Rejestracja i logowanie

Niegościnny Wałbrzych

Koszykówka 02-02-2019 Autor: tz
34
Niegościnny Wałbrzych

Kolejną gorzką pigułkę musieli dziś przełknąć koszykarze kutnowskiego Polfarmexu, którzy musieli uznać wyższość Górnika Wałbrzych. Wyjazdowe spotkanie zakończyło się pewnym zwycięstwem gospodarzy 82-63. Najskuteczniejszym strzelcem Lwów został Patryk Gospodarek, który zapisał na swoim koncie 10 punktów.

Pierwsze akcje spotkania padły łupem kutnian, którzy dzięki trafieniom Marka i Majewskiego prowadzili 5-2. Kolejne minuty to już niestety popisowa gra gospodarzy, którzy raz za razem rozmontowywali defensywę Lwów, budując tym samym swoją przewagę. Na trzy minuty przez zakończeniem odsłony, po rzucie Durskiego Górnik odskoczył od Polfarmexu na dystans ośmiu oczek (17-9). Wypracowane prowadzenie utrzymało się do końca odsłony, po której Lwy przegrywały 15-22.

Druga kwarta fatalnie rozpoczęła się dla kutnian, którzy po trzech minutach mieli już do odrobienia 15 oczek (17-32). Lwy starały się nie tracić dystansu i w połowie odsłony po dwóch celnych osobistych Marka odrobili niewielką część strat, zbliżając się do gospodarzy na 11 punktów (22-33). Polfarmex nie zdołał jednak przełamać dwucyfrowej granicy punkowej dzielącej obie ekipy i do szatni schodził przy niekorzystnym dla siebie wyniku, przegrywając 26-40.

Po zmianie stron niewiele zmieniło się w obrazie gry po obu stronach parkietu. Ton rywalizacji wciąż nadawali koszykarze z Dolnego Śląska, którzy systematycznie powiększali swoje prowadzenie. Lwy nie potrafiły znaleźć recepty na rozpędzonych gospodarzy i do decydującej o zwycięstwie kwarty przystępowały z 26 punktową stratą (35-61).

W ostatniej odsłonie Górnik dopełnił jedynie formalności i po czterdziestu minutach mógł się cieszyć z wyraźnego zwycięstwa, pokonując Polfarmex 82-63.

Górnik Wałbrzych – Polfarmex Kutno 82-63 (22-15, 18-11, 21-9, 21-28)

Górnik: Glapiński 6, Kruszczyński 14, Ratajczak 0, Niedźwiedzki 12, Małecki 10, Durski 11, Kłyż 2, Krzywdziński 14, Makarczuk 2, Wróbel 5, Spała 4, Der 2

Polfarmex: Fiszer 4, Marek 8, Sobczak 1, Majewski 9, Andrzejewski 8, Matyszkiewicz 5, Pawlak 3, Żmudzki 1, Obarek 6, Czyżnielewski 8, Gospodarek 10.

komentarze (34)
Dodaj komentarz

rzeczywiscie inne kluby wykonuja ruchy z trenerami u nas zarzad de facto chowa głowę w piasek i podnieca sie zwycieswem nad juniorami skowrona skoro wygrali z nimi tak wysoko to czemu przegrali w wałbrzychu , przy takiej kadrze trenerskiej powinnien być progres a jest spadek formy zobaczymy mecze nie bedzie wygranych to zarzad powinien podac sie do dyspozycji tak robią wszedzie i rozliczyć sie jak dopuszczono do takiego stanu rzeczy Panowie troche cywilnej odwagi nikt nie jest przyspawany do stołka

Niby do czyjej dyspozycji,oni pewnie mogą to tylko rozwiązać

I tak będzie z tego co wiem

Trener Kotwicy podał się po męsku do dymisji może czas na naszego stratega? Słaba nadzieja bo chyba bo on całe życie na farcie, i żeby choć jeden mu się udałemoji utrzymał drużynę

I tak będzie z tego co wiem

na bycie zawodnikiem składa sie praca i organizacja -biuro mamy dosyć pokazne ,sztab tez zosaje praca z zawodnikami ,wprowadzenie do 2 ligi lub 1lm jak nie w kunie to młodziez ucieknie jest akademia legi , dziki , gim 92 kilku było na testach ,biofarm ,poliechnika gdanska , gortaty , niedzwiadki przemysl ,astoria , zastal ,bydgoszcz nie temat wyjazd na testy kluby czesto gwarantuja noclegi poczekajmy jeszcze troche i bedzie po temacie i klub nie wezmie za nikogo kasy bo nie prowadzi rozgrywek w 2 lidze i 3 lidze czy do tego dąży zarzad

II Liga, II Liga POLFARMEX. Pogonić tych śmieciarzy a szczególnie nieroba trenera. Panie PREZESIE POLFARMEX-u, lepiej dać kasę dobrym pracownikom a nie tym nygusom z parkietu.

Prawda jest taka jak się stawia na zawodnika to on za jakiś czas się odplaci tak perpektywicznie. Dajac minuty naszym to zaprocentuje w przyszłości. Oczywiście oszczednosci

I tak właśnie ma być z tego co słyszałem.

Problemem tych chłopaków jest to, że nie stworzyli zespołu. Nie ma chemii. Nasz zawodnik po zderzeniu z przeciwnikiem pada na parkiet. Rywal też. Do tamtego podbiegają koledzy z parkietu i pomagaja mu wstać. Do naszego nie podbiega nikt z naszych. To wszystko kochani na ten temat.

no chemi nie ma wielkiej mysle ze amosfere tworza zawodnicy i trenerzy czasem dobrze jest za prosić druzyne na pizze albo piwo czasem jakis odruch trenera dobrze zagrałes tego nie da sie narzucić druzynie

Do strata - większą część naszych lub połowa mniejsze koszty na utrzymanie i kontrakty. Pięciu lub sześciu wtedy bardzo dobrych kupić i mlodziez będzie miała się od kogo uczyć. Potencjał naszej młodzieży zna doskonale Pan Skowron i jako asystent by na nich stawiał i dawał dobry trening oraz minuty meczowe.

I tak właśnie ma być z tego co słyszałem.

byl sparing 1ligowców z młodzieżą Sowrona, nie pamietam dokładnie ale jakoś tak było 138:36. Muszą jeszcze sporo trenować

moze jest lepszy pomysł i nie bedzie 130 do 38 niech tzw 1 liga zagra z reprezentacją kla zobaczymy czy ...... sa janczury ,sachyra , jeden kołodziejczak oraz tylko u20 tj rocznik 99 i 2000 zobaczymy wtedy realną siłę druzyny probasketu kto wygra zostaje w probaskecie kto przegra rozwiązujemy kontrakty no co ty na t o skowronku moze wtedy zawodnicy zaczną grać z zaangażowaniem

Porównujesz amatorów z zawodowcami gdyby grali i trenowali profesjonalnie jak seniorzy to myślę że wynik był by bardziej wyrownany

już jaskółki ćwierkają ,ze w kutnie ma powstać akademia basketu moze nareszcie bedzie konkurencja oby tak było powodzenia dla nowej inicjatywy

Pana Tomasza Skowrona na asystenta i poszukac trenera wzorem Lowicza lub fotwl pierwszego trenera . Kiedyś był juz asystentem na tym szczeblu .

Zmiana trenerów nieodzowna tyle kasy za takie wyniki! Młodzież nasza należy wprowadzic żeby w przyszłości było kim grać bez wydawania kasy.

To nasi będą grali za darmo. Niech wszystkie zespoły grają swoimi wychowankami to nie będzie potrzeba pieniędzy na sport.

nie ma ekstraklasy zostaly dlugi, I liga -walka o utrzymanie.... a duet krysiewicz-szabla nadal jest z nami?? Po co ich oplacac ?jak nie ma sukcesow a sa tylko porazki ... ja wiem,ze Pan Krysiewicz ma ciepla posadke a Pan Szabla ma blisko do domku. A Zacznijmy patrzec biznesowo byc rozsadni jesli chodzi o $$ na co je tracimy .... Moi koledzy mawiaja to nie firanki trzeba zmienic by znow miec klientow.....????

I tak właśnie ma być z tego co słyszałem.

Patrząc na terminarz widać, że I liga jest nie do uratowania. Czekaja nas ply-outy a wszystkie druzyny od 11 do 16 miejsca są od nas twardsze i bardziej waleczne i z kim bysmy nie grali to nas ograja bo druzyna jest słabiutka psychicznie i to widac gołym okiem. Jak bedzie II liga to trenerzy i zawodnicy sami odejda i marzenia wielu piszących tu mądrali o graniu swoimi wreszcie sie spełnia. Czyli happy end emoji

nie zgodzę się z Tobą, na tą chwilę jesteśmy 2:0 z Krakowem, Siedlcami, na remisie z Księżakiem z tym że mamy lepszy bilans, wygraliśmy po dogrywce z Kołobrzegiem więc też na tą chwilę na plus.. Przed nami ważne mecze, trzeba wygrać m.in z Prudnikiem, Kołobrzegiem , Poznaniem i prócz tego urwać jeszcze jakiś mecz - może Pruszków co da nam miejsca w 10-13 i przewagę parkietu w Playoutach.. jeszcze dużo gry

ok nikogo marzeniem nie jest spadek tylko walka prawda jets taka jest taka szab dobrał kilku slabych zawodników wieczorek , zmudzki ,konyuzja anczaka jes rdzeń marek ,majewski gospodarek jak sa w formie january , pawlak zaczynaja dochodzić inni ale nie ma lidera zamias 2 renerów na tbl potrzebny jest 1-2 zawodników na 1lm a nie byli juniorzy starsi którzy nie znależli miejsca w innych klubach prawda moze bolesna obiecywano nam druzyne na play-offy i kibice są zawiedzeni płacą bilety i chcą zwycięsw a moze sladem lks pojawią się sponsorzy i bedą indywidualne stypendia dla nowych zawodników co do rynku zawodników o istnieje rzeczywiście zawodnicy mają kontrakty ale wiele juz w lidze rozwiązano na zasadzie porozumienia stron czy wiellkim wysiłkiem jest danie kilku minut popłasowi i cwirkowi jak mecz jest przegrywany 25 w 3 kwarcie i tak gorzej byc nie moze moze chodzi o to by dać pograć mayszkiewiczowi rzucił 10 pkt nie mam nic do zawodnika tylko cwiro i popłas zostaną w kutnie i nic nie kosztują w przypadku zawodników obcych dochodza mieszkania klub mogłby oszczedzić no i klasa sportowa to pozwoli na trening i podzial zadań miedzy szkołe a klub

I tak właśnie ma być z tego co słyszałem.

Popłas tak - Ćwiro nie.

Osobiście uważam, że zespół nie jest aż tak słaby personalnie jak by wskazywała jego gra. Po co włączać komplikatory. W takiej sytuacji jest jasne, że zespół nie złapał chemii i z jakis powodów gra słabiej niz mógłby. To z kolei oznacza, że winny jest sztab szkoleniowy, który nie potrafi wycisnąć z druzyny jej potencjału. Dla mnie to oczywiste. Natomiast nie jest już takie oczywiste co z tym fantem zrobić po przekroczeniu połowy sezonu. Wywalanie w obecnej chwili nic nie da ani ekonomicznie bo kontrakty trzeba zrealizować ani sportowo bo na rynku nie ma wolnych gobrych trenerów. Moja rada to dograć sezon bez względu na jego wynik tylko tymi, którzy jeszcze chcą walczyć a po sezonie zrobić poważna rewolucję nawet gdyby to dotyczyło II ligi. Może trzeba zacząć od początku. Osobiście zawsze uważałem, że Kutna nie stać na ekstraklasę i trzeba było sie trzymać I ligi. Mieliśmy wtedy dobrą renome i mogliśmy zawsze grać w czołówce jak np. Łańcut.

takich koperskich i dziewów jest kilka druzyn graja w 2 i 1lm plis wyszomirski tbl słupsk , makowski zastal ,kuzkow nadarzyn , strzepek 2000 r niedzwiadki przemysl , woroniecki biofarm i aleksandrowski , mickiwicz helinski 2000 , kucharski -2000 legia warszawa jeszcze podawać czy starczy mlodym daja szanse u nas mogą stać pod scianami a tak na marginesie koperski był w kadze z cwirkiem i haczykiem a dziś gdzie oni i gdzie koperski i inni bez minut w 2 lidze i 1lm za moment już ich nikt nie będzie pamiętał nAJEMNICY ODEJDĄ JAK NIE DOSTANĄ KASIORY

A jak twoje nie dostaną kasiory to nie obejdą sport to kasa teraz

znowu nas zlali ciekawe co na to zarząd?!

Zwolnic trenerow dograc Cwirkiem pod wodzą Skowrona. Bedzie git.

porazka nie cieszy martwi dyspozycja januarego i szymka troche mało było po10-14 punktów jest 3 i 1 szkoda ,porównajmy z koperskim rocznik 99 -10 punktów z krakowa reszta tez bez rewelacji moze utrzymamy sie w 1lm ale przy takiej grze trudno o euforie wsrod kibiców -oczekiwania były wieksze i do kantora niech se porówna naszych asów z zawodnikami innych druzyn w tym wieku mieli być orłami a wyszło jak zwykle

A kto powiedział że nasi mieli być orłami a ty cały czas ten Koperski ,czy to tylko jest jeden w całej Polsce czyli reszta z rocznika 99 w Polsce gra źle. Ja cały czas tylko słyszę Dziewa i Koperski Jeśli nie ma w pierwszej lidze innych zawodników to zlikwidować tą ligę bo po co grać.

dodaj komentarz
Średnio co 2-3 tygodnie ktoś z forum jest zgłaszany na policję, wykrywa się ponad 80% przypadków! Większość piszących zostaje ukarana...
Czytaj także