Rejestracja i logowanie

W biznesie pozycjonowanie strony www już teraz jest niezastąpione. Według ekspertów rola SEO będzie tylko rosnąć

Lifestyle 27-01-2020 Autor: .
0
W biznesie pozycjonowanie strony www już teraz jest niezastąpione. Według ekspertów rola SEO będzie tylko rosnąć

Wiodąca rola internetu jako głównego pośrednika w relacjach przedsiębiorcy – konsumenci nie podlega praktycznie żadnej dyskusji. Liczba transakcji w sektorze e-commerce wzrasta, zakupy w sieci są coraz szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze... do tego dochodzi jeszcze pozyskiwanie informacji o ofertach oraz rozmaitych porad, np. na temat prawidłowego użytkowania pewnych produktów. A to, na którą stronę wejdą internauci, zależy przede wszystkim od kolejności witryn w wynikach wyszukiwania.

Liczba zapytań do Google stale się powiększa. To pokazuje, jak mocno odbiorcy ufają możliwościom serwisu

 

Podstawowa usługa amerykańskiej korporacji, z której tylko w Polsce korzysta blisko 15 milionów unikalnych użytkowników każdego dnia, stale się rozwija. Mowa nie tylko o ogromnej liczbie zaindeksowanych adresów, ale przede wszystkim coraz bardziej zaawansowanych algorytmach. Dopasowanie listy prezentowanych stron do indywidualnego profilu internauty, np. na podstawie wcześniej odwiedzanych przez niego serwisów oraz mnóstwa innych danych, jest jak najbardziej wykonalne. Tym samym firmy powinny dołożyć wszelkich starań, aby Google uznało ich internetowe wizytówki za faktycznie pożyteczne dla odbiorców z grupy docelowej. W opinii specjalistów z agencji interaktywnej INSEO to profesjonalne pozycjonowanie pozostaje najlepszym środkiem do osiągnięcia powyższego celu. Wyszukiwarka ocenia nie tylko treść, ale też masę kwestii technicznych, np. szybkość działania witryny, przejrzyste formatowanie tekstu czy dostępność funkcjonalności na urządzeniach mobilnych.

 

Czujesz, że branżowi giganci wyprzedzają Cię o kilka długości? Wypróbuj pozycjonowanie ukierunkowane lokalnie

 

Zawartość oraz umiejscowienie słów kluczowych w kontekście nadal pozostają istotnymi czynnikami, które roboty Google analizują by ocenić treść indeksowanej strony. Tym samym szeroko pojmowany content, a także opisujące go parametry meta, wywiera niezaprzeczalny wpływ na miejsce zajmowane przez firmę w wynikach wyszukiwania. Mniejsze przedsiębiorstwa, o zasięgu ograniczonym np. do kilku pobliskich miejscowości, muszą zatem szczególnie uważać na to, co publikują na swoich firmowych blogach. Skoro kierują swoją ofertę do ludzi z konkretnego obszaru, powinny podkreślać to na każdym kroku. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu można stworzyć sobie niepowtarzalną szansę na dynamiczny rozwój, o jaką byłoby zdecydowanie trudniej promując się na niezwykle konkurencyjne frazy ogólne. Po takich miastach jak Gdańsk czy Wrocław ewidentnie widać, że tego rodzaju strategia marketingu internetowego przynosi znakomite efekty. Podobnie jest zresztą w znacznie mniejszych miejscowościach – tamtejsi konsumenci korzystają z Google'a w bardzo podobny sposób.

Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone.
Czytaj także