Reklama

Animacje reklamowe, czyli krótki film – dużo treści

Opublikowano:
Autor:

Animacje reklamowe, czyli krótki film – dużo treści - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia Z badań naukowców wynika, że jesteśmy cywilizacją obrazków. Coraz rzadziej sięgamy po radio czy tekst, a w zamian najchętniej oglądamy obrazy w różnej formie. Wiedząc o tym promotorzy i marketingowcy coraz chętniej sięgają po nowoczesne formy obrazkowe, w tym również krótkie animacje reklamowe.

Animacje reklamowe – sposób na przedstawienie oferty

Jednominutowy film animowany może przekazać odbiorcy tyle treści co kilka stron tekstu. Wprawdzie informacja przekazana za pomocą obrazków nie jest tak samo szczegółowa jak tekstowa, niemniej jednak wystarcza, aby klient poznał się z usługami lub produktami firmy. Krótka animacja pozwala zapoznać się ze sposobem działania oprogramowania, aplikacji czy listą świadczonych usług. Po jej obejrzeniu klient wie czy jest zainteresowany właśnie taką ofertą, czy może powinien szukać dalej. Jeśli to, co zobaczy jest dla niego interesujące bardzo możliwe, że zapozna się z dokładną ofertą tekstową.

Zainteresowanie animacją w liczbach

Szacuje się, że 59% dyrektorów wyższego szczebla w pierwszej kolejności wybiera krótkie animacje reklamowe do zapoznania się z ofertą potencjalnych kontrahentów, a tylko 41% czyta teksty. Wynika to przede wszystkim z chęci zaoszczędzenia czasu, ale także z tego, że film jest znacznie prostszy w odbiorze aniżeli informacja tekstowa. Z badań nad zachowaniami konsumenckimi wynika także to, że po obejrzeniu animacji reklamowej na zakup produktu lub usługi decyduje się 85% więcej klientów aniżeli po przeczytaniu tekstu. Nie ma tu konkretnego rozróżnienia czy zakupu dokonuje klient indywidualny czy też firma.

To się naprawdę opłaca

O tym, że przedstawienie oferty firmowej za pomocą animacji jest opłacalne można się przekonać oglądając reklamy telewizyjne. Coraz więcej marek wykorzystuje ten sposób przedstawienia swojej oferty, dzięki czemu jest rozpoznawana przez niemal wszystkich widzów. Prosta animacja sprawia, że wśród setek stron internetowych oferujących te same produkty czy usługi, klient wybiera właśnie tę, która w prosty sposób przekazuje informacje. Firmy promujące się poprzez animacje reklamowe są bardziej rozpoznawalne a ich produkty częściej kupowane.

Gdzie szukać firm przygotowujących animacje?

Animacje reklamowe to dość nowy nurt marketingowy. Obecnie na rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących wykonanie krótkich filmów promocyjnych, niemniej jednak nie jest to jeszcze usługa bardzo popularna. Wśród przedsiębiorstw zajmujących się taką działalnością wyróżnia się Animates - http://animates.pl. Firma ta ma już wiele produkcji reklamowych na swoim koncie. Przedsiębiorcy zainteresowani animacją reklamową jako sposobem na promocję swojego produktu, usługi czy marki będą zadowoleni nie tylko ze sposobu wykonania filmu, ale również profesjonalnej obsługi i bardzo atrakcyjnego cennika.

Krótkie animacje reklamowe stają się coraz popularniejszą formą reklamy. Choć stworzenie takiego filmu nie jest tanie, to warto zastanowić się nad tą formą promocji, ponieważ odznacza się ona wysoką skutecznością.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE