Dzień Dobry TVN w Kutnie. Czy musieliśmy za to płacić?
Ekipa Dzień Dobry TVN odwiedziła Kutno 8 marca. Na Placu Piłsudskiego pojawili się Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik. Prowadzący koncentrowali swoją uwagę na atutach Miasta Róż. W programie brali udział przedstawiciele miejskich instytucji, czy pochodzący z Kutna aktor, Robert Kudelski.Całe wydarzenie cieszyło się sporym zainteresowaniem mieszkańców na których czekała ciepła herbata i pączki, a Panie otrzymywały kwiaty z okazji Dnia Kobiet. Była fotobudka, czy konkursy. Prowadzący pozowali do zdjęć z każdym chętnym. W skrócie – po prostu działo się.
- Pragniemy was poznać, zobaczyć, jak żyjecie. Jak równi z równym. Będziemy odwiedzać wsie i małe miejscowości, pokazywać jak Polska i jej mieszkańcy są interesujący oraz pełni ciekawych historii - opisują producenci.
Krótko po emisji programu jeden z mieszkańców zapytał nas, jak to wszystko prezentowało się pod kątem finansowym.
- Doceniam, że Kutno pojawiło się w tak popularnym programie, ale myślę, że nie tylko ja chciałbym wiedzieć, czy ratusz musiał zapłacić za tak dużą promocję? Jeśli nie, to w porządku i fajnie, że coś takiego miało miejsce w Kutnie, ale jeśli zapłaciliśmy za to jakąś dużą kwotę, no to trochę gorzej – mówił nam mieszkaniec Kutna.
Zapytaliśmy więc biuro prasowe - Czy Miasto Kutno poniosło jakiekolwiek koszty związane z tym przedsięwzięciem? Jeśli tak, to jaką kwotę?
- Miasto Kutno nie było związane umowami handlowymi ze stacją TVN ani producentami programu Dzień Dobry TVN w związku z realizacją programu z Kutna emitowanego 8 marca. W związku z tym nie płaciło stacji TVN za wizytę w Mieście Róż. Program realizowany był w ramach akcji "Widzimy się" organizowanej przez producentów Dzień Dobry TVN w celu powiększenia grona odbiorców w średniej wielkości miastach. Kutno zostało wytypowane jako kolejny przystanek programu DD TVN. W ramach współpracy przy organizacji programu Miasto poniosło koszty zamknięcia ulicy Witosa i dekoracji florystycznej studia programowego. Łącznie to koszt ok. 15 000 zł – odpowiada Kamil Klimaszewski z biura prasowego UM Kutno.
Kutno chętne na współpracę z ogólnopolskimi mediami
Wątpliwości zostały więc stuprocentowo rozwiane. Przy tej okazji poprosiliśmy jeszcze o odpowiedź na pytania - Jakie korzyści widzi samorząd miejski w tego typu działaniach? Czy planowane są wizyty innych telewizji śniadaniowych bądź programów telewizyjnych w Kutnie? Czy jeśli do nich dojdzie, to Miasto Kutno będzie musiało za to płacić? Jeśli tak, to o jakich kwotach mowa?
- Dzięki wizycie programu DD TVN Miasto Kutno, marka Kutno Miasto Róż, Pałac Saski czy kutnowski Baseball i Softball zyskały olbrzymią promocję na antenie ogólnopolskiej telewizji. Na razie nie planujemy zapraszać do Kutna innych telewizji śniadaniowych i płacić za realizację programu z Kutna. Jeśli jednak producenci programów zgłosiliby się do nas z podobnymi propozycjami nieodpłatnej realizacji programu z Miasta Róż, z chęcią skorzystalibyśmy z takiej możliwości – podkreśla Kamil Klimaszewski.
Wielkimi krokami zbliżamy się do otwarcia Pałacu Saskiego, który ma być nową perełką na mapie Kutna i miejscem przyciągającym do nas ludzi z różnych części nie tylko regionu, ale także całego kraju. Dlatego poprosiliśmy także o informację o tym, jak ten obiekt ma być promowany.
K. Klimaszewski odpowiada, że promocją i wydarzeniami związanymi z otwarciem Pałacu Saskiego zajmuje się Muzeum Regionalne w Kutnie, dlatego polecił kontaktować się z dyrekcją tej placówki. Tak też zrobiliśmy. O odpowiedzi poinformujemy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.