Rejestracja i logowanie

Tajemnicze buźki w Biedronce - czy zależy od nich premia kasjera?

Lifestyle 20-11-2019 Autor: Artykuł sponsorowany
1
Tajemnicze buźki w Biedronce - czy zależy od nich premia kasjera?
Buźki w Biedronce zaskakują niejednego klienta. Czy wiesz co w nich chodzi?

Niejednego klienta Biedronki zastanowiły tajemnicze buźki na wyświetlaczu ekranu przy kasie podczas skanowania produktów. Ile klientów, tyle opinii. Klient oprócz możliwości skorzystania z ciekawych promocji może dokonać oceny po zrobionych zakupach. Na ekranie pojawia się twarz uśmiechnięta, smutna i neutralna. Każdy klient po dokonanej transakcji ma możliwość wybrać jedną z nich i oddać w ten sposób swoją opinię za zrobione zakupy w sieci Biedronka. Czy poza wydaniem oceny zadowolenia klienta, oznaczają one jakąś dodatkową premie dla pracownika sklepu? Dużo klientów uważa, że tak właśnie jest i chętnie zaznaczają jedną z opcji, choć nie ma ku temu żadnych przesłanek, że pracownik dostaje za to dodatkowe pieniądze. 

Prawda jest taka, że jest to badanie, które ma służyć ogólnej ocenie sieci sklepów Biedronka i satysfakcji klienta. Każdy w szybki sposób może wydać właściwą opinię. Nas to nic nie kosztuje, nie tracimy czasu. Następuje to zaraz podczas transakcji zakupów. Jest to chwila, wymagane jest tylko kliknięcie w odpowiednią buźkę. Sklep za to otrzymuje statystyki pomiaru zadowolenia klienta, co jest bardzo ważne podczas podnoszenia standardów jakości obsługi oraz jakości oferowanych produktów. 

Zapytani klienci, o to czy udostępniliby swoją opinię czy nie, wypowiadają się jasno: "tak, nie ważne, komu i czemu ma to służyć. Poświęcamy na to ułamek sekundy, a opinia choćby miała przynieść jakieś korzyści pracownikowi na kasie, niech przyniesie. Jak sklep ma dzięki temu lepiej prosperować, niech podwyższa swój poziom usług". 

Sklepy dzięki takim opiniom weryfikują na bieżąco swoją pracę i doskonalą swoje obowiązki, by stawać się coraz lepszą firmą w zakresie przedstawionych usług i asortymentu. Świadczy to o firmie jak najlepiej, bo klient wraca z zadowoleniem zawsze tam, gdzie jest dobrze. Nie powinien, więc dziwić fakt prezentowanych buziek, które każdy nas może zaznaczyć szybko. Pomysł na to okazuje się być trafiony, gdyż klienci chętnie klikają i wydają swoją opinie. 

To wyróżnia sieć sklepów Biedronka na tle konkurencji. Nikt nie lubi tracić czasu na różnego rodzaju ankiety i pomiary badań klienta. A tak w przystępny sposób sklep uzyskuje opinie. Niektórzy upatrują się w tym zabiegu czysto psychologicznego, dzięki któremu niezadowolony klient może wyładować swoje frustracje i emocje. Jakby nie patrzeć to też jakaś alternatywa, która ma służyć pozytywnemu odbiorze całej sytuacji. 

Większość klientów przyznaje, że warto klikać. Nie ważne, co się za tym kryje, nas to nic nie kosztuje, a możemy przyczynić się do czegoś dobrego. To też docenienie samego klienta, który może podzielić się swoim poglądem i wydać ocenę. 

Klienci ponadto bardzo pozytywnie odbierają możliwość podglądu listy swoich zakupów na zaprezentowanym ekranie obok omawianych w tym artykule buziek. Mało, który sklep udostępnia taką opcję, a widząc skanowane produkty jesteśmy pewni, że wszystko podczas transakcji przebiegło prawidłowo i wiemy czy nie naniosły się jakieś błędy. 

Sieć sklepów Biedronka walczy o klienta nie tylko świeżością prezentowanych produktów i ceną, ale walczy o zadowolenie klienta. To bardzo ważne, by każdy poczuł się tam dobrze i wracał z chęcią po kolejne zakupy. Ty również możesz, sprawdź jak to działa. 

komentarze (1)
Dodaj komentarz

Klien nassz PAN.....w kropki Pracownik n.......k 120% normy...Sniadanie na kasie i buzia

dodaj komentarz
Średnio co 2-3 tygodnie ktoś z forum jest zgłaszany na policję, wykrywa się ponad 80% przypadków! Większość piszących zostaje ukarana...
Czytaj także