Rejestracja i logowanie

Fotografia reklamowa jako podstawa przy prowadzeniu nowoczesnego e-commerce

Lifestyle 29-06-2018 Autor: Ogłoszenie
1
Fotografia reklamowa jako podstawa przy prowadzeniu nowoczesnego e-commerce

Pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne – wiadomo o tym nie od dziś. Obecnie jednak przedsiębiorcy muszą dokładać jeszcze większych starań, by przykuć uwagę potencjalnego klienta i zainteresować go swoim produktem. Przeglądanie ofert jeszcze nigdy nie było bowiem prostsze – wystarczy jedno przeciągniecie palcem po ekranie czy jedno kliknięcie myszą, by odrzucić dany produkt i zainteresować się innym. Najważniejsze jest więc przyciągnięcie konsumenta zdjęciem. Fotografia reklamowa to obecnie podstawa przy budowaniu nowoczesnego e-commerce.

Znaczenie dobrego zdjęcia

Fotografia reklamowa to jeden z najważniejszych aspektów działań marketingowych. Przedstawienie produktu czy usługi za pomocą fotografii znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie wykorzystany może być także tekst. Zdjęcia tego rodzaju można spotkać przede wszystkim w internecie. Wizualizacja marketingu odgrywa niezwykle ważną rolę i często ma znacznie większe znaczenie niż sam opis oferty. Nawet przy najlepszym tekście trudno bowiem sprzedać coś, co na zdjęciu prezentuje się nieatrakcyjnie.

Do czego służy fotografia reklamowa?

Tego rodzaju zdjęcia prezentują produkty lub usługi i zachęcają do skorzystania z oferty. Mają zaprezentować propozycję przedsiębiorcy w taki sposób, by przedstawić wszystkie jej zalety i cechy charakterystyczne. Niezwykle ważne jest także, by zdjęcie jak najlepiej oddawało rzeczywistość. Klient powinien dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać i bez obaw móc dokonywać zakupów na odległość. Fotografia reklamowa znajduje zastosowanie w sklepach internetowych, na stronach firm, a także w modowych sklepach internetowych czy w internetowym menu kawiarni i restauracji.

Fotografia reklamowa a fotografia produktowa

Choć może się wydawać, że „fotografia produktowa” i „fotografia reklamowa” to pojęcia tożsame, tak naprawdę istnieją między nimi pewne różnice. Podczas gdy fotografie produktów skupiają się przede wszystkim na cechach fizycznych produktu, takich jak na przykład włókna danego materiału, fotografia reklamowa ma wzbudzać w potencjalnym kliencie pozytywne uczucia, przekonać go o atrakcyjności produktu. Dobrze zrobione zdjęcie pozwoli zwiększyć szanse na to, by dana osoba zapragnęła jak najszybciej dokonać zakupu i zyskała przekonanie, że właśnie tego chce i to ją uszczęśliwi. W każdej dobrej fotografii reklamowej chodzi przede wszystkim o emocje. Zdjęcia mogą opierać się na różnych taktykach. Często wykorzystywane są prowokacje, surrealistyczne pomysły, a także metafory czy absurdalność. Fotografia reklamowa może także rozbawić. Ważne jest to, by oddziaływać na emocje – im silniej będą odczuwane, tym większe prawdopodobieństwo, że dany produkt zostanie zapamiętany, a tym samym zwiększy się szansa danego przedsiębiorstwa na zyskanie kolejnego klienta.

komentarze (1)
Dodaj komentarz

Cześć, Poszukuje się pożyczki konsolidacyjnej, pożyczki niezabezpieczone, kredyty na działalność gospodarczą, kredyty hipoteczne, kredyty samochodowe, kredyty studenckie, pożyczki osobiste, kapitał podwyższonego ryzyka itp. Jestem prywatnym pożyczkodawcą, udzielam pożyczek firmom i osobom prywatnym o niskich stopach procentowych i rozsądnych stopach procentowych w wysokości 2%. E-mail do: carlosellisonfinance@gmail.com

dodaj komentarz
Czytaj także