Rejestracja i logowanie

Bezpieczny namiot reklamowy

Lifestyle 08-07-2019 Autor: Artykuł sponsorowany
0
Bezpieczny namiot reklamowy
Namioty są jedną z najbardziej popularnych form organizowania przestrzeni podczas różnorodnych imprez w plenerze. Są duże, zapewniają komfort i pozwalają na jasne wytyczenie obszarów, należących do konkretnych wystawców czy działaczy. Odwiedzającym z kolei pozwalają na ich łatwe zlokalizowanie. Jakie są jeszcze ich zalety i co warto wiedzieć, decydując się na zakup namiotu?

Największe zalety posiadania namiotu

Jak już zostało wspomniane, namioty reklamowe są doskonałym sposobem na aranżację otwartej przestrzeni. Dzięki nim z łatwością można wyznaczyć miejsca dla wielu wystawców, organizując wręcz całe sektory tematyczne. Rozwiązanie tego typu doskonale sprawdza się w przypadku festynów, targów, czy okolicznościowych jarmarków, gdzie gromadzi się wielu zainteresowanych. Posiadając swój namiot, każdy z nich wyraźnie pokazuje odwiedzającym, które prezentowane przedmioty do niego należą. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu ich we wnętrzu namiotu, może również pokazać odwiedzającym, które z nich są według niego najważniejsze.

Kolejny argument, który przemawia za posiadaniem namiotu reklamowego, to jego wielofunkcyjność i łatwość modyfikowania jego wyglądu. W przypadku namiotów stelażowych jest to szczególnie widoczne, dzięki możliwości doczepienia do nich ścian, albo ozdobienia ich nóg. Pierwsze z nich pozwalają na rozmieszczenie wyraźnie widocznego logo, hasła lub zdjęć związanych z branżą, co dodatkowo uatrakcyjnienia przestrzeń.

Komfort, jaki zapewnia namiot, to przede wszystkim cień, niezwykle potrzebny wszystkim uczestnikom podczas imprez na świeżym powietrzu. Dzięki niemu zarówno organizatorzy, wystawcy, jak i zainteresowani goście mogą odpocząć od panującego wokół skwaru. Z kolei gdy zamiast słońca pojawi się deszcz, pod namiotem można skryć się i przed nim.

Ostatnia z zalet, która dla wielu osób stanowi najważniejszy argument przemawiający za posiadaniem namiotu, to możliwość nadrukowania na nim reklam. Duże, przyciągające wzrok logo i hasło reklamowe mogą skutecznie zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia stanowiska i zapoznania się z ofertą wystawcy.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Jak podkreśla firma Inventini, zajmująca się przygotowywaniem namiotów reklamowych, dbałość o bezpieczeństwo uczestników eventu musi stać na pierwszym miejscu. Z tego względu wszystkie konstrukcje, pod którymi będą przebywać ludzie, muszą być wytrzymałe i odporne na warunki zewnętrzne, czy drobne uszkodzenia mechaniczne.

Aby sprostać temu zadaniu, Inventini przygotowuje dla swoich klientów namioty stelażowe o konstrukcji z wysokogatunkowego aluminium anodowanego. Na tym rozpinane są dach i ściany, wykonane z odpornego na działanie słońca oraz wody poliestru. Warto przy tym wspomnieć, iż namioty klasy premium są zgodne z europejską normą PN-EN 13782:2015-2007. Gwarantuje to, iż przebywając pod nimi, można czuć się w pełni bezpiecznie.

komentarze (0)
Dodaj komentarz
dodaj komentarz
Średnio co 2-3 tygodnie ktoś z forum jest zgłaszany na policję, wykrywa się ponad 80% przypadków! Większość piszących zostaje ukarana...
Czytaj także