Rejestracja i logowanie

Kutnianka w Ostrym Cięciu TTV

Wydarzenia 21-01-2016 Autor: joanna.chrzanowska
50
Kutnianka w Ostrym Cięciu TTV

- Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt, najbardziej znani fryzjerzy w Polsce, stołowali się w weekend w jednej z kutnowskich restauracji. Czyżby ktoś z Kutna poddał się ich metamorfozom - pytali naszą redakcję Czytelnicy. Wszystko się zgadza! W Salonie Africa kręcono jeden z odcinków "Ostrego Cięcia". Emisja w TTV już na wiosnę.

Wieść o tym, że ekipa TTV odwiedziła Kutno rozniosła się lotem błyskawicy. Na facebookowym profilu programu znajduje się już zdjęcie z Salonu Africa, który dzięki Andrzejowi Wierzbickiemu i Tomaszowi Schmidtowi przeszedł ogromną metamorfozę.

Właścicielką Salonu Africa jest Marcelina Guzikowska, o której niejednokrotnie pisaliśmy na łamach naszej Gazety. Kutnianka znana jest bowiem w środowisku fryzjerskim. To wicemistrzyni w przedłużaniu włosów.

Jakie są jej wrażenia pod wizycie najbardziej znanych fryzjerów? Póki co pani Marcelina nie może zdradzać szczegółów. O konkretnym terminie emisji odcinka poświęconego Salonowi Africa będziemy informować.

komentarze (50)
Dodaj komentarz

Kompletnie mnie ten program nie zachecil do wizyty w tym salonie. Odwrotny wrecz skutek.

do ~ beatka1 ~ "trzeba siedzieć 6 godzin żeby włosy zrobić co to za fryzjerka za 5 12" - widocznie szanowna pani sporadycznie odwiedza fryzjera i tylko w celu podstawowego zabiegu emoji (strzyżenie bez mycia i modelowania bo najtaniejemoji)

byłam widziałam i NIGDY NIE WRÓCĘ !!! Pani próbowała "wyszarpać" moje dopięte włosy a nie je odpiąć TRAGEDIA ... po jednym kosmyku miałam dość TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU no ale może występ w programie zmobilizuje właścicielkę do zmian kadrowych i będzie dobrze .. skoro ona sama jest mistrzynią niech zatrudni dziewczyny które mają pojęcie o fryzjerstwie.

beka z postów "dużo sie szkoli" - przecież sama powiedziała że była tylko na jednym szkoleniu ....

do misia chyba nie oglądałaś wypowiedzi samej właścicielki emoji na wszystkie twoje achy i ochy jest informacja w programie ostre cięcieemoji bliska rodzina czy przyjaciółka? emoji

Byłam w tym salonie i wyszlam bardzo niezadowolona. Należe do tych nieśmiałych osób wiec wyszłam wściekla nic nie komentując. Czesałam sie tam na wesele,gdyz tylko tam był wolny termin, miały być zwykle luzne loki a mialam posklejane, poplatane loki zrobione na prostownice i na koniec podpiete z obu stron bo rozpuszczone wygladaly tragicznie. Po wyjsciu mialam ochote umyc wlosy ale szkoda mi bylo tych 90zl ktore zaplacilam emoji Dodam ze niedawno czesalam sie w innym miejscu na swoj ślub i za piekne upiecie zaplacilam tyle samo.

Bylam w salonie Afryka jednak nie skorzystałam z ich usług. Dziewczyny są nie mile i z łaski udzielają odpowiedzi. Rozczarowalo mnie to miejsce. Więcej tam nie pojde.

JESTEM Z CIEBIE DUMNA KOLEŻANKO MARCELINKO BRAWOemoji

poza tym oddzielnie się pisze.Aż oczy bolą jak niektórzy piszą w Kutnie.

pozatym zachecam wszystkie panie ktore maja swoje salony do obejrzenia ostrego ciecia, naprawde wiele mozna sie nuczyc od takich profesjonalistow

i w 100% popieram post "misi"

a ja sie wybieram do pani marceliny juz niebawem, super ze chociaz jedna dziewczyna ktora ma swoj salon zdecydowala sie na taka metamorfoze, szacun i powodzenia w biznesie zycze

Zazdroszczą inne ciumy co nic nie umieją i wstyd pokazać się w tv a jej się udało jak się do czegoś dąży to się ma a nie siedzi się w salonie dame struga a w rzeczywistości nic się nie umieje hehe puste laski piszą którym żal pupe skręca .... haha beka z Was

Gratulacje Marcelina ;-)) Ty jestes jedynym powodem ze jak jestem w Polsce to tylko do ciebie ide zebys cos wyczarowala na mojej glowie . Widze ze zmijki z zazdrosci na forum juz sycza .Jad im w d... wszedl.? Mimo wszystko widzimy sie latem to sobie zapalimy zrobimy cos z moimi wlosami i posmiejemy sie z nett trolli ;-)

OD NIEDAWNA JESTEM KLIENTKA TEGO SALONU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA PONIEWAZ DOPIERO TAM MOJE WLOSY ZOSTALY PROFESJONALNIE OBCIETE ODZYSKALY BLASK IZDROWY WYGLAD.UZYSKALAM TEZ MNOSTWO PORAD JAK PIELEGNOWAC WLOSY ZNISZCZONE TRWALA.DZIS MAM FAJNA MODNA FRYZURE I ZDROWY WLOS DZIEKI PANI MARCELINIE.A TO ZE SIE SZKOLI W TYM KIERUNKU TO CHWALA JEJ ZA TO BO SKORZYSTAJA NA TYM TYLKO KLIENTKI.PANI MARCELINO ROBI PANI SWOJE.JEST PANI DO TEGO STWORZONA.JAK DOSZKALA SIE KSIEGOWA NAUCZYCIEL CZY LEKARZ TO OK A JAK FRYZJERKA TO JUZ ZLE.WSTYDZIC POWINNI SIE CI CO NIC NIE ROBIA.A PANI MARCELINIE DUZO SUKCESOW ZYCZE

Polecam wspaniała dziewczyna i bardzo dobry fachowiec. emojiemoji

przestańcie pisać żle o tym salonie fryzjerskim tam jest fachowa obsługa i po tym programie zaprasza wszystkich chętnych na modne fryzury.

WITAJCIE W CHORYM ŚWIECIE ZDROWYCH LUDZI!!

A ta dziewczyna Marcelina to naprawde madra babka, duzo sie szkoli, zna wiele technik strzyzenia, emojiemojiemoji co jak co ale strzyc to ta pani nie potrafi

To już wiem dlaczego remontowali to w nocy jak wracałem od kumpla xD stanąłem i się dziwiłem co za debile fryzjera remontują w nocy xD

mieszkam przy ulicy sosabowskiego 4, mijam salon kilka razy dziennie odkad dziewczyna go tam przeniosla i naprawde rzadko sie zdarza, aby nie miala teraz nie mialy tam klientek klientow..korzystalam z uslug wielu salonow w kutnie i nikomu nie ublizajac, bo absolutnie mi na tym nie zalezy nikt nie potrafil sprostac oczekiwaniom, a nawet nie oczekiwaniom, bo nikt nie potrafil sobie poradzic z moimi dlugimi grubymi wlosami, a z ciekawosci poszlam tam raz i zostalamemoji salon moze jakis ekskluzywny nie jest, ale nie samo wnetrze sie liczy- niektore salony w kutnie naprawde wygladaja na poziomie i z klasa,,ale poza tym nic! A ta dziewczyna Marcelina to naprawde madra babka, duzo sie szkoli, zna wiele technik strzyzenia, ja sie na tym nie znam, ale widzialam co potrafi i jestem zadowolona z jej uslug i wiem, ze zawsze daje z siebie wszystko! jak mi kolor zdejmowala to siedzialam tam ponad osiem godzin, zostala po godzinach kolor zdjela wlosow nie zniszczyla, a wrecz przeciwnie doprowadzila do porzadku i doradzila jak zadbacemoji mysle, ze po tym doswiadczeniu jakie zdobyla w programie, bedzie sie jeszcze wiecej uczyla i szkolila, bo ma ogromny potecjal i fantazje- ktorej brakuje wielu fryzjerom w naszym miescieemoji a na koniec powiem wszystkim krytykujacym miazgom, zeby sie sami wzieli za swoje zycie, bo 'nic sie nie zmienia od na **** siedzenia'!!emojiemojiemojiemojiemoji milego wieczoruuuu

Do wszystkich uprzejmych pan z konkurencji Salonu Africa ktore pisza komentarze Uwazam ze jakby byly odwazne i posiadalay jakiekolwiek umiejetnosci w tym co robia to same by sie zglosily do tego programu ale niestety brak umiejetnosci wiedzy i odwagi im na to nie pozwala Przynajmniej ma cel Najwieksze umiejetnosci z was wszystkich bedzie znana w calej polsce i wyjezdza na kolejne szkolenia i tego zazdroscicie bo wy sie cofacie w rozwoju!!!!!!!!!!!

Gratulacje emoji. lepiej się nie przejmować złośliwymi komentarzami przeważnie ze strony konkurencji oraz ludzi którzy nie mają za zwyczaj pojęcia na temat fryzjerstwa. ja na miejscu pań którym nie podobała się usługa zgłosiłabym reklamację a nie chowała głowę w piasek a później pisała złośliwości na forum. zważcie też na to drogie panie że kładziecie sobie nieraz drogeryjne gówno na włosy a później lecicie z płaczem do fryzjera . a fryzjer nie jest magikiem żeby z od razu w 2 godziny z byle czego zrobić coś. niestety potrzeba czasu ale jak ktoś nie ma na ten temat pojęcia to niech się nie odzywa lepiej. Miałam ten sam problem i wiedziałam że z czarnych włosów od razu nie zrobię sobie platyny ale nieraz wystarczy pomyśleć. widzę że myślenie nie jest mocną stroną niektórych hejterów. teraz konkurencja na pewno boi się że im obroty spadną ale nikt nie broni zgłosić się do programu. Pani Marcelina widocznie jest bardzo odważna i za to podziwiać. myślę że jak zrobiła pierwszy tak duży krok to nie zaniecha tego i będzie szkoliła się dalej i zachodziła coraz wyżej. Oczywiście nie omieszkam zajrzeć do tego salonu i zapisać się na usługę. A w dzisiejszych czasach konkurencja jest bardzo nie przyjazna i potrafi rzucać kłody pod nogi ale za zwyczaj sama o tą kłodę się potyka. Pozdrawiam serdecznieemojiemoji

czytając komentarze to lepiej zyczyć tej Pani niepowodzenia,bo więcej ludzi będzie zadowolonych.

Do wszystkich uprzejmych pan z konkurencji Salonu Africa ktore pisza komentarze Uwazam ze jakby byly odwazne i posiadalay jakiekolwiek umiejetnosci w tym co robia to same by sie zglosily do tego programu ale niestety brak umiejetnosci wiedzy i odwagi im na to nie pozwala Przynajmniej ma cel Najwieksze umiejetnosci z was wszystkich bedzie znana w calej polsce i wyjezdza na kolejne szkolenia i tego zazdroscicie bo wy sie cofacie w rozwoju!!!!!!!!!!!

pali w zakładzie w łazience w całym salonie smierdzi fajkami

siedziałam mase godzin skasowała mase kasy zniszczyła włosy nie polecam !!!! niech sie wezmie za paznokcie a nie wlosy

Ludzie, ile w was jadu, zawiści, zazdrości! ( oczywiście nie wszyscy ) Jeśli nie potraficie cieszyć się czyimś szczęściem, uznaniem - zamilknijcie! Komuś z premedytacją dokuczacie a siebie nieświadomie a może i świadomie szmacicie! Co za naród ???

"Merryy" i "KaEm" - nie sądż ze słyszenia.jak można kogoś lub czegoś nie lubić jak tam się nie było.czyżby konkurencja? życzę dobrego samopoczucia i profesjonalnego fryzjera na wiosnę.

Dla wszystkich zainteresowanych informuję ,że salon mieści się na ulicy Sosabowskiego (odłam w lewo od ul,Skłodowskiej ,jadąc w stronę Gołębiewa) Dla Pani Marceliny duże brawa!!!!!!Jest Pani Wielka...Trzymam kciuki za następny sukces.Tego Pani nie zabierze nikt. Super salon, miła profesjonalna obsługa -polecam. Pani Marcelina pracowita z ogromnym potencałem na życie. Dla wszystkich opluwaczy......wstyd mi za was.Tylko z podłości i zawiści można pisać krytyczne uwagi.

Problemem jest taki, że gdyby byly naprawde dobre w tym co robią to drzwi w salonie by się nie zamykały a ja nie wierzę że w 3 dni można nauczyć się strzyzenia i koloryzacji. Nigdy nie pójdę do takiego fryzjera, który prosił o pomoc Szmidta i Wierzbickiego bo potrzeba więcej czasu żeby czegokolwiek się nauczyć a przez te parę dni zapewne nic nie wskorali.Jak ja oglądam te odcinki to cieszę się że nigdy nie dotkną moich włosów. Ale reklama jakaś jest ! Pozdrawiam i życzę sukcesu

Problem tego salonu to właścicielka, dlaczego mało klientów? Bo niestety mało kto ją lubi, dlatego mimo, że osiedle duże, każdy omija to miejsce, oczywiście należy pogratulować wicemistrzostwa w przedłużaniu włosów, ale to nie jest prawdziwym fryzjerstwem tak jak cięcie i koloryzacja...

Fajnie !!! emoji

~ghj pisze: "czy ktos moglby napisac gdzie znajduje sie ten salon?"
w Mieczysławowie dwie stodoły dalej za przystankiem

Gdyby jeszcze ta Pani nie paliła ostentacyjnie papierosów przed salonem... Ohyda!

6 godzin? ostentacyjnie bym wyszła po 2h, no bez pzresady, przeciez klient nasz pan. nei skomentowała tego Pani twarza w twarz? beatka1 pisze: "trzeba siedziec 6 godzin zeby wlosy zrobic co to za fryzjerka za 5 12"

Szału nie ma, oglądajac portfolio. nie wybrałabym sie tam.Ciekawe będą momenty obnażenia umiejętnosci i stanu ogolnego salonu. emisja juz w marcu

Polecam !!!!!! wlasnie dzis sie wybieram na strzyzenie!!!!!!!

trzeba siedziec 6 godzin zeby wlosy zrobic co to za fryzjerka za 5 12

o kurrrrrrrrrrrrrrrde a tak chciałam być modelka w tym programie :O

trzeba wpisać salon Africa Kutno i adres się wyświetli ...

czy ktos moglby napisac gdzie znajduje sie ten salon?

super poinformujecie o emisjii tego odcinka, bede ogladac i napewno wybiore sie do tego salonu na strzyzenie

super, gdzie jest ten salon wogole? zawsze ogladam ostre ciecie, fajnie ze ktos z kutna sie zglosil, super, podziwiam za odwage i zycze sukcesów!

Brawo Marcelina. Trzeba walczyć o swój biznes.

Wstyd

Reklamy potrzebowała?

Jeśli Ostre Cięcie było u niej przeprowadzane świadczy to tylko o tym, że stan salonu jak i usług w nim świadczonych nie był zadowalający więc uważam, że nie ma się czym chwalić. Mimo wszystko życzę powodzenia ! emoji

Gdzie jest ten salon?

Brawo Marcelina. Jesteś Wielka

dodaj komentarz
Czytaj także