Rejestracja i logowanie

Mega Misja w „Jedynce” - uczniowie otrzymali tablet

Edukacja 30-05-2018 Autor: ez/SP1 Foto: nadesłane
0

Mega Misja to program nowoczesnej edukacji, który podnosi cyfrowe kompetencje nauczycieli, a dzieciom pomaga odkryć dobre i bezpieczne strony technologii. Dlatego warto zachęcać dzieci do poznawania zasad bezpiecznego Internetu oraz przygotować je do korzystania z komputera i wykorzystania nowych mediów w sposób pożyteczny.

Można to robić poprzez zabawy edukacyjne,  w grupie i w szkole, gdzie najmłodsi spędzają dużo czasu. Dlatego Mega Misja opanowała całą świetlicę Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Kutnie. Pod kierunkiem Moniki Mierzwińskiej, Martyny Walczak i Marty Krawczyk dzieci dzielnie wykonywały  kolejne zadania nabywając nowe cyfrowe kompetencje. Mega Misja doceniając zaangażowanie dzieci przesłała szkole  oczekiwaną przez wszystkich uczniów nagrodę, którą był tablet. Wszyscy z wielką radością i uśmiechem na twarzach prezentowali otrzymaną nagrodę. Dzięki tej nagrodzie czas wolny na świetlicy spędzamy jeszcze milej niż dotychczas.

Tablet służy uczniom i nauczycielom do robienia wspaniałych zdjęć, jest pomocny przy odrabianiu lekcji, grach edukacyjnych. Następnym prezentem od Mega Misji był zestaw kreatywnych pomocy plastycznych. Wszystkie Świetliczaki z wielką dumą prezentowały nadesłane nagrody co widać na załączonych zdjęciach, a ponieważ dzieci bardzo lubią wszelkie prace plastyczne i bardzo się angażują więc dzięki tej nagrodzie powstanie jeszcze więcej pięknych prac, które ozdobią hol szkoły.

- Mega Misja doceniając zaangażowanie naszych dzieci przysłała nam kolejną, już trzecią nagrodę w postaci cudownych książek i wspaniałych gier, które trafiły w gusta dzieci dlatego nasza Mega Grupka z jeszcze większym zapałem wzięła się do wykonywania kolejnych zadań… Bardzo Dziękujemy za cudowne nagrody, a najlepszym podziękowaniem jest uśmiech dzieci widoczny na zdjęciach, który jest szczery i bezcenny - mówią nauczyciele i uczniowie SP Nr 1.

komentarze (0)
Dodaj komentarz
dodaj komentarz
Czytaj także