Rejestracja i logowanie

Flaga reklamowa pomoże Ci wypromować biznes!

Biznes 12-12-2017 Autor: Ogłoszenie
0
Flaga reklamowa pomoże Ci wypromować biznes!

Szyld, billboard, neon… to wszystko już było. Choć takim formom reklamy outdoorowej nie można odmówić skuteczności działania, trzeba powiedzieć szczerze, że opatrzyły się one odbiorcom.

A to, co znane i typowe po prostu nie przyciąga uwagi tak skutecznie, jak powinno. Dlatego, jeśli chcesz skutecznie zakomunikować swoją obecność w przestrzeni miejskiej (i nie tylko), odkryj flagi reklamowe, czyli tzw. windery. Czym właściwie są windery i w jaki sposób wykorzystać je w promocji swojej działalności? Oto najważniejsze informacje na ich temat.

 

Flagi reklamowe pozwolą Ci się wybić z tłumu

Windery i innego rodzaju flagi to materiały reklamowe, które możesz wykorzystać na wiele sposobów. Ich historia zaczęła się na plażach. To tutaj właściciele barów czy punktów wynajmu sprzętu wodnego, chcąc jakoś wybić się z komunikatem reklamowym ponad tłum, wieszali specjalne flagi ze swoim logo lub innymi informacjami.

Pomysł szybko się przyjął i jest dzisiaj wykorzystywany nie tylko przez bary dla surferów, ale również bardzo duże firmy i korporacje. Dlaczego? To proste: ponieważ zwracają uwagę. Ale to nie jedyny powód. Warto również zastanowić się nad tym, jakie skojarzenia w ogóle budzą flagi, zwłaszcza w naszym kręgu kulturowym.

Flagi są wieszane jako forma zaznaczenia własności danego terytorium, albo aby nadać przestrzeni bardziej „oficjalny” charakter (mowa np. o tych zawieszanych na urzędach). Takie skojarzenia budują więc prestiżowy wizerunek marki. I to dlatego eksperci w tej branży, np. producent flag na zamówienie – Winders.pl, mierzą się dziś z ogromem zamówień.

 

Jak możesz wykorzystać flagi reklamowe do promocji swojego biznesu?

Wszystko zależy oczywiście od charakteru prowadzonej działalności. Profesjonalnie wykonane flagi na zamówienie na winders.pl mogą sprawdzić się m.in.:

  • zawieszone na masztach przy siedzibie Twojej firmy – tak, aby jeszcze lepiej oznaczyć jej teren i wzmacniać świadomość marki wśród odbiorców,

  • przy stoiskach i wyspach na targach branżowych czy w galeriach handlowych – ściągając uwagę przechodniów swoją przestronną, atrakcyjną formą,

  • podczas imprez outdoorowych – do oznaczenia stoiska na festynie, pośród wielu innych,

  • jako forma niezależnej reklamy outdoorowej – np. na plażach, stokach narciarskich czy wielkomiejskich deptakach.

Odpowiednio wykonane – przyciągną uwagę i zwiększą rozpoznawalność Twojej marki. A że inwestycja w ich wykonanie nie jest nadmiernie kosztowna, warto rozważyć jej uwzględnienie w marketingowym budżecie.

Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone.
Czytaj także