Rejestracja i logowanie
Forum
OGÓLNE - HYDEPARK
Windykator Terenowy
Firma kurierska KEX Białystok potrzebuje pomocy oszukana
Windykator Terenowy
05:59, 13.09.2013

Sugeruję wysłać reklamację na główny adres do korespondencji firmy K-EX. Ważne żeby ze strony internetowej kuriera wydrukować sobie Track&Trace. Adres K-EX KONTAKT K-EX Sp. z o.o. ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce NIP 959 185 69 95 REGON 260287537 e-mail biuro@k-ex.pl infolinia (41) 31-06-800 (22) 21-22-800 Po zamknięciu postępowania reklamacyjnego i zebraniu dokumentacji można wystąpić na drogę sądową o odszkodowanie za poniesione straty. Podkreślę że każda czynność mająca na celu dochodzenie roszczenia od K-EX powinna mieć formę dokumentu. Rozmowy telefoniczne nie przyniosą rezultatu. Sugeruję również odpuścić sobie oszczędności związaną z zamawianiem kuriera za pośrednictwem Brokera usług kurierskich. Lepiej związać się umową bezpośredni z firmą kurierską. Powodzenia

Proszę o pomoc oraz poradę. Poszukuję osób, które podobnie jak ja zostały oszukane przez firmy kufrierskie KEX z Białegostoku oraz firmę Handlowo – Usługowa tanie przesyłki Har-dek ul. ks. Biskupa Bandurskiego 66/4 31-515 Kraków .Postaram się opisać w skrócie nasz problem. Jesteśmy firmą, która wykonuje usługi na terenie całego kraju. Od jakiś czasu zamawialiśmy kuriera przez firmę Usługowa Har-dek na ich stronie i potem przyjeżdżał kurier Kex z Białegostoku i odbierał od nas paczkę. Po wcześniejszym ustaleniu z Panią z firmy Har-dek naszym zadaniem było na paczce nakleić w formacie A-4 wydrukowane przez nas dane adresata i nadawcy i później zadaniem kuriera z firmy KEX z Białego stoku było naklejenie wcześniej przygotowanego przez firmę listu przewozowego. Dnia 2 września br. zamówiliśmy kuriera na dwie przesyłki. Jak wiele razy wcześniej nakleiliśmy odpowiednie kartki z adresami i przyjechał kurier z firmy Kex i odebrał paczki. Po dwóch dniach zadzwonił do mnie klient, że otrzymał od nas zupełnie inną paczkę. Tego samego jeszcze dnia zadzwonił również inny kurier, który miał dostarczyć drugą pomyloną paczkę. Kurier był na tyle rozsądny i trzeźwo myślący, że patrząc na adres i list przewozowy zorientował się, że coś jest nie tak i po rozmowie ze mną dostarczył ponownie paczkę do Kexa do Białegostoku zapewniając mnie przy tym, aby się nie martwić ponieważ wina jest po stronie kuriera i oni to szybko odkręcą. Mąż próbował się dodzwonić do firmy Har- dek na tel: (12) 44 31 489 tel kom: 535 333 522 niestety nikt nie odbiera telefonu próbowaliśmy nagrać się na sekretarkę aby ktoś spróbował wyjaśnić sprawę. Niestety nikt nie odebrał i nie oddzwaniał. Po tym mąż dzwonił do Białego stoku do firmy KEX i okazało się, że o wszystkim wiedzą i Pani z Kex oznajmiła, że wszystko szybko odkręcą na ich koszt i nie będzie problemu. Na drugi dzień ta sama Pani zadzwoniła do męża na kom i oznajmiła, że jednak oni nie będą nic odkręcać, że oni nam odeślą paczkę i ja jeszcze raz zamówię kuriera na swój koszt i drugą pomyloną paczkę również odeślę na swój koszt. W pierwszej chwili słysząc to aż usiadłam z wrażenia. Po 3 dniach oczekiwania odesłali paczkę do naszej firmy, aby zatuszować swój błąd zerwali kartkę z właściwym adresem i na wcześniejszy pomylony list przewozowy nakleili nasz zwrotny i dodatkowo adnotację błędny adres. Na szczęście dało się bez uszkodzenia odkleić naklejony jeden na drugi list przewozowy z czego wynika, że kurier z Kex pomylił listy przewozowe i je nakleił błędnie w konsekwencji czego paczki powędrowały w odwrotne kierunki. Próbowałam dzwonić do klienta i prosić o odesłanie niewłaściwej paczki na nasz koszt do właściwego klienta a ten nam oznajmił, że nie odeśle paczki póki nie otrzyma swojej. Po tym byliśmy zmuszeni jeszcze raz wykonać usługę za 600zł i wysłać do klienta na nasz koszt ponieważ zagroził nam (słusznie zresztą) , że zapłacił za usługę i chce ją jak najszybciej otrzymać swoją paczkę w przeciwnym razie zgłosi sprawę do odpowiednich władz. Oczywiście wykonaliśmy jeszcze raz usługę za 600zł i odesłaliśmy klientowi. Drugi klient z kolei napsuł nam nerwów i również musieliśmy mu zapłacić za koszty przesyłek, które wcześniej zapłacił oraz dodatkowo odesłać na nasz koszt właściwą paczkę, która wróciła do nas z naklejką rzekomo zamieszczonego przez nas błędnego adresu. Na szczęście zrobiliśmy zdjęcia wszystkich nalepek oraz paczki i posiadamy wszystkie potwierdzenia dokonanych przez nas wpłat. Teraz prośba do ludzi, którzy być może mieli podobne przejścia z kurierami i podpowiedzą mi do kogo się zwrócić, aby zawalczyć o swoje prawa, ponieważ jesteśmy przekonani, że wyżej wymienione firmy kurierskie przez niekompetencję swojego pracownika który zamienił listy przewozowe oraz nieuczciwe nie przyznanie się do swojego błędu naraziły nas na problemy, koszty oraz niesmak u klientów, których ten problem dotknął. Proszę o porady gdzie się z tym udać lub napisać do jakiego urzędu, aby choć po części odzyskać swoje pieniądze. Życzliwym ludziom góry dziękuję za pomoc . Irena

dodaj odpowiedź