Rejestracja i logowanie

System do zarządzania kancelarią rzeczników patentowych

Lifestyle 09-05-2018 Autor: Pawel
0
System do zarządzania kancelarią rzeczników patentowych

Jako osoba mająca bezpośrednią styczność z prawem wiesz doskonale, jak ważne są terminy w postępowaniu. Niedotrzymanie ustalonej wcześniej daty może mieć poważne konsekwencje dla obsługiwanego klienta. Podobnie zresztą problem może sprawiać złożoność prowadzonych jednocześnie postępowań. Czasami jest ich tyle, że bardzo łatwo pomylić się, na jakim etapie znajduje się dana sprawa. Rozwiązaniem jest System zarządzania Kancelarią Prawno-Patentową. Wdrożony w kancelarii nie tylko usprawni pracę, ale też umożliwi kontrolę i nadzór oraz pozwoli zaoszczędzić czas. Z dalszej części artykułu dowiesz się, jak działa program do obsługi kancelarii prawnej oraz w jaki sposób ułatwi Ci codzienną pracę.

Kompleksowe zarządzanie kancelarią prawo-patentową

Jedną z największych zalet płynących z korzystania z programu do zarządzania kancelarią prawną jest usprawnienie zarządzania. Dostęp do programu zyskujesz poprzez przeglądarkę internetową, z dowolnie wybranego przez siebie miejsca. Możesz połączyć się za pośrednictwem komputera, telefonu czy tabletu, ale też pozostałych urządzeń mobilnych. Jedyne czego potrzebujesz to dostępu do Internetu.
Warto też wspomnieć, że program do zarządzania kancelarią prawną i patentową uskutecznia komunikację. Dzięki jasno określonym zadaniom każdy członek zespołu wie, co i na kiedy ma wykonać. Osoba nadzorująca przebieg działań ustala harmonogram, do którego wszyscy zyskują dostęp i wedle którego muszą prowadzić swoje działania. Dzięki temu każdy klient otrzymuje informacje z prowadzonego w jego imieniu postępowania na czas.
Teraz może wydać Ci się to niemożliwe, ale system do zarządzania kancelarią patentową i prawną pozwala zaoszczędzić czas, a nawet całkiem sporo czasu. Rozbudowane szablony wiadomości, przypomnienia o konieczności podjęcia określonych działań oraz kalendarze z podpiętymi obowiązkami widocznie skracają czas pracy całego zespołu. Dzięki temu pracownicy zyskują czas na pracę merytoryczną.
Zarządzanie kancelarią patentową przy pomocy odpowiedniego programu pozwoli Ci też sprawować kontrolę i nadzór. Wszystkie podejmowane działania są rejestrowane w systemie i możesz mieć do nich wgląd kiedy tylko zechcesz. Tym samym masz pełen nadzór nad prawidłowym przebiegiem czynności wykonywanych przez Twoich pracowników. W ten sposób możesz też szybko wychwycić ewentualne nieprawidłowości w zakresie prowadzonych działań.

Jakie program ma funkcjonalności?

Może teraz kilka słów o praktyce – na przykładzie systemu ipdesk.pl. System posiada Repertorium rejestrowanych znaków towarowych. Moduł ten pozwala skutecznie i łatwo zarządzać procesem zgłaszania znaków krajowych, unijnych, międzynarodowych oraz zagranicznych. System zarządzania znakami towarowymi wbrew pozorom bardzo usprawnia prowadzenie czynności z tym związanych. I co najważniejsze, dzięki niemu już nigdy nie umkną Ci żadne terminy.
Kolejnym dosyć ciekawym rozwiązaniem jest Repertorium monitorowanych znaków towarowych. Zarządzanie znakami towarowymi nieraz może sprawiać duży kłopot. Moduł pozwala rejestrować wykryte kolizje znaków kolizyjnych i zarządzać dalszymi czynnościami w odniesieniu do nich. Jest to dosyć duże ułatwienie, bo wszystkie działania można prowadzić w jednym miejscu.
Ponadto system posiada jeszcze 3 inne repertoria: rejestrowanych wzorów przemysłowych, zgłaszanych wynalazków i zgłaszanych wzorów użytkowych. Wszystkie pozwalają zarządzać procesem zgłoszenia znaków krajowych, unijnych, międzynarodowych oraz zagranicznych.

Dlaczego warto?

Program możesz testować przez 2 tygodnie zupełnie za darmo, bez żadnych zobowiązań. Jest to dostatecznie dużo czasu by przekonać się, czy takie rozwiązanie sprawdzi się też w Twojej kancelarii. W systemie czekają na Ciebie szablony dokumentów i wiadomości, indywidualny pulpit, baza klientów, pełna baza kontaktów, korespondencja e-mailowa, wszystkie terminy, zadania i powiadomienia, formularze online dla klientów oraz rozliczanie czasu pracy. Przetestuj program przez dwa tygodnie i przekonaj się sam, jak bardzo ułatwia on codzienną pracę kancelarii rzeczników patentowych.

Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone.
Czytaj także