Rejestracja i logowanie

Poznaj 7 powodów, dla których warto kupować części przez internet!

Lifestyle 25-10-2018 Autor: Ogłoszenie
0

Każdy samochód składa się z dziesiątków, setek, a nawet tysięcy różnych elementów, które w wyniku użytkowania mogą ulec zniszczeniu. W takim przypadku każdy właściciel pojazdu udaje się do mechanika po to, aby wymienić daną część i sprawdzić dodatkowe, ewentualne usterki. Nie każdy wie jednak, że mechanicy zarabiają nie tylko na robociźnie, ale również na częściach, które kupują do naprawianego samochodu. Handel w sieci zrewolucjonizował się na przestrzeni lat i obecnie w internecie można kupić jak wiadomo niemal wszystko- części samochodowe również. 

 

1. Duży wybór ofert

Konsumenci to grupa cechująca się dużą różnorodnością. Niektóre osoby bardzo długo zastanawiają się, czy zakupiona część na pewno cechuje się dobrą jakością i czy spełni swoją funkcję przez długie lata. Dla takich osób nawet zakup paska klinowego to ogromne przedsięwzięcie owiane wątpliwościami i koniecznością spędzania wielu godzin w  sklepach motoryzacyjnych. W tym przypadku warto policzyć czas oraz koszty dojazdu do poszczególnych sklepów. Nawet wtedy, kiedy okazuje się, że cena części była atrakcyjna, uświadamiamy sobie, że biorąc pod uwagę dodatkowe czynniki, jak czas i wspomniane wcześniej koszty transportu, nie był to udany zakup. Sklepy internetowe, takie jak Czesciauto24.pl oferują szeroką ofertę części do różnych pojazdów bez konieczności wychodzenia z domu!

2. Możliwość korzystania z porównywarek

Korzystanie z porównywarek staje się coraz popularniejsze. Dzięki nim klienci mogą wybierać najtańsze z dostępnych opcji oraz porównywać koszty dostawy. To sprawia, że klient staje się świadomy różnic cenowych i może dokonać najtrafniejszego wyboru. Sklepy internetowe oferują znacznie niższe ceny, niż te, które widnieją w sklepach motoryzacyjnych. Dzięki temu zaoszczędzimy na czasie, pieniądzach oraz nie zapłacimy mechanikowi dodatkowej sumy pieniędzy za zakup części w zawyżonej cenie. 

3. Fachowa pomoc

Zakup przez internet nie musi wiązać się z koniecznością podjęcia samodzielnej decyzji. W sklepach internetowych zazwyczaj można skorzystać z działu obsługi klienta. Konsultant powinien dokładnie wytłumaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi częściami oraz zasugerować, który rodzaj będzie najlepszy do danego modelu samochodu. Niektóre sklepy mają również elektroniczne systemy pomocy, w których wystarczy wpisać jedynie model i rocznik samochodu oraz potrzebną część. Po chwili klient ujrzy wszystkie dostępne opcje i będzie mógł samodzielnie dokonać decyzji. Oprócz tego w sieci dostępne są równie specyfikacje i fora internetowe, na których użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami. 

4. Szybka dostawa

Korzystając z opcji dostawy, nie ma konieczności dźwigania ciężkich rzeczy. To kurier zajmuje się transportem. Warto zakupić przedmiot online z opcją dostawy do warsztatu samochodowego, co sprawia, że nie będziemy musieli męczyć się z samodzielnym dostarczaniem danej części. Jeżeli sam jesteś mechanikiem i kupujesz części online, w czasie, kiedy część będzie dostarczana, Ty możesz przygotować warsztat do naprawy samochodu, a kurier załatwi resztę! Klienci z pewnością docenią szybki czas naprawy i polecą usługi swoim znajomym (patrz również: Warsztat online Autodoc – naprawa na własną rękę).

5. Możliwość zwrotu

Zakup przez internet wiążę się z możliwością zwrotu. Jak wiadomo polityka w sklepach stacjonarnych nie stoi po stronie klienta. Sprzedawcy uważają, że jeżeli klient miał okazję zobaczyć przedmiot i zastanowić się nad jego zakupem, nie ma prawa go zwracać. Zupełnie inna polityka dotyczy sklepów online. W przypadku takich zakupów wystarczy wypełnić formularz zwrotu i nienaruszoną rzecz spakować do oddania. 

Każdy samochód składa się z dziesiątków, setek, a nawet tysięcy różnych elementów, które w wyniku użytkowania mogą ulec zniszczeniu. W takim przypadku każdy właściciel pojazdu udaje się do mechanika po to, aby wymienić daną część i sprawdzić dodatkowe, ewentualne usterki. Nie każdy wie jednak, że mechanicy zarabiają nie tylko na robociźnie, ale również na częściach, które kupują do naprawianego samochodu. Handel w sieci zrewolucjonizował się na przestrzeni lat i obecnie w internecie można kupić jak wiadomo niemal wszystko- części samochodowe również. 

 

1. Duży wybór ofert

Konsumenci to grupa cechująca się dużą różnorodnością. Niektóre osoby bardzo długo zastanawiają się, czy zakupiona część na pewno cechuje się dobrą jakością i czy spełni swoją funkcję przez długie lata. Dla takich osób nawet zakup paska klinowego to ogromne przedsięwzięcie owiane wątpliwościami i koniecznością spędzania wielu godzin w  sklepach motoryzacyjnych. W tym przypadku warto policzyć czas oraz koszty dojazdu do poszczególnych sklepów. Nawet wtedy, kiedy okazuje się, że cena części była atrakcyjna, uświadamiamy sobie, że biorąc pod uwagę dodatkowe czynniki, jak czas i wspomniane wcześniej koszty transportu, nie był to udany zakup. Sklepy internetowe, takie jak Czesciauto24.pl oferują szeroką ofertę części do różnych pojazdów bez konieczności wychodzenia z domu!

2. Możliwość korzystania z porównywarek

Korzystanie z porównywarek staje się coraz popularniejsze. Dzięki nim klienci mogą wybierać najtańsze z dostępnych opcji oraz porównywać koszty dostawy. To sprawia, że klient staje się świadomy różnic cenowych i może dokonać najtrafniejszego wyboru. Sklepy internetowe oferują znacznie niższe ceny, niż te, które widnieją w sklepach motoryzacyjnych. Dzięki temu zaoszczędzimy na czasie, pieniądzach oraz nie zapłacimy mechanikowi dodatkowej sumy pieniędzy za zakup części w zawyżonej cenie. 

3. Fachowa pomoc

Zakup przez internet nie musi wiązać się z koniecznością podjęcia samodzielnej decyzji. W sklepach internetowych zazwyczaj można skorzystać z działu obsługi klienta. Konsultant powinien dokładnie wytłumaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi częściami oraz zasugerować, który rodzaj będzie najlepszy do danego modelu samochodu. Niektóre sklepy mają również elektroniczne systemy pomocy, w których wystarczy wpisać jedynie model i rocznik samochodu oraz potrzebną część. Po chwili klient ujrzy wszystkie dostępne opcje i będzie mógł samodzielnie dokonać decyzji. Oprócz tego w sieci dostępne są równie specyfikacje i fora internetowe, na których użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami. 

4. Szybka dostawa

Korzystając z opcji dostawy, nie ma konieczności dźwigania ciężkich rzeczy. To kurier zajmuje się transportem. Warto zakupić przedmiot online z opcją dostawy do warsztatu samochodowego, co sprawia, że nie będziemy musieli męczyć się z samodzielnym dostarczaniem danej części. Jeżeli sam jesteś mechanikiem i kupujesz części online, w czasie, kiedy część będzie dostarczana, Ty możesz przygotować warsztat do naprawy samochodu, a kurier załatwi resztę! Klienci z pewnością docenią szybki czas naprawy i polecą usługi swoim znajomym (patrz również: Warsztat online Autodoc – naprawa na własną rękę).

5. Możliwość zwrotu

Zakup przez internet wiążę się z możliwością zwrotu. Jak wiadomo polityka w sklepach stacjonarnych nie stoi po stronie klienta. Sprzedawcy uważają, że jeżeli klient miał okazję zobaczyć przedmiot i zastanowić się nad jego zakupem, nie ma prawa go zwracać. Zupełnie inna polityka dotyczy sklepów online. W przypadku takich zakupów wystarczy wypełnić formularz zwrotu i nienaruszoną rzecz spakować do oddania. 

Komentarze
komentarze (0)
Dodaj komentarz
dodaj komentarz
Czytaj także