Burmistrz poinformował, że taką decyzję podjęto z uwagi na wykryte zakażenie COVID-19.
- Pomieszczenia budynku należy poddać niezbędnym czynnościom zabezpieczającym mieszkańców tzn. ozonowaniu i dezynfekcji. W dniach od 26 do 29 października dokumenty i wnioski w formie papierowej należy przesyłać za pomocą Poczty Polskiej, a elektronicznie: sekretariat@gminazychlin.pl lub skrzynka e-PUAP: /UGZychlin/skrytka I – informuje Grzegorz Amboziak.
Z kolei od piątku 30 października z uwagi na gwałtowny przyrost liczby zakażeń COVID-19 wprowadzone zostanie częściowe ograniczenie w obsłudze mieszkańców.
- W sprawach pilnych prosimy kontaktować się telefonicznie w celu umówienia wizyty pod numerami: 024 351-20-33 oraz 024 351-20-32 Wszelkie dokumenty i wnioski można składać elektronicznie sekretariat@gminazychlin.pl lub skrzynka e-PUAP: /UGZychlin/skrytka I), za pośrednictwem poczty lub do pojemnika do odbioru korespondencji umieszczonego przy wejściu do urzędu – czytamy w komunikacie.
Do budynku Urzędu Gminy będą miały wstęp wyłącznie osoby stosujące się do przepisów nakazujących zasłanianie ust i nosa.
- Prosimy o podporządkowanie się wszelkim wymogom sanitarnym podczas wizyt w urzędzie. Dziękujemy za zrozumienie. Od odpowiedzialnej postawy całego społeczeństwa zależy zatrzymanie niebezpiecznej epidemii – kończy burmistrz Żychlina.