Rejestracja i logowanie

Wydział Prawa od grudnia

Wydarzenia 12-10-2006 Autor: Konto usunięte
11

Dzisiaj w Kutnowskim Domu Kultury odbyło się spotkanie dotyczące otwieranego właśnie w Kutnie Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych z Poznaniu. W konferencji uczestniczył rektor szkoły prof. Michał Iwaszkiewicz.

Uczelnia prowadzić będzie w Kutnie zaoczne (docelowo dziennie) studia magisterskie na kierunku prawo. Za niespełna dwa miesiące czyli 1 grudnia, ma zostać uroczyście zainaugurowany rok akademicki. Wykład inauguracyjny wygłosi prof. Henryk Olszewski.

Zajęcia w Kutnie mają prowadzić znani prawnicy -Nie będą to pracownicy naukowi drugiej kategorii- zapewnia prof. Iwaszkiewicz -Będą to ludzie z pierwszych stron gazet.

Więcej info: www.wsus.pl

komentarze (11)
Dodaj komentarz

Jakie warunki to sa specjalne na przyklad bo nie rozumiem? Oczu mi nie zamydlili bo koncze nauke i tez wiem ocb. Pozdro. Co do poziomu na pielegniarstwie to studenci z calej Polski przyjezdzaja ze wzgledu na ten wydzial.

Do Student WSGK: Z jednym się z Tobą zgodzę - wysoki poziom na geodezji. Słyszałem że też nawet, nawet na pielęgniarstwie. Reszta - katastrofa! Wiem bo studiowałem. Nawet mi się nie chce pisać co i jak. Wszyscy co studiują i studiowali wiedzą o co chodzi. Może tobie zamydlili oczy na początku lub na specjalnych warunkach sie tam uczysz emoji Pozdrawiam

Nikt sie nie zachwyca tylko ktos inny obraza a ja po prostu bronie emoji

I co tu się zachwycać taką szkółką jak WSGK.Uniwersytet Warszawski rządzi!!!!! emoji

WSGK wprowadzila sporo roznych promocji dla nowych studentow zwiazanych z oplatami, sa tez stypendia naukowe, sportowe, jest dofinansowywanie studentow, sponsorowanie klubu taekwondo, koszykowki, roznych inicjatyw studenckich. Mysle, ze pisanie o tluczeniu kasy jest wiec nie na miejscu. Moze po prostu pracujesz dla nowo powstalej konkurencji i reklame jakas chcesz zrobic lub antyreklame? Bo nie rozumiem.

WSGK na kierunku geodezja ma najwyzszy poziom nauczania w kraju wsrod uczelni niepanstwowych emoji To jest tylko jeden z wielu atutow tej szkoly. Trzeba sie pogodzic z tym, ze jest to uczelnia prywatna i trzeba placic ale cos za cos nie wiedze w tym nic zlego. www.wsgk.com.pl - nowa stronka emoji

...**** WSGK? Sam sie jeb emoji Dlaczego niby do tluczenia kasy? Podaj jakies argumenty jak wypadaloby a nie rzucasz slowa na wiatr emoji

ale jak to od grudnia?! emoji

ze niby to studia maja byc? to ch.. a nie syudia sa , tylko hajs na was biedaki ****e tluka a poziom taki ze na dziennych na pozadnej uczelni zaden by sie nie utrzymal **** WSGK- gowno do tluczenia kasy

a co robi tam p. Ch. czyżby też tam zaczął wykładać?

No i gitara! Duże ułatwienie dla studentów tylko żeby poziom był przyzwoity... nauczania a nie wyżywania się na studentach emoji PS. Łukasz co ty tam robisz? Bedziesz uczył czy skończyłeś tę szkołę? Pozdro dla Ciebie

dodaj komentarz
Czytaj także