reklama

Gadżety reklamowe – 4 rodzaje drobiazgów, które mogą przyciągnąć klientów

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Gadżety reklamowe – 4 rodzaje drobiazgów, które mogą przyciągnąć klientów - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

LifestyleGadżety reklamowe to bardzo ciekawa metoda na promocję firmy – z jednej strony koszty takiej kampanii są znikome w porównaniu z innymi sposobami, z drugiej – przyciągają klientów. Darmowe prezenty uwielbia wszak każdy, nawet jeśli jest to zwykła smycz lub długopis. Zamieszczenie na nich nadruku z nazwą lub logiem firmy wywołuje u obdarowywanych pozytywne skojarzenia z ofiarodawcą. Cennym rynkiem dla takich gadżetów są zwłaszcza małe miejscowości, gdzie tego typu atrakcje urozmaicają codzienne życie, a miejscowe firmy starają się o przeciągnięcie klienta na swoją stronę. Jakie tanie gadżety są szczególnie popularne?

1.     Gadżety z nadrukiem

2.     Jak zwiększyć zasięg reklamy dzięki gadżetom?

3.     W jakie gadżety warto inwestować?

4.     Jak wybrać najlepszy gadżet do reklamowania?

 

Gadżety z nadrukiem

 

Jednym z najprostszych, a zarazem najlepszych sposobów na promocję własnej firmy jest odpowiedni nadruk reklamowy na gadżecie. Długopisy reklamowe z nadrukiem, zawierającym nie tylko nazwę przedsiębiorstwa, ale również kontakt do niej potrafią być zaskakująco skutecznym nośnikiem reklamy. Przydatny może być również jakiś wpadający w oko tekst reklamowy, dzięki któremu sporo osób z ciekawością zapozna się z napisem i być może nawiąże kontakt z reklamującą się w ten sposób firmą. Długopisy reklamowe lub pendrive reklamowe są świetnymi drobiazgami tego typu, gdyż ze względu na dużą przydatność bardzo często mamy je przy sobie i chętnie dzielimy się z osobami, które nie były tak zapobiegliwe. Są to również przedmioty, które bardzo często używane są na konferencjach czy spotkaniach biznesowych – nadruk reklamowy może zaowocować nowym kontraktem.

 

Jak zwiększyć zasięg reklamy dzięki gadżetom?

 

Gadżety reklamowe, użyte do promocji mogą być wykorzystane do zaprezentowania nadrukowanych treści bardzo dużej liczbie osób. Przydatne w takich działaniach są torby reklamowe, które ze swym przekazem mogą dotrzeć do bardzo dużej grupy osób podczas robienia zakupów. Podczas niesprzyjającej pogody sporo osób skieruje swój wzrok w stronę parasoli reklamowych, natomiast gdy aura jest sprzyjająca, dobrym nośnikiem reklamy mogą być bluzy lub koszulki. Tego typu praktyczne prezenty są bardzo dobrym pomysłem na rozpropagowanie marki i zwiększenie jej popularności. Często dodawane są jako gratis do zakupów – reklamujące się w ten sposób firmy mają świadomość, iż ubrania takie mogą być używane nawet przez kilkanaście miesięcy.

 

W jakie gadżety warto inwestować?

 

Trzeba pamiętać, iż choć zaletą gadżetów reklamowych jest ich niska cena, to jednak nie należy przesadnie ciąć kosztów przeznaczonych na tego typu promocję. Takie gadżety jak długopisy reklamowe są bardzo tanie, jednak nie mogą one być kiepskiej jakości – ich szybkie zepsucie się może wywołać negatywne skojarzenia z reklamowaną marką. Warto zatem zaopatrywać się w tego typu przedmioty u producentów, którzy zagwarantują wysoką jakość zarówno produktu, jak i wykonanego na nim nadruku. Rzetelne wykonanie wcale nie musi oznaczać, iż zapłacimy więcej – warto rozejrzeć się na rynku.

 

Jak wybrać najlepszy gadżet do reklamowania?

 

Planując kampanię reklamową z wykorzystaniem odpowiednich gadżetów musimy mieć na uwadze, do jakich osób chcemy dotrzeć. Odzież reklamowa sprawdzi się jako prezent w sklepach stacjonarnych wśród młodych klientów, oni również zachwyceni będą, otrzymując pendrive. Długopisy reklamowe z kolei przydatne będą na wszelakich zebraniach czy konferencjach, gdzie posłużą nie tylko do zapisywania najważniejszych notatek, ale również zaprezentują krótko firmę. Odpowiednio dobrany do grupy docelowej gadżet reklamowy może przynieść zysk i przyciągnąć do przedsiębiorstwa nowych klientów.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE