Reklama

Reklama

Duże zmiany w Biedronce! Skrócone godziny otwarcia, ograniczenie liczby klientów. Co jeszcze?

Opublikowano: 18 marca 2020 06:00
Autor:

Duże zmiany w Biedronce! Skrócone godziny otwarcia, ograniczenie liczby klientów. Co jeszcze? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wydarzenia Sklepy Biedronka pozostają otwarte, dostawy są realizowane na bieżąco, lecz nie wszystko może pozostać w niezmienionym stanie. Placówki handlowe również muszą bowiem stawić czoła zagrożeniu pandemią. Dlatego Biedronka wprowadza w swoich sklepach specjalne rozwiązania, m.in: płyny dezynfekujące i chusteczki nawilżające dla klientów, zmiana czasu pracy sklepów i limity osób na terenie placówek. Działaniami prewencyjnymi objęci zostali także pracownicy. Jak dokładnie ma to wszystko wyglądać?

Reklama

Po pierwsze Biedronka skraca godziny pracy sklepów w całym kraju – placówki będą otwarte dla klientów od godz. 8:00 do 20:00. Zmiany będą wdrażane indywidualnie w każdej placówce, jednak nie później niż do 23 marca.

Jedną z pierwszych nowości w sklepach będą nawilżane chusteczki przy kasach i podajniki z płynem dezynfekującym dla klientów w strefie wejścia. Ponieważ dostępność środków dezynfekujących jest ograniczona na rynku, podajniki będą wprowadzane do sieci stopniowo.

Żeby ułatwić zachowanie odstępu między kupującymi, sklepy wprowadzą oznaczenie odległości 1 metra na podłogach w strefie kas. Pracownicy ochrony będą natomiast dbać o to, by na sali sprzedaży przebywało jednocześnie nie więcej osób niż jest przewidziane dla danego sklepu, w zależności od jego powierzchni.

W placówkach sieci pojawiły się komunikaty przypominające klientom o konieczności używania rękawiczek przy pakowaniu pieczywa. Sieć namawia też kupujących do korzystania z płatności bezgotówkowych.

Pracownicy sieci Biedronka już wcześniej zostali wyposażeni w żele dezynfekujące, a na zapleczach mają do dyspozycji mydła mające właściwości dezynfekujące. Sieć udostępni kasjerom jednorazowe maseczki i rękawiczki. Biedronka planuje też montaż osłon pleksi przy stoiskach kasowych – realizacja tego planu będzie przebiegała stopniowo i jest ściśle związana z dostępnością na rynku tego typu rozwiązań.

Biedronka przechodzi też na pracę rotacyjną w sklepach. Co to oznacza? Pracownicy zostaną podzieleni na dwie grupy, które w cyklu tygodniowym będą na zmianę wykonywać pracę w sklepie albo pozostaną w domu. Takie rozwiązanie ma na celu zapewnienia większego bezpieczeństwa pracowników.

Sieć wprowadza także możliwość zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy tych zatrudnionych, którzy ukończyli 60 lat. Dzieje się tak, ponieważ zgodnie z doniesieniami służb medycznych, znajdują się oni w grupie podwyższonego ryzyka. Pracownikom tym pensje będą wypłacane w normalnym wymiarze.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (52)
  • rok temu | ocena +0 / -0

    Konrad

    Do Klientka cóż za wpis, chyba powinnaś się podpisać pracownica, chyba du.. się pali i zwolnienia się szykują i dobrze bo Wasze chamstwo jest nie do przyjęcia, to nie te czasy miła Pani.

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Klientka

    Witam. W biedronce na chodkiewicza pracuja bardzo mile osoby ja osobiscie robie tam zakupy i jestem bardzo zadowolona z obsugi. Dziewczyny potrafia doradzić i pomóc w pewnych kwestiach. A jak komus sie nie podoba niech ida na Jana Pawła tam jest obsuga ful wypas... każda nabuczona jak by musiala za kare sirdziec na kasie a jak się cos zapytasz to burknie jak by dziecko miala przed soba.bardzo nie miła obsługa. Pozdrawiam panie z biedronki na chodkiewicza ????

  • rok temu | ocena +2 / -2

    Klient biedronek

    Zgadzam się, panie z biedronki na Chodkiewicza są wyjątkowo chamskie i niemiłe i nie stały się takie od 2 tygodni w dobie koronawirusa tylko są takie odkąd sklep się tam otworzył. Albo kulturę się ma albo nie i nawet koronawirus tego nie zmieni.

  • rok temu | ocena +1 / -1

    Ja

    Tylko narzekanie na te biedronki i kasierki A na zakupy to chodzicie bo jeść się chce.a po zakupach chowacie dup..y do domu przed koronawirusem.a kasierki muszą was obsłużyć.jak się nie podoba to zamawiać żarcie przez Internet

    • rok temu | ocena +2 / -2

      Zz

      Nie chowany dupy do domu bo też pracujemy przygłupie a nie tylko kasjerki z marketu baranie popieprzony.

      • rok temu | ocena +0 / -0

        A

        Zz ale Ty jesteś pedał I patolog

  • rok temu | ocena +4 / -4

    Andrzej

    Chamstwo pan z biedronki na Chodkiewicza jest wielkie. Jak się nie chce pracować to urząd pracy a nie obrażać klientów.

  • rok temu | ocena +10 / -10

    1234

    Serdecznie współczuję wszystkim kasjerom pracującym w okresie pandemi koronawirusa którzy nie dość że są w wysokiej grupie ryzyka zachorowania to jeszcze muszą użerać się z niedrozowińętą umysłowo, emocjonalnie i intelektualnie częścią klientów którzy w dupie mają wszelkie procedury bezpieczeństwa.

    • rok temu | ocena +3 / -3

      Babcia

      Po co skracać godziny otwarcia Biedronki. Najlepiej w ogóle zamknąć to badziewie. I szanowny personel odpocznie sobie od znienawidzonych klientow którzy zrobią zakupy gdzie indziej.

    • rok temu | ocena +1 / -1

      Llllllll

      A ja nie. Każdy pracuje.

  • rok temu | ocena +4 / -4

    Oo

    APEL DO PAŃ Z APTEKI NA ZAMOYSKIEGO. DEZYNFEKUJCIE KASĘ I LADE. I RĘCE. KLADZIECIE LEKI PROSTO NA LADE PO NASTEPNYM KLIENCIE. MACIE MNOSTWO PRACY, BARDZO STRESUJACEJ. I MOŻE DLATEGO ZAPOMINACIE O DEZYNFEKCJI PO KOLEJNYM KLIENCIE...

  • rok temu | ocena +9 / -9

    Om

    Najlepsza obsługa jest w Brico Marche pozdrawiam personel

  • rok temu | ocena +9 / -9

    Leo

    Najgorsza Biedronka jest na Jana Pawła.

    • rok temu | ocena +1 / -1

      obserwator

      Ale w Kutnie była pierwsza...

    • rok temu | ocena +8 / -8

      Florian ale nie święty.

      Nie wiem czy akurat ta ale jeżeli chodzi w ogóle o markety to Biedronki są na ostatnim miejscu pod każdym względem . Personelu również.

      • rok temu | ocena +11 / -11

        Wiki

        Odzywki mają poniżej krytyki . Przykład - jak się komuś nie podoba to obok inne markety. To fragment wymiany zdań dwóch Pan kasjerek między sobą przy klientach

        • rok temu | ocena +2 / -2

          Mila

          To zapraszam do innego marketu których jest mase i nie będzie narzekań za złą obsługę.

          • rok temu | ocena +6 / -6

            Jak

            Najwieksze nygusy są właśnie w biedrach.

  • rok temu | ocena +1 / -1

    zyczliwy

    przepraszam z biedronki

  • rok temu | ocena +2 / -2

    zyczliwy

    to najwieksze nygusy z zabki z chodkiewicza teraz pokaza jak sie w chuja wali

  • rok temu | ocena +25 / -25

    Ada

    Czy ludzie zapamiętają sobie raz na zawsze że wszyscy pracownicy ktorzy w tym trudnym czasie pracują też są ludźmi? Oni też chętnie schowaliby się w domu a nie narazali siebie i swoje rodziny tak więc szanujmy ich pracę bo gdyby nie oni nie mielibysmy co jeść

  • rok temu | ocena +32 / -32

    Tesk.

    Co wy ludzie macie z tym uczeniem tylko jak ktoś pracuje jako sprzedawca lub sprzątaczka itp. nie ujmując tu nikomu z tych zawodów to już jest co najgorszy źenada pomyślcie jak coś napiszecie pozdrawiam te panie z biedronki i żeby nie było nie jestem pracownikiem biedronki dużo zdrowia źyczę tym paniom jak i wszystkim nam w koło.

  • rok temu | ocena +10 / -10

    Koronawirus

    Chamstwo udziela się w Kutnie. Już wam puszczają zwieracze? A to dopiero początek...

  • rok temu | ocena +39 / -39

    Lazuro

    Ludzie jesteście beznadziejni, bardzo dobrze że są takie zmiany, wszyscy musimy dbać o siebie oraz innych to nasz obowiązek, trzymam kciuki za wszystkich pracujących, również za siebie pozdrawiam i życzę zdrowia

    • rok temu | ocena +11 / -11

      Edward

      Byłem w sobotę rano w Biedronce . Na moje grzeczne pytanie kiedy będzie chleb i mleko Pani opryskliwie odpowiedziała - jak upiekę i wydaję krowę to będzie. Wyszedłem bez komentarza. Dodam źe mam 67 lat a owa Pani góra 30.

      • rok temu | ocena +3 / -3

        Pracownik

        A Pan nie powinien siedzieć w domu ze względu na możliwość zachorowania, 67 lat w końcu. Poza tym w takim.razie proponuję inny market. Gdzie znakomicie obsłużą.

      • rok temu | ocena +51 / -51

        Ech

        Gdybyś słyszał kilka tysięcy razy te same pytania i pretensje od klientów że czegoś nie ma, też byś tak reagował. Uwierz że w obecnym czasie 99.9% pracowników sklepów by sobie uciekła na L4 bo już nikt ani psychicznie ani fizycznie nie wyrabia. To że masz 67 lat zobowiązuje Cię jedynie do tego aby więcej rzeczy zrozumieć niż tylko wyznawać zasadę "ja ja i jeszcze raz ja". Jeśli na półkach i stoiskach czegoś nie ma - to po prostu tej rzeczy obecnie nie ma. Sklepy dyskontowe to nie sklep "u Zdzicha" gdzie to pracownik czy właściciel jedzie po towar i wie kiedy będzie. Pracownik dyskontu nie ma bladego pojęcia kiedy łaskawie centrala puści transport, kiedy przyjedzie i kiedy zostanie wyłożone. Pretensje miej do ludzi którzy hurtowo wykupują po 50 bochenków chleba i zbroją się jakby wojsko już u granic stało.

        • rok temu | ocena +6 / -6

          Mamusia

          Ale to wszystko nie jest usprawiedliwieniem żeby w ten sposób zwracać się do klienta. I do tego starszego człowieka który nie jest niczym pomiotlem.

        • rok temu | ocena +12 / -12

          Beata

          Człowieku co to za odpowiedź klientowi. Można było powiedzieć nie wiem ale jak upieke i wydoje to szczyt chamstwa Ci pracownicy mają pracę dzięki klientom .

          • rok temu | ocena +8 / -8

            Obserwator

            Wczorajsza słowa do kasjerki Biedronki jest Pani gównem i zerem i nie będzie mi rządziła w jakiej dległości mam stać Te słowa padły kiedy kasjerka powiedziała, czy mógł Pan stanąć w wyznaczonej odległość. Wiem, że wy klienci macie prawo wyzywać ale oni mają siedzie cicho i kłaniać się.

            • rok temu | ocena +2 / -2

              Plo

              No zobacz panie obserwatorze w końcu ktoś idplacil pięknym za nadobne. Brawo Należało się.

          • rok temu | ocena +34 / -34

            Ech

            Popracuj dwie zmiany w dyskoncie, posłuchaj jak ludzie się zachowują, jak traktują pracownika - wtedy możesz dyskutować na ten temat. Kolejna która myśli że jak kupuje produkty w Biedronce to jest Panią Świata i jej wszystko wolno a pracownik ma przy jej stopach leżeć potulnie jak baranek. Gwarantuje Ci że pracownikowi dyskontów jest obojętne czy zrobisz zakupy czy nie, czy będziesz zadowolona z zakupów czy nie. Jak chcesz by ktoś się płaszczył przed klientem - idź do osiedlowego sklepiku gdzie właściciel aby zarobić musi stawać na rzęsach przed "damami".

            • rok temu | ocena +4 / -4

              Haha

              Panie Ech powiem tak , Trzeba było się uczyć

              • rok temu | ocena +1 / -1

                Tosia

                Napisz jaką Ty masz szkołę...pusta Ty haha

              • rok temu | ocena +16 / -16

                Ech

                A co ma piernik do wiatraka? Żyjemy w czasach gdzie 8 na 10 stanowisk pracy nie wymaga wykształcenia w danym kierunku. Pracodawca woli sam wyszkolić potencjalnego pracownika pod swoje wymogi. Idź takim tropem a naprawdę niebawem nawet jako wykształcona istota ludzka nie zrobisz zakupów. Nikt Ci produktu nie wyprodukuje, nikt nie przywiezie do sklepu, nikt nie wyłoży na półkę a tym bardziej nikt nie sprzeda. Wtedy będziesz mógł swoim papierkiem z uczelni się najeść, do syta :) o ile takowy posiadasz, bo widząc nie grzeszysz zbytnio inteligencją. Największe paniska zgrywają Ci którzy do 18-stego roku życia byli przepychani w szkołach byle by się nauczyciele mogli ich pozbyć. Kurtyna

              • rok temu | ocena +11 / -11

                zrozum

                Uczenie się , nie daje rozumu.

  • rok temu | ocena +2 / -2

    ari

    Właśnie wodociągi zakręciły wodę w niektórych miejscach w Kutnie. Przynajmniej u mnie nie ma. Jak w takim razie myć ręce? Przecież w przypadku braku bieżącej wody, to będziemy mieli masakrę.

    • rok temu | ocena +12 / -12

      Ech

      Awaria to nie celowe zakręcenie. Myślmy, zanim coś napiszemy publicznie.

  • rok temu | ocena +13 / -13

    Monia

    Bardzo fajne rozwiązanie. .. w innych sklepach tez tak powinno być ...

    • rok temu | ocena +28 / -28

      Ech

      I tak dziadki będą wisieć na plecach, chuchać i dmuchać. Janusze i Grażyny będą wykupywać wszystko hurtowo, beneficjenci 500+ będą twierdzić że im się NALEŻY być pierwszym w kolejce bo mają bombelka. Dzień jak co dzień.

  • rok temu | ocena +7 / -7

    Maria

    A inni jakoś muszą pracować jak pracowali i obsługiwać ludzi jak obslugiwali także pracowników Biedronki.

    • rok temu | ocena +9 / -9

      Ech

      To zmień pracodawcę jeśli o Ciebie nie dba i zmusza do pracy.

    • rok temu | ocena +19 / -19

      Biedronka

      Jako pracownik Biedronki przeprszam że musisz mnie obsługiwać. Powiedz tylko gdzie pracujesz a obiecuję że nie pójdę. I przy okazji nie będę obsługiwać Ciebie. Pozdrawiam

      • rok temu | ocena +8 / -8

        Lazuro

        ????popieram

    • rok temu | ocena +2 / -2

      Mon8a

      A do kogo pretensje? ! Wydaje mi się ze do kierownictwa !? Właściciela?

    • rok temu | ocena +7 / -7

      KOT

      Też idź i nie pracuj tępoto! Rób swoje leniu, albo milcz i nie podgrzewaj atmosfery. Z takim podejściem wszystko by stanęło -woda, prąd, paliwo!

      • rok temu | ocena +0 / -0

        Mon8a

        Nie wiem czy to do mnie ale tempotą nie jestem !!! Nie podkrcam!!!

        • rok temu | ocena +1 / -1

          KOT

          Mon8a: nie tempotą tylko tępotą. To NIE BYŁO do Ciebie, a do autorki bezzasadnych żali - Mari 07:31

      • rok temu | ocena +2 / -2

        Hk

        ZAMKNIJ ryj tepaku Ta kobieta ma rację. .

        • rok temu | ocena +0 / -0

          KOT

          Hk. Źle zroumiałeś. Patrz wyżej. Pzdr

        • rok temu | ocena +3 / -3

          Mon8a

          Kultura niektórych osób perfekcyjna. ..

          • rok temu | ocena +1 / -1

            KOT

            Przepraszam