Tak to już bywa w literaturze, teatrze, filmie i na świecie ogólnie, że dobra historia jest tylko wtedy, kiedy jest konflikt. A żeby konflikt był, to muszą być i jego strony, dwie najlepiej.
- Najprościej też, żeby jedna była dobra, a druga zła. W końcu po co zamęczać odbiorcę drobnymi szczegółami z przeszłości czy cechami osobowości bohaterów – jeden ma być krystalicznie czysty (jak łza, kryształ i mieszkanie perfekcyjnej pani domu), a drugi zły i okropny (od narodzin aż do śmierci zepsuty i pełen nienawiści). I powiem Wam, że to może dość duże uproszczenie, ale sami przyznajcie - coś w tym jest. Tak nam jest łatwiej i wygodniej – ktoś jest dobry, ktoś zły i koniec tematu. Mnie jakoś zawsze to bolało, ta okropna niesprawiedliwość względem ,,czarnych’’ charakterów. Przecież oni też mogą mieć swoje szczęśliwe zakończenia, a może są źli, bo mieli strasznie smutne początki – pisze do nas Lady D. (ale nie Diana) i jej drużyna Sz. (jak Szekspir).
- PIERWSZA CZAROWNICA – EMILIA SZYDŁOWSKA
- DRUGA CZAROWNICA – ZUZANNA JANCZAK
- TRZECIA CZAROWNICA – NATALIA MAĆKOWIAK
- MAKBET – ERYK WOŹNIAK
- HEKATE – KLAUDIA NIEWIADOMSKA/ JULIA CZEKALSKA
- TOFIK - MACIEJ WOŹNIAK
- MARY SIDNEY HERBERT, HRABINA PEMBROKE – ALEKSANDRA WIĘCKOWSKA
- TEKST, SCENARIUSZ I REŻYSERIA POD NADZOREM SAMEGO WILLIAMA (SZEKSPIRA, A NIE SYNA DIANY I KAROLA) – DOMINIKA STANISZEWSKA
- MATERIAŁY GRAFICZNE (PIĘKNE I LIRYCZNE JAK SZEKSPIROWSKIE SONETY) – LADY MARTA HELLA FIJAŁKOWSKA
- SCENOGRAFIA – HRABINA AGNIESZKA DĄBROWSKA - WALCZAK
- ŚWIATŁO – SIR PAWEŁ ŁABĘCKI
- DŹWIĘKI I STĘKI – LORD JAROSŁAW SZYMANIAK