reklama

Czy warto wprowadzić możliwość płatności BLIK w sklepie internetowym?

Opublikowano:
Autor:

Czy warto wprowadzić możliwość płatności BLIK w sklepie internetowym? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

LifestyleCzy płatność BLIK-iem powinna być dostępna w Twoim sklepie internetowym? Dziś przedstawiamy, z jakimi korzyściami – zarówno dla kupujących, jak i sprzedającego – wiąże się to rozwiązanie.

Płatności BLIK – korzyści dla kupującego

Co zyskuje klient dokonujący płatności przy użyciu BLIK-a?

  • Pośrednictwo aplikacji bankowości mobilnej banku. Użytkownik nie musi zakładać osobnego konta w systemie czy instalować kolejnej aplikacji.
  • Bezpieczeństwo. Każda transakcja wymaga wygenerowania nowego kodu, który można wykorzystać tylko przez 120 sekund. Ponadto operację trzeba zatwierdzić w aplikacji.
  • Prostota. Płatność nie wymaga wpisywania danych nadawcy i odbiorcy, a jedynie podania 6-cyfrowego kodu. Dzięki opcji OneClick BLIK w niektórych sklepach internetowych można płacić tylko jednym kliknięciem, bez przepisywania kodu – wystarczy zapisać witrynę przy pierwszej transakcji.
  • Szybkość. Przy płatności BLIK środki są przekazywane natychmiastowo, dzięki czemu sprzedający od razu może przystąpić do realizacji zamówienia, a klient jeszcze szybciej otrzymuje zakupione towary.
  • Uniwersalność. BLIK-iem można płacić nie tylko w internecie, lecz także stacjonarnie. System umożliwia również wypłatę gotówki z bankomatu czy szybkie przelewy. A wszystko to bez portfela – wystarczy jedynie smartfon!
Więcej o zaletach płatności BLIK przeczytasz tutaj: https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/blik.

Płatności BLIK – korzyści dla sprzedawcy

Płatności BLIK są chętnie wybierane przez klientów, co oznacza również szereg korzyści dla oferujących je przedsiębiorców. Jedną z nich jest mniej porzuconych koszyków – wynika to z prostoty i szybkości całego procesu. Natychmiastowa realizacja transakcji pozwala ponadto zoptymalizować proces zakupowy i znacznie skrócić czas, który mija od chwili złożenia zamówienia do momentu odbioru kupionych produktów przez klienta.

Każda kolejna metoda płatności dostępna w sklepie internetowym to wyższa konwersja i większa sprzedaż – dlatego warto udostępnić ich klientom jak najwięcej. Możliwość płacenia wyjątkowo popularnym wśród konsumentów BLIK-iem to obecnie w e-commerce już nie dodatkowa opcja, ale standard, który powinien spełnić każdy sklep chcący zachować swoją konkurencyjność.

Wdrożenie systemu płatności mobilnych BLIK oferuje e-sprzedawcom operator Przelewy24. Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na jego stronie: https://www.przelewy24.pl/.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo