Sex shop z ograniczeniami w reklamowaniu – jak wypromować swój sklep?
Właściciele sex shopów borykają się z pewnym problemem, a mianowicie z ograniczeniami odnośnie reklamowania swojego biznesu. Każdy, kto decyduje się na otwarcie sklepu erotycznego i jego promowanie, musi liczyć się z tym, że będzie to zdecydowanie trudniejsze niż w przypadku innego sklepu online np. z akcesoriami do telefonów. Bardzo popularne są media społecznościowe, które stanowią świetne narzędzie reklamowe. Niestety wśród reklam, nie są tam akceptowane treści 18+, dlatego niemożliwe staje się promowanie za ich pomocą sex shopu. Wiele serwisów, portali i forów często blokują wszystko, co wiąże się z erotyką. Stanowi to kolejne utrudnienie. Nic jednak straconego, bo istnieje wiele innych metod niż reklama na Facebooku czy Instagramie - wciąż pozostają działania organiczne, pozycjonowanie sklepu, reklamy Google ADS, content marketing, marketing wirusowy, newslettery i wiele innych sposobów.
Jak reklamować sex shop?
Kluczową kwestią w przypadku każdego sex shopu będzie założenie własnej witryny internetowej. To zadanie warto powierzyć doświadczonym specjalistom, którzy zajmą się przygotowaniem szaty graficznej, napisaniem odpowiednich opisów i zrobieniem zdjęć produktowych. Strona www ma być atrakcyjna dla odbiorców, zachęcać do pozostania na dłużej i zapoznania się z ofertą, co zwiększa szanse na skorzystanie z niej. Trzeba zadbać o jej responsywność, przejrzystość, intuicyjność. Witryna ma być przyjazna zarówno potencjonalnym odbiorcom, jak i algorytmom Google. Należy zadbać o jej optymalizację i pozycjonowanie. Wszystko to wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy, kreatywności, doświadczenia i zaplecza technicznego – tym właśnie dysponuje dobra agencja marketingowa, z którą warto podjąć współpracę.
Skuteczny marketing sex shopu – z jakich rozwiązań warto skorzystać?
Pozycjonowanie strony internetowej swojego sex shopu to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, czyli potencjalnych klientów oraz wzrost rozpoznawalności marki, budowanie pozytywnego wizerunku. Trzeba jednak liczyć się z tym, że jest to długotrwały proces, a na efekty będzie trzeba poczekać - czasem pojawiają się dopiero po paru lub nawet parunastu miesiącach. Zdecydowanie szybszym sposobem są płatne kampanie Google ADS. Pozwala to na promowanie witryny w wyszukiwarce internetowej i skierowanie swojej oferty do dobrze dobranych osób.
Kolejnym rozwiązaniem będzie prowadzenie firmowego bloga, na którym znajdą się wartościowe treści. Internauci bardzo cenią sobie różne poradniki, możliwość podzielenia się swoimi emocjami i przemyśleniami. Wchodzenie z nimi w interakcje wpływa korzystnie na wizerunek i buduje relacje oraz przywiązanie.
Świetnie sprawdzą się też sponsorowane artykuły eksperckie, zamieszczane w zewnętrznych serwisach związanych z branżą. Warto też wykorzystać potencjał drzemiący w programach afiliacyjnych i współpracach z influencerami. Wszystko to ma na celu zwiększenie świadomości marki, poszerzanie grona odbiorców zainteresowanych ofertą sex shopu. Opracowując strategię marketingową, warto uwzględnić też porównywarki cen i produktów, marketing wirusowy i marketing automation.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.