I. Informacje ogólne
- Turniej odbędzie w dniach 12 i 14 czerwca w godz. 8.00-16.00 w Zespole Szkół Nr 4 w Kutnie-Azorach.
- Celem turnieju jest:
- propagowanie innowacji pedagogicznej prowadzonej przez Powiat Kutnowski,
- propagowanie pozytywnego podejścia do E-sportu,
- integracja międzyszkolna,
- ćwiczenie umiejętności współpracy drużynowej i komunikacji. - W turnieju CS może brać udział osiem drużyn szkół podstawowych i gimnazjalnych powiatu kutnowskiego. W turnieju FIFA jedna szkoła może wystawić do 4 zawodników.
- Organizatorzy zapewniają sprzęt i akcesoria.
- Dopuszcza się korzystanie z własnych akcesoriów (myszka, klawiatura, słuchawki, mikrofon).
- Uczestnik korzystający z własnych akcesoriów powinien posiadać sterowniki do sprzętu.
- Udział w turnieju jest otwarty dla każdego, z wyjątkiem zawodników zbanowanych – osób umieszczonych na blacklisted.pl oraz na czarnej liście sgesport.com.
- Każdy z uczestników turnieju zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek jest równoważne z akceptacją postanowień regulaminu. Biorąc udział w turnieju zawodnicy oraz opiekunowie wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku na potrzeby przeprowadzenia turnieju.
- Nagrody w turnieju są sponsorowane przez Sandbus Kutno, TRANS-MICHOR.
II. Zgłoszenie drużyny
- W turnieju udział mogą brać wyłącznie drużyny ze szkół gimnazjalnych i podstawowych, w skład których wchodzi pięciu obecnych uczniów szkoły (turniej CS) oraz 4 turniej FIFA (roczniki 2002, 2003, 2004)
- Istnieje możliwość dopisania szóstego (rezerwowego) zawodnika- ucznia danej szkoły.
- Zgłoszenia dokonuje się na karcie zgłoszeniowej (załącznik nr 1).
- Każda szkoła może posiadać tylko jedną reprezentację CS.
- Dany zawodnik może należeć tylko do jednej drużyny.
- Podczas zawodów obowiązkowe jest posiadanie przez zawodników aktualnych, podbitych legitymacji szkolnych.
- Zawodnicy muszą dostarczyć pisemne zgody od rodziców (załącznik 2):
− na udział w turnieju,
− na rozpowszechnianie wizerunku dziecka. - Zgłoszenie drużyny wiąże się z akceptacją regulaminu.
- Zgłoszenie do turnieju przyjmowane jest do 11 czerwca 2018 r. do godziny 12.00 na adres e-mail zs4kutno@op.pl lub faksem na numer (24) 2547309 ewentualnie osobiście w sekretariacie szkoły.
- W przypadku większej ilości zgłoszeń niż przewidywana liczba miejsc o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń.
- Zakwalifikowane drużyny zostaną poinformowane o harmonogramie rozgrywek 11 czerwca 2018 r. po godzinie 15.00. Informacja zostanie wysłana na e-mail szkoły oraz opiekuna grupy a także umieszczona na stronie internetowej ZS 4 www.azory.org 11.06 po godzinie 15.00.
III. Fazy rozgrywek i etapy wyłaniania zwycięzców CS.
- Wyłonienie zwycięzcy odbędzie się systemem pucharowym (przegrany odpada).
- Pomiędzy drużynami rozgrywane są mecze krzyżowe na zasadzie eliminacji.
- Mecze rozgrywane są na jednej mapie (losowanej przez kapitanów obu drużyn) systemem MR15, czyli rozegranych będzie po piętnaście rund w pierwszych frakcjach, po czym nastąpi zamiana frakcji i rozegranie następnych piętnastu rund.
- Przypuszczalny czas gry między dwiema drużynami od 1godz. do 1,5 godz.
- Drużyny które wygrają mecze półfinałowe zagrają w finale o zwycięstwo, natomiast przegrani z półfinałów zagrają o 3 miejsce w turnieju.
- Decyzja organizatorów i sędziów jest niepodważalna i ostateczna.
IV. Regulamin Gry: Counter Strike Global Offensive
- Każdy uczestnik powinien posiadać czyste (niezbanowane) konto Steam z grą Counter Strike Global Offensive. Gra na pirackich kopiach powoduje dyskwalifikację całej drużyny.
- Mecz, na który nie stawiła się drużyna, zostaje zakończony walkowerem (po 10 minutach od planowanego momentu rozpoczęcia).
- Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn technicznych, będzie powtórzony (połówka) – wyniki z tej połówki nie będą przepisane!
- Mecze rozgrywane są systemem 5on5, MR15.
- Obowiązują mapy: DE_CACHE, DE_COBBLESTONE, DE_INFERNO, DE_MIRAGE, DE_NUKE, DE_OVERPASS,DE_TRAIN
- O układzie startowym par decyduje losowanie.
- Wybór mapy następuje poprzez odrzucanie map przez kapitanów drużyn.
- Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana „stron”.
- Gra odbywa się do momentu aż jedna z drużyn osiągnie 16 punktów.
- W przypadku remisu (15:15) – grane będą 3 dodatkowe rundy w TT i 3 w CT – full equipment (16000$).
- Akceleracja na każdym komputerze będzie wyłączona.
- Obowiązującym komunikatorem będzie TeamSpeak3
- Zmiany gracza wolno dokonać tylko w czasie pauzy na początku rundy (podczas freezetime) lub w przerwie między ćwiartkami (jedna na mapę).
- Każdy z graczy może użyć swój config, każda zmiana w podstawowym config’u czyli config.cfg będzie karana punktami karnymi.
- Pliki z konfiguracjami graczy można mieć na pendriwe .
- Każda drużyna ma prawo do 3-minutowej pauzy, tylko w przerwie między ćwiartkami.
- Należy zachować porządek na stanowisku do gry.
- Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej rundy (bindy). Używanie skryptów innych niż dostępne w opcjach gry oraz wymienionych w regulaminie jest zabronione.
- Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane, np.: flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking, podkładanie bomby tak, że nie można jej rozbroić etc. (+jump wheelup/wheeldown jest dozwolone, +duck wheelup/wheeldown nie jest dozwolone ).
- Stream na scenie leci live za odwracanie się są karne rundy.
- Zakazane jest używanie wulgaryzmów podczas gry.
- Zakazane jest wychodzenie z serwera.
- Równoznaczne z przegraną całej drużyny lub karnymi rundami w danym meczu są:
– używanie niedozwolonych programów;
– obrażanie innego gracza. - W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator.
- W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzje podejmuje administrator.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dostosowania regulaminu w przypadku potrzeb i nieścisłości, które mogą wystąpić podczas turnieju.
V. Regulamin Turnieju FIFA 18
- Liczba miejsc w turnieju jest ograniczona do 32 uczestników.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania poszczególnych osób w przypadku naruszenia regulaminu turnieju.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie turnieju.
- Regulamin może być zmieniany i modyfikowany przez Organizatora w dowolnym czasie. W przypadku wprowadzenia zmian i modyfikacji, Organizator jest zobowiązany poinformować o tym uczestników, których zgłoszenie zostało już przyjęte, najpóźniej przed rozpoczęciem turnieju.
- Dane udostępnione Organizatorowi przez uczestników będą wykorzystywane wyłącznie w celu należytego wywiązania się z obowiązków przez Organizatora.
- Zapisanie do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu przez każdego członka drużyny.
- Uczestnicy będą informowani o dalszym postępowaniu droga mailową lub telefonicznie.
- Rozgrywki odbędą się XBOX ONE przygotowanym przez ZS Nr 4, oraz grze FIFA 18 dostarczonych przez Organizatora.
- Uczestnik Turnieju ponosi pełną odpowiedzialność za treść i prawidłowość podanych danych osobowych.
- Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Organizator i jego decyzja jest wiążąca.
- Rozgrywki będą odbywały się systemem turniejowym.
- Każdy mecz rozpoczyna się na sygnał wskazany przez Organizatora Turnieju.
- Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn leżących po stronie Organizatora będzie bezzwłocznie powtórzony od stanu 0:0 z pełnym limitem czasu przewidzianym dla danej tury.
- W jakichkolwiek sytuacjach spornych dotyczących pojedynku decydujące słowo posiada Organizator.
- W przypadku wystąpienia problemów technicznych/niesportowego zachowania należy zgłaszać się do Organizatora.
- Uczestnik ma prawo zrezygnować z Turnieju w trakcie jego trwania. Rezygnacja – jest równoznaczna z walkowerem (wynik 3:0) oraz zakończeniem uczestnictwa w dalszych rozgrywkach.
- W przypadku niestosowania się do zasad określonych w regulaminie następuje dyskwalifikacja uczestnika.
- Udział w turnieju oznacza zgodę uczestnika na bezpłatne wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora w celach dokumentacyjnych, reklamowych oraz promocyjnych.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne urazy powstałe podczas wydarzenia.
VI. Zasady Rozgrywek FIFA 18:
- Ustawienia Gry:
• Długość połowy: zależna od fazy rozgrywek (finał i mecz o 3 miejsce – 6 minut, pozostałe mecze 4 minuty / w przypadku mniejszej ilości graczy organizator przed rozpoczęciem turnieju może zadecydować o zmianie długości połowy.)
• Poziom trudności: legendarny
• Szybkość gry: normalna
• Kontuzje: wył.
• Spalone: wł.
• W przypadku remisu następują rzuty karne (wyjątek: mecz półfinałowy i finałowy – dogrywka i ewentualnie rzuty karne w przypadku remisu)
• Kartki: wł.
• Zagrania ręką: wył
• Liczba zmian: 3
• Sterowanie: dowolne
• Stadion: dowolny
• Pogoda: bezchmurne niebo
• Pora dnia: dzień
• Piłka: domyślna
• Kamera: telewizyjna
• Rozgrywki w trybie meczu towarzyskiego. Drużynami klubowymi i narodowymi. - Niesportowe zachowanie:
• celowe wyłączenie platformy na której rozgrywany jest turniej lub telewizora/monitora
• gra na czas poprzez zbyt długie podawanie na własnej połowie w celu utrzymania korzystnego wyniku
• sprzedawanie meczów
• niesportowe zachowanie lub ogólnie kłopotliwe (np. krzyk, wyzwiska), niewłaściwe i nieprofesjonalne działania skierowane przeciwko innemu graczowi (nawet w grze). - Rozgrywka:
• losowanie 8 grup po 4 drużyny. Mecze każdy z każdym w grupach- dwie najlepsze z grupy awansują. Pozostałe 16 drużyn systemem pucharowym.
• losowanie grup przeprowadzi Organizator.
VII. Odpowiedzialność karna.
- Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności karnej za uczestników zawodów.
- Każda osoba biorąca udział w imprezie odpowiada za wszelkie spowodowane przez nią zniszczenia oraz szkody.
- Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na miejscu oraz szkody.