Rejestracja i logowanie

Skuteczna reklama firmy to inwestycja w zadowolenie Klientów

Biznes 12-12-2017 Autor: Ogłoszenie
0
Skuteczna reklama firmy to inwestycja w zadowolenie Klientów

Jak wskazują badania, gadżety reklamowe są jedną z najskuteczniejszych i najtańszych nośników informacji o firmie. Odpowiednio dobrane produkty reklamowe powinny prezentować wysoką jakość i estetykę. Ich wybór powinien być uzależniony od zakresu działania i rodzaju akcji promocyjnej, w której zostaną wykorzystane.

Nie sposób oczekiwać efektów akcji promocyjnej, jeśli jest pozbawiona, kubków, pendrive, magnesów na lodówkę, czy innego rodzaju gadżetów reklamowych. Produkty reklamowe są obecne na rynku od bardzo wielu lat, a zainteresowanie nimi i ich skuteczność wciąż wzrasta. Tak jak każde działanie również reklama firmy wymaga podjęcia wielu decyzji, ustalenia planu działania i celów. Na tym etapie warto również odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie produkty reklamowe cieszą się największym zainteresowaniem i z jakiego powodu tak się dzieje.



Narzędzie reklamowe, które staje się standardem

Jak wskazują badania, gadżety reklamowe są jedną z najskuteczniejszych i najtańszych nośników informacji o firmie. Z jednej strony kształtują pozytywny wizerunek firmy, a z drugiej wzbudzają zainteresowanie marką. Wspólnym mianownikiem w obydwu tych przypadkach jest danie o relacje. Odpowiednio dobrane produkty reklamowe powinny prezentować wysoką jakość i estetykę. Ich wybór powinien być uzależniony od zakresu działania i rodzaju akcji promocyjnej, w której zostaną wykorzystane.

Warto również zadbać o to, aby wybrać takie gadżety, które w danej chwili mogą być najbardziej przydatne i użyteczne. Kierując się tą zasadą w trakcie konferencji, czy sympozjum warto postawić na smycze, długopisy, notesy, czy pendrivy z logo firmy. Jeśli skupiamy się na promocji sprzedaży, można zdecydować się na breloki, podręczne kalendarze, czy magnesy na lodówkę. Z kolei idealnym upominkiem dla stałego Klienta może być power bank, czy personalizowany pendrive na zamówienie.

Pozytywne emocje

Sam fakt podarowania czegoś wzbudza w osobie obdarowanej pozytywne emocje, które wywołują chęć odwdzięczenia się. Powszechnie znane nam z psychologii mechanizmy idealnie sprawdzają się również w sprzedaży. Przykładem może być zasada wzajemności.


Jeśli coś otrzymujemy, czujemy naturalną potrzebę odwzajemnienia się. Taka reakcja leży w naturze człowieka. Wszelkie gadżety reklamowe, a wśród nich pendrive z nadrukiem, są inwestycją, która zawsze się zwróci. Ofiarowując taki gadżety, zdobywamy nowe zlecenia albo otwieramy szansę na kolejne i co najważniejsze budujemy długoterminową współpracę. Klient chętniej przekaże nam polecenia czy rekomendacje. Coś za coś. To najskuteczniejszy mechanizm, który idealnie sprawdza się w sprzedaży. Jedyne, o co powinniśmy zadbać to jakość gadżetów, które w każdej sytuacji stają się wizytówką firmy.

Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone.
Czytaj także