Reklama

Reklama

ECO Kutno Firmą Przyjazną Klientowi 2019

Opublikowano: śr, 5 lut 2020 07:57
Autor:

ECO Kutno Firmą Przyjazną Klientowi 2019 - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wydarzenia Spółka dostarczająca mieszkańcom Kutna ciepło systemowe po raz 6 z rzędu została laureatem Programu Firma Przyjazna Klientowi, otrzymując tym samym możliwość posługiwania się Godłem i tytułem przez kolejny rok.

Reklama

Firma Przyjazna Klientowi (FPK) to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwa rekomendacji firmy. Oceniającymi współpracę są Klienci uczestniczący w niezależnym badaniu satysfakcji realizowanym w formie wywiadów telefonicznych. Organizatorem programu jest niezależna agencja badawcza Experience Institute zajmująca się problemami przedsiębiorczości, marketingu, HR, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Patronat Honorowy nad tegoroczną edycją badania satysfakcji Klientów objęły Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Ministerstwo Rozwoju.

Pozytywna decyzja Kapituły Programu wymaga przejścia szczegółowego procesu badawczego i spełnienia określonych w nim standardów. Pierwszym warunkiem jest uzyskanie przez firmę wyniku ogólnego Indeksu FPK na poziomie co najmniej 85 proc. przy jednoczesnym uzyskaniu oceny na poziomie minimum 80 proc. w każdym badanym obszarze (tzn. gotowość do rekomendacji, ocena współpracy, ocena kontaktu, ogólne zadowolenia). Natomiast drugie kryterium przystąpienia do Programu to brak skarg zarejestrowanych przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Mimo mniej licznej grupy badawczej względem lat ubiegłych (co jest spowodowane m.in. zmianami w obrębie uregulowań dotyczących przetwarzania danych osobowych), swoją opinią na temat współpracy z ECO Kutno podzieliła się reprezentatywna grupa 63 proc. wszystkich Klientów Spółki. Tegoroczny wynik uzyskany na podstawie udzielonych opinii plasuje ECO Kutno zdecydowanie powyżej wymaganego minimum, albowiem ogólny wskaźnik dla kutnowskiego dostawcy ciepła systemowego wynosi 97 proc. Ponadto, we wszystkich badanych obszarach ECO Kutno otrzymała oceny na poziomie przynajmniej 94 proc. Istotnym jest również fakt, iż uzyskane wyniki są wyższe od wyników Laureatów Godła FPK 2018, Laureatów Godła FPK 2018 B2B oraz Laureatów Godła FPK 2018 w branży energetycznej.

Otrzymane wyróżnienie jest dla ECO Kutno wyrazem uznania ze strony Klientów, ale również motywacją inspirującą do nieustannego rozwoju i doskonalenia, wskazującą na słabości i aspekty wymagające ustawicznego podejmowania dalszej pracy.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)