reklama

III Konkurs "Mój zawód – moją przyszłością" rozstrzygnięty

Opublikowano:
Autor:

III Konkurs "Mój zawód – moją przyszłością" rozstrzygnięty - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura i EdukacjaIII Konkurs dla gimnazjalistów Mój zawód – moją przyszłością został zorganizowany w celu popularyzacji wśród młodzieży kształcenia zawodowego. W tym roku honorowy patronat nad konkursem objął starosta kutnowski.

W konkursie uczestniczyło 51 uczniów z siedmiu gimnazjów: Gimnazjum w Strzelcach, Gimnazjum w Byszewie, Gimnazjum w Ostrowach, Gimnazjum w Gołębiewku, Gimnazjum nr 1 w Kutnie, Gimnazjum nr 2 w Kutnie oraz Gimnazjum nr 3 w Kutnie zmierzyło się w konkursie indywidualnym oraz grupowym w trzech modułach: informatyka, spedycja, transport kolejowy.

W dniach 1-6 czerwca dyrektor Zespołu Szkół Nr 4 w Kutnie – Azorach Agnieszka Ryczkowska wręczyła nagrody laureatom konkursu – tablety, słuchawki, powerbanki oraz nagrody pocieszenia – pamiątkowe kubki, notesy i długopisy.

Sponsorem głównym nagród w konkursie był powiat kutnowski.

Wyniki indywidualne:
– moduł informatyka
I miejsce – Artur Gąsowski z Gimnazjum w Strzelcach;
II miejsce – Wojciech Chądzyński z Gimnazjum nr 3 w Kutnie;
III miejsce – Aleksander Mordzak z Gimnazjum w Byszewie;
– moduł spedycja
I miejsce – Norbert Ziółkowski z Gimnazjum w Gołębiewku;
II miejsce – Kaja Górska z Gimnazjum nr 2 w Kutnie;
III miejsce – Kamil Jędrasik z Gimnazjum w Ostrowach;
III miejsce – Maciej Kurzyński z Gimnazjum w Gołębiewku;
- moduł transport kolejowy
I miejsce – Julian Karasek z Gimnazjum w Strzelcach;
II miejsce – Julia Gałecka z Gimnazjum w Gołębiewku;
III miejsce – Anna Olesińska z Gimnazjum nr 1 w Kutnie.
Wyniki grupowe:
I miejsce – Gimnazjum w Strzelcach;
II miejsce – Gimnazjum w Byszewie;
III miejsce – Gimnazjum w Ostrowach.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE