Rejestracja i logowanie

Media Expert w kutnowskiej galerii

Wydarzenia 27-02-2013 Autor: Konto usunięte
37
Media Expert w kutnowskiej galerii

Znamy kolejny market, który znajdzie się w galerii Marcredo Center Kutno, powstającej przy ul. Kościuszki. Jak podaje serwis propertynews.pl, z kutnowską galerią umowę podpisał Media Expert.

Jak wcześniej informowaliśmy, w galerii handlowej znajdować będą się m.in. KFC, Praktiker czy market spożywczy MarcPol.

Centrum handlowe o łącznej powierzchni ponad 18,000 mkw otwarte ma zostaćw I kwartale przyszłego roku.

komentarze (37)
Dodaj komentarz

M A S A K R A !!!!! 100 % lepszy sklep na Grunwaldzkiej. Obsługa na galerii masakra, Grunwaldzka spoko, panie z rat porażka!!!!!

YAY !

chleba, igrzysk!

ŻENADA !! najpierw w wielkiej galerii Kutno, kolejne pepco i ccc, a teraz po raz drugi ten sam sklep. Media Markt, Tesco, KFC, to powinno się znajdować w tej nowej galerii.

Bez sensu Media Expert, jedno Media Expert znajduje się na ul. Grunwaldzkiej. Lepiej zrobili by New Yorka, H&M emoji emoji emoji emoji emoji

empik to drogie badziewie. lepsze są porządne księgarnie...

A skąd ludzie mają brać pieniądze na zakupy,bo miejsc pracy coraz mniej:/

ja pierdziele!! jakie to wszystko jest żałosne!! 6/7 biedronek, a oni mimo to robią kolejne beznadziejne markety... po co to nam. Po to robią galerię handlową, by umieścić w niej same markety?! Galeria handlowa zawsze kojarzyła mi się z odzieżą i tego typu rzeczami, nie z żarciem i sprzętem agd...

Empik mi dajcie... Jakie to Kutno jest zacofane, aż głowa boli.

WIELKA PRALNIA DOMYŚLCIE SIĘ CZEGO .Im nie chodzi o handel !!!

Powinien być Empik, a nie znowu jakieś Media Experty...

Kaszana z tym wszystkim !!! Powinni najpierw zrobić jakiś sondaż popytać się ludzi jakich sklepów by chcieli a nie pewnie garstka "fachowców" zebrała się przy flaszce i postanowili :/ Tak samo jak ze wszystkim tutaj...

Na skrzyŻowaniu Rychtelskiego z Troczewskiego na przeciwko Farmatechu powinna powstaĆ Mrówka lub inny market budowlany.

ludzie chcą HM Reserwedu a nie nowej kichy

No właśnie po co nam kolejny media expert??? paranoja...będzie kolejna banda nierobów i niewyedukowanych sprzedawców którzy nie mają pojęcia czym handlują.

MarcPol upadnie po kilku miesiącach, to za drogi sklep jak na Kutno kto to wymyslil? W Kutnie potrzeba Tesco lub Auchan.

~observer - nie przesadzaj, przecież ogólnie wiadomo że Biedronka jest dla najbiedniejszych emoji Zamiast Biedronki będzie EMPIK emoji

lipa z miodem, jakie konkretnie piwka masz na mysli w tesko, które są dobre?

No i po co nam drugie media expert w kutnie ? Nie lepiej było jakąś konkurencje wpakować żeby taniej było :/

no własnie co to za galeria jak nie będzie H&Mu Stadivariusa itp.... po co kolejne te same sklepy ? może jeszczE niech tam bedzie CCC ,Deichmann i pepco emoji

Zgadzam sie z poprzednikiem w 100% - TRZEBA PROMOWAC TO MIASTO -Kutno ma najwieksze mozliwosci, a prawie nic sie nie dzieje!!!

Włocławska strefa ekonomiczna sprowadziła od 1 stycznia 2013 r siedmiu inwestorów z którymi podpisała listy intencyjne, promuje sie na targach w niemczech, usa , austarli, japoni , a nasz prezydencik siedzi za biureczkiem i zbija kokosy. Trzeba młodych z pomysłem na rozwój strefy i zmniejszanie bezrobocia...

No wlasnie - tam chyba nic sie nie dzieje do tej pory??

Jak na razie, to sie nawet muchy nie gonia, zeby cos tam sie budowalo.

Nie dość że coś wybudować to jeszcze marudzą. Jak komuś nie będzie pasować to tam nie pójdzie i tyle. Wolny rynek. Może być 20 media expertów na każdej ulicy i w każdym może być dokładnie to samo w tych samych cenach a jak się nie podoba to zawsze można się wyprowadzić do pobliskiego Żychlina gdzie jest Tesco i mnóstwo sklepów z prestiżową odzieżą z drugiej ręki.

sklepu które powinny w kutnie powstać to: Tesco,Obi, Saturn lub duzy agd - rtv, sklepy bershka, , tera-nowa, zara, h&m, new yorker, patrol, orsay,tall weijly,reserwed,,C%A ,oraz sieciowy pub z muzyczną scenką: TB KING BLUES. I to jest zestaw dla którego każdy w wybierze się na zakupy po za miasto koło aquaparku Kutno, zamiast jechać do Łodzi czy Płocka.

A gdzie Biedronka? Przeciez tam nawet gwiazdy kupują (przyklad D. Olbrychski) emoji No i obowiązkowo parkomaciki, tak 3,50 pln za godzine, nie za drogo co? emoji Nazwa? Ja mam. Codziennie w sieci na nia trafiam WIOCHA.pl

ale lipa, miał być praktiker,media markt,tesco a zrobiło sie powielanie tego co jest juz w kutnie. Czyli lipa. Zajmijcie sie zwalczaniem bezrobocia,gdzie te nowe zakłady w strefie. Burzynski niech zacznie promować nasze miasto i sprowadzac nowe fimry, bo nic nie robi.....zadnych akcji zachecajacych inwesotorw, a bezrobocie rosnie. Trzeba chyba kogos młodego z pomysłami. Szkoda ze nie bedzie tesco. Maja dobre piwka...

a gdzie ZARA BERSHKA STRADIVARIUS ??? takich sklepów brakuje, jak w prawdziwej galerii a nie jakieś butiki...

a nie idzie tej galerii nazwac jakos po polskiemu? chole..ra wie jak to sie ma wymawiac

nic gorszego nie moze nas spotkac

Media się przeniesie.

Kolejny Media Expert (jeden już jest w tym budynku, gdzie Aldi) chyba nie spowoduje poprawy oferty w tej branży na terenie Kutna.

Od ok. 2 miesięcy wiadomo, że nie Praktiker, tylko Obi. Jednak to, co będzie (Marcpol, Media Expert, Obi) w porównaniu z początkowym zestawem (Tesco, Media Markt, Praktiker) to trochę lipa.

zlikwidujcie lepiej bezrobocie a galeria to klapa

Zważywszy, że w kutnowskiem zarabia się prawie najlepiej w województwie (na bodaj 23 powiaty na 3/4 miejscu) to się utrzyma.

ciekawe jak to wszystko wk utnie się utrzyma ???

dodaj komentarz
Czytaj także
<-- -->