Rejestracja i logowanie
Forum
ZDROWIE I URODA - FITNESS
Anonim
Dobra siłownia w Kutnie
Anonim
14:06, 06.06.2011

Witam dołączam się do pytania. Zamierzam zapisać się na siłownię ale przyznam że jestem w tym temacie nie za bardzo zorientowany. Jaka siłownię polecicie na początek?

Witam Jak obecnie wygląda sytuacja z siłowniami w kutnie ?

zapora zajebista siłownia do powiększenia się

Co sądzicie o siłowni w aquaparku? Tak fajnie się zapowiadało, a tu... Jedna ławka i jeden atlas. Nie wiem, może trochę wymagający jestem, ale wydaje mi się, że jest to strasznie mało. Chyba, że będzie tam chodzić 5-10 osób na dzień, by ćwiczyły maksymalnie 2 osoby naraz.

befit kasę za umowę wziął i się zmył.tel milczy na meil nie odpowadają

Befit???? Oni sami nie wiedzą.....

Czy ktoś wie kiedy rusza Befit?

W Forzie jest fajnie z tym,że karnety na wejścia są ważne przez rok i kilka osób może na niego chodzić.Ja korzystam z kanetu na 16 wejść , bo jest najkorzystniejszy i spokojniego wykorzystuje przez 2-3 miesiące emojibo niestety więcej nie mam czas. W focusie z tego co wiem karnety na wejścia są na miesiąc...i mi to nie odpowiada,ale wiadomo każdy chodzi tam ,gdzie mu odpowiada, be fit dla mnie za drogi...

Podsumowując: Jeśli chcesz korzystać z pomocy trenera, chodzić na różne dodatkowe zajęcia fitness itp. - wybierz BeFit. Jeśli zależy Tobie po prostu na siłowni ze sprzętem siłowym i do fitness - idź do Forza lub Focus. W cenie miesiąca w BeFit będziesz mieć prawie 2 karnety open lub 3 karnety na 8 wejść. Dodatkowo jeśli zrezygnujesz z treningów, nie będziesz musiał płacić przez najbliższe 3-4 miesiące przed rozwiązaniem umowy z BeFit. (6 stów w błoto po cenie regularnej) I to w przypadku, gdy bierzesz umowę na czas nieokreślony. Przy określonej, musisz dodatkowo bawić się w pisma o trudnej sytuacji materialnej, wyjeździe za granicę itp. Więc ja osobiście mam to gdzieś. W Focusie biorę za 55 zł karnet na 8 wejść (na open nie mam czasu przez pracę), dostaję mały, niezobowiązujący kartonik do odnotowywania wejść i tyle. Żadnej opłaty członkowskiej, żadnej rozbudowanej umowy, a cena przystępna. W Forza z tego co się orientuję jest podobnie. Pozdrawiam i w żaden sposób nie chcę robić anty-reklamy dla Befit, czy gloryfikować Forza/Focus. To małe siłownie, tak jak ktoś już wspomniał - "adekwatne do potrzeb Kutna". Befit to fajna inicjatywa, jeśli ktoś naprawdę korzysta ze wszystkiego co oferują i wie, że nie zrezygnuje z treningów.

Ja się zapisuję do Be -Fit i wcale tak nie jest że się nie opłaca. Wejście na siłownię czy karnet do innych jest rzeczywiście tańszy ale nie porównujcie w ten sposób. Ja wybrałam karnet open za 109zł i tak:na innych siłowniach muszę dodatkowo płacić za trenera-tutaj mam to wliczone. Przychodzić mogę nawet dwa razy dziennie i korzystać z czego chcę. Czyli np.ćwiczę na ciężarach a po tych ćwiczeniach mogę iść na grupową yogę. Wieczorem jak zechcę na spining... Jutro na zumbę i cardio... A osobno na jakąkolwiek siłownię to ok 65 karnet plus tańce np.w KDK 30zł plus aerobic w aqua parku 45 zł????(do tej pory tak mam..oby do marca) I jeszcze ile muszę się nabiegać-może i też na plus ale po co jak w be-fit mam bieżnię również wliczoną w karnet a do tego jeszcze inne ciekawe zajęcia grupowe i będę korzystać ze wszystkich przynajmniej na początek z ciekawości a później dobiorę coś co będzie dla mnie idealne. I BĘDĘ MIAŁA WSZYSTKO NA MIEJSCU DODATKOWO POD OKIEM TRENERA.

Ja się zapisuję do Be -Fit i wcale tak nie jest że się nie opłaca. Wejście na siłownię czy karnet do innych jest rzeczywiście tańszy ale nie porównujcie w ten sposób. Ja wybrałam karnet open za 109zł i tak:na innych siłowniach muszę dodatkowo płacić za trenera-tutaj mam to wliczone. Przychodzić mogę awet dwa razy dziennie i korzystać z czego chcę. Czyli np.ćwiczę na ciężarach a po tych ćwiczeniach mogę iść na grupową yogę. Wieczorem jak zechcę na spining... Jutro na zumbę i cardio... A osobno na jakąkolwiek siłownię to ok 65 karnet plus tańce np.w KDK 30zł plus aerobic w aqua parku 45 zł????(do tej pory tak mam..oby do marca) I jeszcze ile muszę się nabiegać-może i też na plus ale po co jak w be-fit mam bieżnię również wliczoną w karnet a do tego jeszcze inne ciekawe zajęcia grupowe i będę korzystać ze wszystkich przynajmniej na początek z ciekawości a później dobiorę coś co będzie dla mnie idealne. I BĘDĘ MIAŁA WSZYSTKO NA MIEJSCU DODATKOWO POD OKIEM TRENERA.

Witajcie, właśnie przyjechałem z Poznania na kilka miesięcy prowadząc swoje interesy w Kutnie.. Lubie aktywność fizyczną( zabrałem z sobą rower ale to troszke za mało emoji ). Poszukuje waszej pomocy w znalezieniu odpowiedzniego klubu fitness - nie siłowni emoji)) MÓJ CEL: -ZAJĘCIA GRUPOWE Z INSTRUKTOREM - TO DLA MNIE WAŻNE ABY MIEĆ MOTYWATORA I KOGOŚ KTO ZNA SIĘ LEPIEJ NIŻ JA emoji - ATMOSFERA KLUBU NIE ZA 50 ZŁ MIESIĘCZNIE emoji - PROFESJONALIZM + EWENTUALNE ROZPISANIE TRENINGU NA 2-3MIESIĄCE. WCZORAJ BYŁEM W KAUFLANDZIE I WIDZIAŁEM REKLAME KLUBU FITNESS BEFIT - POPROSZE O INFO ODNOŚĆIE TEGO KLUBU! OTWIERA SIE PODOBNO PO 15 MARCA, WIDZIAŁEM LOKALIZACJE, CIEKAWA BLISKO CENTRUM UL NARUTOWICZA , TYLE WIEM emoji MAJĄ NIBY MIEĆ INSTRUKTORW DWÓCH NA STAŁE W KLUBIE - BYŁOBY DOBRZE !!! POZDRAWIAM MIESZKAŃCÓW KUTNA emoji)))

Ja również jak osoba poniżej na studiach ćwiczyłem 3 lata w nautilusie w poznaniu i porównanie do Kutna ma się jak porównanie mercedesa do fiata...są inne ceny, inne zapotrzebowanie, inne możliwości, inna klientela itp. więc proszę nie porównywać nas do dużego miasta. Dlaczego w Kutnie jeszcze się nautilus nie otworzył? Bo by zbankrutował emoji W Kutnie każda z siłowni przygotowana jest na warunki naszego miasta i tyle. Nie można wymagać żeby w Kutnie był poziom wielkomiejskiej siłowni bo musiałoby na nią chodzić minimum 200 osób stałych co miesiąc, a w Kutnie nawet połowy nie ma ...

Witam Na wstępie pragnę wyrazić swoje miłe zaskoczenie i radość, że w ogóle taki temat został podniesiony na tym forum. Osobiście miałem okazję zwiedzić i poćwiczyć we wszystkich siłowniach w Kutnie poza Focus i powiem tak dla studentów lub osób świadomych swojego treningu coś się znajdzie, natomiast dla osób 30+ oczekujących DOBREGO ZALPLECZA SANITARNEGO, STAN POWIETRZA W KLUBIE ( wiatraki !!! co to jest!!! tu trzeba klimy i porządnej wentylacji), bezpiecznych sprzetów, lifestyl'owego podejścia do tematu treningu, wsparcia trenerów czy w końcu kompletnej oferty zajęć grupowych NIE ZNALAZŁEM NIC!!! Byłem na stoisku BeFit w Kauflandzie i wysłuchałem co mają do zaoferowania. Wygląda to nawet dobrze. Nowy klub więc wierze, że sanitariaty będa ok, sprzęt na stoisku też zachęca do treningu no i przede wszystkim ten spining - ja uwielbian rower. Generalnie w sobotę idę spisac umowę bo jak teraz podpiszesz to na czas nieokreślony masz 129zł miesięcznie czyli nawet za 3-4 lata będziesz płacił to samo emoji) Chyba o tym właściciele nie pomyśleli emoji No i zawsze możesz odejść po 3 miesiącach jak ci się nie spodoba. Choć wg mnie (trenowałem 4 lata na studiach w Poznaniu w klubie Nautilus) jak się wiążesz z klubem fitness i on Ci odpowiada to na lata, stajesz się jego częscią, znasz trenerów i trenerki emoji i już Ci się nie chce szukać. Może będziemy mieli coś takiego dla nieco bardziej ambitnych, zaangarzowanych i wymagających już niebawem w Kutnie.. WARUNEK: BEFIT musi spełnić obietnice i dać jakośc o jakiej mówi!

Chyba, że ktoś z pracowników Befit mnie oświeci odnośnie zdjęcia podglądowego na stronie www. Jak dla mnie wejdzie tam 10 osób i już nie będzie miejsca ani wolnego sprzętu. Ten kącik siłowy zmieściłby się na 20 m2. Pytałem już na maila, odsyłają z pytaniami do stoiska. Do którego nie mam kiedy się udać. Fitness, "bodypump", (który na filmikach wygląda jak martwy ciąg) czy inne eksperymenty mnie nie interesują. Pozdrawiam wszystkich ogarniętych

Do Forza mam daleko. Befit? 159zł miesięcznie + umowa. Nawet po rabacie SuperEkstraMegaHiper specjalnym na czas określony (zniżka do 109zł miesięcznie) to o wiele za dużo jak na małą siłownię z niewielką ilością sprzętu. Cenowo wychodzi o wiele drożej niż Focus i drożej niż FitForza. Do Focusa chodziłem. Jest ok, choć strasznie dużo ludzi, czego nie lubię. Wolę jak jest spokojniej i luźniej. No i ta muzyka... Poradźcie proszę, czy jest jeszcze jakakolwiek siłownia w Kutnie, oprócz Befit, Forza i Focus? Dzięki

Ja chodzę na MAGIC BAR do Aqua Parku!!! To lepsze niż siłownia!!! Intensywny trening pod okiem wykwalifikowanych dwóch trenerów,którzy podchodzą to każdego indywidualnie!!! A na efekty wcale nie trzeba długo czekać, jestem mega zadowolona!!!!!!!!!!

Jaaaa-słyszałam że na wiosnęemoji

Ooo, a kiedy niby otwierają?

emoji NIEBAWEM BĘDZIE OTWARTA NOWA SIŁOWNIA !!! TAKA Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA BEFIT W KUTNIE NA NARUTOWICZA 29!!!! KONKRETNY SPRZĘT I TRENERZY!!!! JA ZAMIERZAM TAM CHODZIĆ I BYĆ JUŻ NA STAŁE!!!! POLECAM ! JUŻ OD MARCA!!!!

polecam rowniez na maja silownia super .a bylam na silowni focus okropnie sprzet zajety przez wlascicielke i kolezanke za bieznia czekasz 2godziny jak panie skoncza opowiadania.szok nie za to sie placi

A ja chodzę od niedawna do Forzy na 1 maja 16 i... jest super. Miła kadra, fajny sprzęt, duuużo miejsca, nie ma tłoku (przychodzę wieczorami) więc naprawdę polecam!

Witam. Moim zdaniem większość z was nie ma żadnego pojęcia o ćwiczeniu i szukacie w małej miejscowości nie wiadomo czego. Chcecie instruktora albo trenera to jedzcie do Łodzi albo do Warszawy!!! Siłownia Focus może nie ma na stanie trenera ale właścicielka może spokojnie wam powiedzieć co i jak, zresztą uczęszcza tam paru chłopaków którzy kończyli w Warszawie instruktora kulturystyki,ale to wystarczy się zapytać... Jeżeli chodzi o właścicielkę to jest przemiłą osobą, nigdy nie była niestosownie ubrana, zresztą kultura osobista by jej na to nie pozwoliła...A jeżeli niektóre paniusie przychodzą na siłownie poszpanować w spodenkach gdzie dupsko im widać i wyrwać dobry towar na męża a nie poćwiczyć to sorki... Ciekawa jestem czy w Forza ma instruktora, już nie wspomnę o trenerze! Oświecę was ze nie posiada, właściciel twierdzi ze ma instruktora a nie ma żadnego pojęcia o ćwiczeniach!!!!!!!!!!Najpierw zastanówcie się czego oczekujecie od siłowni i od siebie a potem dopiero wypisujcie bzdury!!!

Moim zdaniem, większość komentarzy dotyczących siłowni Focus jest jak najbardziej słuszna. Ale tu chodzi o to aby polecić najlepszą siłownię ,więc nie wiem po co większość wypowiada się akurat na temat siłowni Focus... Nie ma swojego klimatu, urządzone w miarę ale zależy kto czego potrzebuje. Większość pewnie chciałaby przychodząc po raz pierwszy być zapoznanym ze wszystkim jednak tam jesteś powietrzem...A w kibelku to prawda, nie trafiłam na czystość a niestety trzeba czasem sprawdzić i posprzątać. Wiadomo tym, którzy znają tę Panią która tam pracuje jaka jest jak wygląda Na mnie wrażenia nie zrobiła ani wygląd ani tym bardziej zachowanie,więc zamiast o tym pisać- ciekawskim proponuję zajrzeć. Ja więcej tam nie pójdę. Proszę podpowiedzcie gdzie można iść na siłkę gdzie ktoś kompetentny pokaże jak ćwiczyć aby chociażby nie zrobić sobie krzywdy i ładnie wyrzeźbić ciałkoemoji

nie ma nawet czym oddychać....

Fajna laska?! chyba się pomyliłeś pakowacz... ale tak jak ktoś wspominał są gusty i guściki...emoji

nie zgadzam się z większością komentarzy dotyczących siłowni focus.ja chodzę od 2 miesięcy i jestem zadowolony.jak już ktoś wcześniej napisał są gusty i gusciki.właścicielka sympatyczna a że przy okazji fajna laska to już inna kwestia...wracając do trenera to rzeczywiście nie ma ale od czego sa koledzy i koleżanki z siłowni którzy na pewno pomogą jak tylko sie o to poprosi. "Jeżeli nie chce sie cwiczyc to wymówka zawsze się znajdzie"

Focus,zdecydowanie nie polecamemoji

Paula ma rację , a trenera polecam, kompetentny, sympatyczny i co ważne kulturalny a nie jakiś burak, bardzo szybko udało mi się zrzucić parę kilogramów. Z tego co wiem to głównie w Łodzi działał.

przeczytałam wszystkie posty i wybrałam sie na siłownie Focus i uważam ze niektóre wypowiedzi sa bardzo nie słuszne. Otrzymałam odpowiedz na kazde pytanie oraz porade jak cwiczyc jestem bardzo zadowolona A jesli chodzi o trenera to dostałam wizytówke do trenera personalnego Pana Rafala Cz. ktory współpracuje z tą siłownia To jest dodatkowy koszt jak by ktoś nie wiedziała ale to standart na dużych siłowniach. Wiec zastanawiam sie kto wystawia tak bez zadziejne komentarze jesli opinia na miescie jest emoji Są gusta i guściki jak widać ale o nich nie powinno sie dyskutować tylko osobiscie odwiedzić i sie przekonać gdyz własne zdanie jest najważniejsze i nie ma co sie sugerować wypowiedziami innych

Ja też tam byłam. Właśnie ta "właścicielka" ćwiczyła sobie z chłopakami i zaśmiewała się do łez nie zwracała uwagi na klientów jak chciało się oddać kluczyk trzeba było panią madame wołać!!! Koszmar!!! [---] żałosne...więcej razy nie zajrzałam i nie mam zamiaru!

czesc bylam ostatnio na treningu w silowni focus jestem bardzo zawiedziona otoz pani zamiast powiedziec jakie cwiczenia mam robic (a nietylko ja bylam tam nowa )to biegala sobie na biezni zlewka totalna dobrze ze byla tam pani ktora cwiczy od jakiegos czasu i powiedziala mi co i jak i z jej pomocy tez korzystaly inne panie .mialam wrazenie ze wlascicielka to poprostu klijentka .pozdrawiam pania ktora mi pomogla gosie.

Tak to właśnie jest...siłownię może sobie otworzyć każdy,jednak powinien zatrudnić TRENERA.

Focus? Muzyka, muzyką .Tam nie ma trenera!Ze względu na brak doświadczenia i profesjonalizmu ze strony właścicieli zdecydowanie odradzam ... Niektórzy maja rózne choroby czy wady i wiele cwiczeń nie mozna im wykonywać lub robią to nieumiejętnie. Osoba w siłowni jest od tego żeby od wejscia się Tobą zainteresować o wszystko zapytać,wskazac jakie ćwiczenia wykonywać i jak to robić prawidłowo! Jeśli miałaby to być siłownia i fitness z prawdziwego zdarzenia własciciel musiałby zatrudnić profesjonalistę TRENERA który wzbudzałby zaufanie doswiadczeniem i wyglądem. Ja byłam tam raz z ciekwosci i ...podziękuję.

FOCUS jest spoko ogólnie tylko muzyka bardzo kiepska coś w stylu manieczki disco

NOWO OTWARTA SIŁOWNIA ,FITNESS I WIBRO TRENING na ul.GROTA ROWECKIEGO 3. Jest czysto i przyjemnie profesjonalny sprzęt i profesjonalna instruktorka która interesuje się każdym indywidualnie od samego wejścia. Gorąco wszystkim polecam!!!

Focus ???żal... zdecydowanie odradzam!!!

emoji

Tęcza !!!Zapisujcie się jest suuuuper!!!!

Po pierwsze, Pani nie jest instruktorka, tylko wlascicielka silowni, po drugie ta Pani jest adwokatem i chwilowo sama z narzeczonym pilnuje interesu, bo wiadomo jak jest na poczatku z obcymi osobami - nikt tak nie dopilnuje rozwoju dzialalnosci, jak wlasciciel. Chodze na ta silownie codziennie i nigdy nie zauwazylem,zeby ta Pani byla niestosownie ubrana. Wrecz przeciwnie. Uwazam, ze bardzo dobrze pogodzila swoj szacunek do wykonywanego zawodu z prowadzeniem dzialalnosci sportowej. Ma do sadu biegac w dresach, bo dla niektorych bylby to stosowny stroj do silowni? Zanim zaczniecie oceniac - najpierw kogos poznajcie! To, ze internet daje anonimowosc, nie znaczy, ze trzeba wyglaszac nieprawdziwe i zlosliwe opinie.

Mi się tam nie podoba a choćby dlatego ze pani instruktor chodzi niestosownie ubrana. Nie darzy sie z wejścia profesjonalizmem! Polecam Forca.

Ja również chodzę do Focusa i co do niespodzianek w toalecie, to czasami się zdarzają, ale po kim...po nas samych!!! Czy w domu również po sobie niesprzątacie??!! Trudno, żeby właściciele chodzili po każdym do toalety i sprawdzali czystość. Chociaż z drugiej strony osoby "złapane na gorącym uczynku" nauczyłyby się kultury i może elementarnej higieny. To, że to nie nasza własność, nie oznacza, że możemy się zachowywać jak byśmy nie wiedzieli, co to jest toaleta. W końcu tam ćwiczymy, więc sami dbajmy, aby po sobie posprzątać, a unikniemy "niespodzienek".

Czysto jest ale w kiblu nie raz są niespodzianki...

Focus - o ile popracuja nad doborem muzyki..

Ja również chodze do siłowni Focus i jestem bardzo zadowolony. Sprzęt super, atmosfera jak w fajnym klubie, bardzo czysto.

a ja bylem i sprzęt do rzeczy , ale reszta? pozotawia wiele do zyczenia...

a mi bardzo sie podoba nowa siłownia Focus. byłam kilka razy i jestem zadowolonaemoji

Taaak hm ...w silowni Focus ....... wiem wiem..Pozatym nowoczesny spoko sprzęt jest!!! Czasem trzeba czekac dlugo po kluczyk lub zeby go zdac ...... emoji Trzeba sprzatać nie raz po kims ciężary bo tam nie ma komu !!!..i czasem w kiblu bo higieny nie ma!!! emoji

lass: wiesz co to zależy , ale przeważnie po 20-tej jest już luz ... wiem bo też chodzę w takich godzinach.. emojiDokładnie popieram Twoje zdanie o naśmiewaniu, a tam naprawdę każdy z każdym rozmawia, nie ma wyszydzania, podpowiedzą, taka rodzinna atmosfera emoji

Dzięki ~Czeko, w tzw. między czasie trafiłem na stronę FORZ'y i faktycznie wygląda to zachęcająco. A tak z Twojego doświadczenia, duży jest ruch po 20-tej? Zazwyczaj po tej godzinie mam czas. ~krzysw myślę że w żadnej porządnej siłowni obsługa nie pozwoli na naśmiewanie się z osoby o niekoniecznie standardowej budowie emoji

Jak to chudy? emoji Nie ma chudych, są drobni emoji heheh naprawdę tam nie ma różnicy jak wyglądasz, w końcu idzie się na siłownie po to żeby osiągnąć jakieś rezultaty, swoje cele. Przychodzą bardzo grubi, bardzo chudzi, młodzi starsi, nawet nikt nikogo nie obgaduje nikt na nikogo krzywo nie patrzy, byłam w szoku że tak może być na siłowni fajnie emoji A do tego zawsze gra fajna muzyczka co pobudza do działania emoji

a jak chudy pójdzie?

Ja polecam FORZA, chodzę tam i naprawdę jestem zadowolona. Klimat świetny, instruktorzy bardzo pomocni, przyjazna atmosfera nikt na nikogo krzywo nie patrzy, jest naprawdę ok emoji No i otwarta też jest do późna bo aż do 22 emoji

Witam, Podepnę się pod temat. Która Kutnowską siłownię polecacie? Mam zamiar przez okres od listopada do lutego popracować nad przygotowaniem do przyszłorocznego sezonu rowerowego. A więc zależy mi na tym by na wyposażeniu siłowni była suwnica/maszyna, pozostałe potrzebne sprzęty zapewne są. Fajnie jeśli będzie ktoś kompetentny kto potrafi doradzić a sama siłownia będzie otwarta do późnych godzin. No i nie ukrywam że nie szukam miejsca urzędowania okolicznych macho, karków i koksiarzy emoji

Uwaga! Na Tarnowskiego jest ciekawa instruktorka ...

na 1 maja FORZA czysto miło ;klima jest ;d;d;d

Za duzego wyboru to nie masz, przejdz sie po kazdej i sobie zobacz, gdzie Ci by bylo najlepiej i co bys chcial tam robic.

Witam, szukam dobrej siłowni w Kutnie, czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jaką wybrać?

dodaj odpowiedź