Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia. By wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
W sumie przez 14 tygodni trwania akcji (26.08-1.12), Biedronka wydała klientom ponad 7,2 mln Słodziaków. Tym samym, ubiegłoroczny rekord został pobity. W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.
Co więcej, na półki sklepów Biedronka trafiła właśnie gra „Gang Słodziaków Milionerzy”. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.
- Gra z pewnością będzie cieszyła się dużą popularnością, bo już same liczby podsumowujące akcję Gang Słodziaków są imponujące - przekonuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.
Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody biedronkowych bohaterów spisane na kartach książki „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”, która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce.