powalczyc) AZS-Pocztex (azs jest w tym sezonie bardzo słabe,pocztex wygra) ZRYW-Old Boys tu nie trzeba mowic kto bedzie gora Sami Swoi-MOSiR tu bedzie dobry mecz mosir jest lepszy ale mysle ze jak sami swoi sie postaraja to moga dac rade Polfarmex-Protektor hmmm nie wiem polfarmex gra calkiem calkiem DZPG-Piekne Chopki notu bedzie walka o utrzymanie lae chyba dzpg Hurt RAp-Starter starter wygra Amazonka-PWIK amazonka niespodzianki nie bedzie Libero- Omega libero bez problemu powinno wygrac

GALAKTICOS I TAK BEDZIEMY GORA

jedziemy z amazonka lechu trzymam za Was kciuki jak zagracie tak jak ze starterem to bedzie ok

AMAZONAK UWAŻAJ .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

AMAZONAK - PWIK 1:3 .BĘDZIE SENSACJA.ZAPRASZAM NA TEN MECZ emoji

Darko rzezni z Pocztexu - wielcy fani!!! DARKOMANI emoji

A ja wiem że Poctex wygra!!! Tam gra mój Kochany Darusiek i jest najlepszy! wierze w nich! Wygrali z Old-Boys to z AZS też sie uda! Buziaki i pozdrowka dla Pocztexu! emoji

Pocztex!!!!! azs zostanie rozwalony a sam osobiscie cie przykryje! Pozdro dla wszystkich graczy!

AZS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! pocztex rozwalimy ta gracjan przykryty przezemmnie ta eema gltk wygrywa ta samiswoi mja szanse jeszcze ta

Do 'iras' i 'Janek' Dzięki za gratulacje To były dobre i ciekawe zawody OLD BOYS-życzymy powodzenia w kolejnych meczach

Galakticos w nadchodzącej kolejce pauzuje.

Mika-Kutnowskie Lwy 1 2,30 AZS-Pocztex x2 1,30 ZRYW-Old Boys 2 1,2 Sami Swoi-MOSiR 2 1,90 Polfarmex-Protektor 2 1,50 DZPG-Piekne Chopki 1x 1,36 Hurt RAp-Starter 2 1,50 Amazonka-PWIK 1 1,35 Libero-Wąsik Omega 1 1,1

ma ktos moze terminarz na nadchodzaca niedziele....??? jakby ktos mial to nie zarzuci na forum... z gory dzieki..

mecz z mosirem bedzie o pierwszom 3 kto wgra ma duże szanse ale nie trzeba zapomniec o starterze

ale jak zagramy tak jak w tym meczu to jusz będzie połowa sukcesu

Zagralismy dobry meczyk ale za tydzien z MOSIREM musimy zagrac nieco lepiej. Pozdro dla ekipy SS

pozdrawiam mojom ekipe wtym meczu zagraliśmy pięknie naprawde super tak trzymac

emoji

a co to ma do rzeczy ???jakis zwiazek z tematem czy tylko miałeś ochote coś napisać ?

Anty koles widze jestes nie zorientowny kompletnie. Juz za pol roku na nastepne rozgrwki ligi, bedzie w Kutni nowa hala, sprowadzona po mistrzstwach swiata z Moskwy, nie wiesz o tym to cieniutko z twoimi przeciekami. emoji

manager. 1. nie roznosze plotek bo to nie plotki a raczej przecieki 2. cóż , byc moze konkurencja w organizacji spowoduje ze np nie trzeba będzie grać w dusznej sali a regulamin nie bezie interpretowany tak jak pasuje aktualnemu organizatorami 3.trzy lata temu lige organizowała GRA .Teraz Moosir ale wcal enie znaczy ze jak pojazwi sie sprawniejszy organizator liga bedzie nadal organizowana przez mosir. 4.sprawa najwazniejsza.Wcale liga neimusi byc robiona w Kutnie amoz ebyc np w Kroscniewicach lub Bedlnie co spowoduje 'odpływ' czesci z drużyn a potem to juz zdeowe zasady konkurencji ( nie tak jak do tej pory monopol). Mozliwosci jest wiele .A czy słowo stanie sie ciałem?Zobaczymy . 

antykoles napisal: 'Tak czysiak jestjak jest i miejnynadzije ze od nowego roku ruszy konkurencyjna liga (chodza takie głosy) gdzie decydenci bedą bardzije obiektywni ...' O czym ty mowisz, jakie plotki roznoscisz, przeciez to by byla glupota tworzyc jakas konkurencyjna lige w tak malym miejscie. Organizator ligi powinien byc jeden, a to ze bedziesz podzial na I i II lige wcale nie oznacza ze one beda ze soba konkurowaly emoji

a bramkarz amazonki ładny taki i przystojny troche

znzny....widac ze faktycznie masz mały rozumek .nie ma róznicy w czy walkower jest oddany czy przyznany.To tylko semantyka ( trudne słowo ) .Definicja walkowera jest prosta ( chociaż widać ze nie dla wszytskich) a załosne próby przekładana tego na to czy był przyznany czy oddany nei ma zadnego znaczenia . Mosir powinien byc zdyskfalifikowany .Zresztą przykłądy przychylnosci mosiru mozna mnożyć a jak ktos tego nei wiedzi to albo jest ślepy albo udaje. PS: nie grywam na zakałdach . 

Co by nie mówił to i tak MOSiR rządzi w lidze - nie młodziaki, a na dowód tego to najwięcej strzelonych bramek, najmniej straconych i nawet gdy im nie idzie to i tak wygrywają, tylko jeden problem nie mają I mejsca - pechowe dwa pierwsze mecze z czarną owcą.

kto wogole pisze ta cala rozpiske kolejki???skoro Boryczka S. strzelil 2 bramiki i 6 zawodnikow po jednej to razem jest 8, a wynik byl 9:4...Majchrowicz tez strzelil 2 pozdro dla wszystkich uczestnikow ligiemoji

Do anty kolesia: Pewnie wtopiłeś parę groszy na zakładach, że tak nie lubisz drużyny MOSiR-u,ale to twój problem i musisz z nim żyć. A dla wyjaśnienie tobie (bo inni to przyswoili) mecze zostały zwryfikowane na walkowery dla drużyn w których grali nieuprawnieni zawodnicy, a nie zostały oddane walkowerem i to jest ta różnica. Ale misie o małym rozumku tego nie rozumieją.

a Ja i tak napisze to co pisalem przez cala lige Galakticos Mistrzem (nie pierwsza trójka) a wtedy nikt mi nie wierzyl ale Ja wiem to od samego początku idziemy na mistrza wystarczy wygrac 2 mecze i jeden zremisowac

Wygrał Pocztex no tak musiało być! Zdarza sie nawet najlepszym! Old Boys nie moze sie pogodzic z porażką! emoji

Dumni Po Zwycięstwie, Wierni Po Porażce... Kibice Old Boys !! Nic Się Nie Stało.. Chłopaki Nic Się Nie Stało.. Wygrajcie Kolejne Mecze.. Zapomnijcie O Dzisiejszej Przegranej... Pamietajcie To Zdarza Się Nawet Najlepszym...

Gratulacje dla Pocztexu. My zagraliśmy słaby mecz, który każdemu się w tej lidze zdarza. Oni to wykorzystali. Bramkarza najmniej bym winił za porażkę bo był najlepszym punktem naszej drużynu. Niestety nie wykorzystaliśmy szansy na dobre miejsce w tych rozgrywkach. Po części pewnie dlatego, że przyszło rozprężenie po najważniejszym meczu. Jeszcze jest kilka kolejek i trzeba powalczyć o jak najlepsze miejsce.

myśle że dzis w Azs brakowało tego gościa co gra z dwójka wtedy kaczy by miał z kim grać pozd DZPG.GALACTICOS,S-S

a jak wam podobał sie dzisiaj bramkarz amazonki

kibic.gdyby organizator był obiektywny i uczciwy to mosir byłby zdyskfalifikowany za...dwa walkowery.tyle tylko ze organizator w spspob specyficzny i dość oryginalny pojmuje znaczenie słowa walkower.Widac według organizatora walkower jest tylko wtedy gdy druzyna nie przyjdzi en amecz a to bzdura .Dysfalifikacja mosiru pwoowdowałaby ze drali by za rok w II a do tego przeciez organizator nie mogł dopuścić .ma miejscu mosiru wstydziłbymsie wyjsc na sale i grac.Tak czysiak jestjak jest i miejnynadzije ze od nowego roku ruszy konkurencyjna liga (chodza takie głosy) gdzie decydenci bedą bardzije obiektywni i nie bedą kierwlai sie włąsnymi ,niepełnionymi ambicjami z korznuiami w 1989 roku. Bravo dl aGalacticos za pewną wygraną ,to samo dla sami swoi .Bohaterowie kolejki to niewątpliwie pocztex.Szkoda ze nie graja tak odpoczątku .Powinni tylko pomyslec o bardziej perespektywicznym bramkarzu .Pozdrawiam

moze i byl.ale moim zdaniem to chociaz jeden zawodnik(wg mnie sebi) powienien sie znalezc na rezerwie...

ty gala ale kaczy mimo wszystko ze azs dostal byl najlep[szym zawodnikiem tego meczu ta a ja mam pytanie kiedy bedzioe fota z meczu azs galaktikos

sorry ale mam male pytanko do organizatorow dlaczego nie ma w 5 albo nawet na rezerwie zadnego gracza galakticos a jest kacprzak czy koszanski?? przeciez to paranoja oni dostali po **** i to nie malo.a i jeszcze napiszcie w koncu poprawnie nazwisko 'MILCZAREK' bo chiba ani razu tego nie zrobiliscie.pozdro dla wszystkich

Analityk masz racje pierwsza siodemka jest juz w I lidze, ale co sie bedzie działo o pozostale 5 miejsc to szok. Przeciez Omega /11/ przy komplecie 12 punktów ma jeszcze szanse.Będzie sie działo i o to chodzi w tej zabawie. Pozdro dla wszytkich uczestnikow ligi.

OLD BOYS- co sie dzieje emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji i tak jestem za Wami pozdrawiam

Szkoda, że dziś porażka. Nie mogłem byc i mocno żałuje. pozdrowienia dla wszystkich (szczególne dla Czesia Lichoty z Pocztexu) i gramy dalej.

Rzeczywiscie Old boys przysiedli w tym meczu widoczny był brak bramkarza to jest główna siła Old Boysów. Gratulacje dla Pocztexu za zwyciestwo

Szkoda ze w MOSiR zagrał od początku niedopowiedzialny zawodnik, bo dzis grajacy najbardziej dojrzala pilke chlopaki z mosiru byliby liderami i o punkt wyprzedzali Galakticos. Bedą moralnymi zyciezcami jak nie zgubia do konca punktów i pewnie zalapią sie na pudlo, co im sie naprawde nalezy. Jestem z wami.

ja tu widze ze bedzie pikenie na koniec i moze byc niespodzianka

z tego co widac to pierwsza 7 ma juz pewne miejsce w pierwszej lidze w nastepnym sezonie... gratulacje..

No to teraz finisz. Old Boye pofolgowali sobie i tyle. Wasza i tylko wasza wina. A mieliście szanse an pierwsze miejsce. Heh emoji

dodaj komentarz
Średnio co 2-3 tygodnie ktoś z forum jest zgłaszany na policję, wykrywa się ponad 80% przypadków! Większość piszących zostaje ukarana...
Czytaj także