reklama
reklama

Eventy firmowe w dobie pandemii

Opublikowano:
Autor:

Eventy firmowe w dobie pandemii - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Lifestyle Pandemia koronawirusa zmieniła otaczającą nas rzeczywistość w sposób, który trudno byłoby sobie wyobrazić jeszcze kilka lat temu. W obliczu nakazów i zakazów wprowadzonych wraz z ogłoszeniem stanu epidemii konieczne stało się przeobrażenie wielu aspektów naszego życia – tak prywatnego, jak i zawodowego. Aby zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa musieliśmy ograniczyć kontakty z innymi ludźmi, a nade wszystko „przenieść się” do sieci internetowej. Rok 2020 przyniósł wiele zmian jeśli chodzi o wszelkiego typu wydarzenia i eventy. Część z nich odwołano, a część przeniesiono do przestrzeni wirtualnej. Jak bezpiecznie zorganizować event firmowy w niepewnych czasach? O czym pamiętać, a czego lepiej unikać?
reklama

 

Nowe czasy, nowe możliwości: z przestrzeni off do online

Nie ulega wątpliwości, że branża eventowa jest jedną z tych, które najmocniej ucierpiały w wyniku lockdownów. Szybko się jednak okazało, że pandemia wpłynęła na szybki wzrost zainteresowania wydarzeniami online. Organizatorzy konferencji i eventów coraz częściej decydują się prowadzić swoje imprezy za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi technologicznych. Eventy w formie wirtualnej na dobre zagościły w naszej codzienności: do strefy online przeniosły się konferencje, targi, kongresy, kursy, szkolenia i wiele innych. Aby wziąć w nich udział wystarczy komputer z dostępem do Internetu i dedykowane oprogramowanie. Spotkania w formie wirtualnej umożliwiają osiągnięcie maksimum korzyści przy minimalnych nakładach finansowych i czasowych. Impreza „w realu” ma oczywiście wiele plusów, ale i pewne ograniczenia. Przede wszystkim wiąże się z koniecznością zapewnienia bazy noclegowej, cateringu oraz obsługi w czasie trwania wydarzenia. Organizatorzy muszą przygotować odpowiednie miejsce i całą oprawę: nagłośnienie, oświetlenie itp. Tryb online to skuteczny sposób na obniżenie nakładów finansowych związanych z dojazdem oraz zakwaterowaniem gości i prelegentów. Dodatkowych kosztów nie muszą ponosić też sami uczestnicy. Formuła online wymaga jedynie zapewnienia stabilnej platformy umożliwiającej przeprowadzenie spotkania. Ciekawym połączeniem tradycyjnej formy z uczestnictwem online jest event hybrydowy. To swoista mieszanka wydarzeń na żywo i wirtualnych. Eventy hybrydowe są bardzo interesującą formą konferencji i spotkań firmowych, ponieważ pozwalają połączyć przyzwyczajenie z innowacyjnością.

Jak zorganizować event i nie zwariować?

Zaplanowanie wydarzenia firmowego od A do Z wymaga sporych umiejętności organizacyjnych. Jednak z pewnością warto podjąć to wyzwanie, ponieważ wdrażając eventy do swojej strategii marketingowej można osiągnąć naprawdę wiele. Dotarcie do szerokiego grona odbiorców, umocnienie pozycji firmy, zdobycie nowych kontrahentów czy poprawienie relacji między pracownikami to tylko niektóre z licznych korzyści płynących z organizacji imprez firmowych. W obecnych czasach o wiele bardziej zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wiadomo, co przyniesie przyszłość. Dlatego aby mieć pewność, że impreza będzie mogła odbyć się zgodnie z planem, planując ją warto postawić na sprawdzone rozwiązania. Znaną i cenioną w branży eventowej firmą obsługującą wydarzenia firmowe, koncerty, konferencje, kongresy i wiele innych jest CMA AV (tutaj oficjalna strona internetowa: https://cma.pl/). To solidny, rzetelny i przede wszystkim niezawodny partner eventowy współpracujący z agencjami na terenie całego kraju oraz poza granicami Polski. Ekspercka wiedza absolutnych profesjonalistów, najnowocześniejszy sprzęt oraz kreatywne podejście do projektów pozwoli zrealizować z rozmachem nawet najbardziej wymagające wydarzenia. Firma CMA AV posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze imprez firmowych (multimedia, nagłośnienie, oświetlenie sceniczne), a także w obsłudze technicznej eventów online. Umiejętnie przygotowany scenariusz wydarzenia wymaga doprecyzowania wielu szczegółów. Niemniej trzeba pamiętać, że rynek eventowy daje dziś ogromny potencjał. Warto go wykorzystać.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama