reklama
reklama

Biedronka chwali się własną „tarczą antyinflacyjną”. Gwarantuje, że ceny nie wzrosną aż do czerwca!

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Polska i świat Sieć sklepów Biedronka wprowadza własną „tarczę antyinflacyjną” i zapewnia, że do końca czerwca ceny najczęściej kupowanych tam produktów nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.
reklama

Tarcza antyinflacyjna Biedronki. Czego dotyczy?

12 kwietnia Biedronka wystartowała z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i  zobowiązała się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca. 

- W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen – informuje biuro prasowe sieci.

Start programu wspiera kampania, w której 12 przedstawicieli Działu Zakupów składa w imieniu firmy zobowiązanie, że cena produktów z ich kategorii nie wzrośnie. 

- Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o sam marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa – zaznacza Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Produkty objęte Tarczą Antyinflacyjną Biedronki, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżniać będzie specjalna etykieta cenowa. Zdjęcia takich etykiet znajdziecie w naszej galerii. 

W TYM MIEJSCU sprawdzicie natomiast pełną listę produktów objętych "tarczą antyinflacyjną".

Biedronka odda różnicę w cenie

Biuro prasowe sieci poinformowało również, że jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu. 

- Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Jako sklep konkurencyjny uznaje się jedną z 15 sieci sklepów określonych w załączniku nr 2 do Regulaminu. Aby uzyskać zwrot z różnicy, wystarczy przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną wraz ze skanami lub zdjęciami oryginałów dowodów zakupu w konkurencyjnym sklepie – na specjalny adres niskieceny@biedronka.pl – czytamy w komunikacie.

Info: Biuro prasowe Biedronki

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama