Konserwator Zabytków szuka pracownika
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi szuka pracownika na stanowisko archiwisty do spraw koordynowania zadań związanych z rozwojem i utrzymaniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w Wydziale Ogólnym.
Co oferuje WUOZ? W ogłoszeniu podano: ruchomy czas pracy, miejsce do odświeżenia się, pomieszczenia lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, stabilne zatrudnienie, dodatkowe roczne wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, czy nagrody jubileuszowe.
Wolne jest jedno stanowisko pracy w wymiarze całego etatu. Miejscem pracy będzie ulica Piotrkowska w Łodzi, a samo ogłoszenie jest ważne do 10 października.
Praca ma mieć charakter administracyjno-biurowy, ale będzie także wiązać się z wyjazdami w teren. W warunkach pracy wyliczono, że trzeba liczyć się z koniecznością działania pod presją czasu, oraz utrzymywać kontakt z klientami zewnętrznymi.
Wskazano na możliwość występowania sytuacji spornych, a praca odbywać się będzie przy monitorze ekranowym. Stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym bez windy.
Jak napisano osoba na tym stanowisku będzie koordynować zadania związane z rozwojem i utrzymaniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Oprócz tego ma prowadzić i archiwizować dokumentację dotyczącą zabytków z terenu województwa łódzkiego, udostępniać materiały archiwalne WUOZ i prowadzić nadzór nad ich wykorzystaniem w celu ochrony zabytków.
Archiwista ma ponadto wspierać działania w obszarze optymalizacji procesów EZD i inicjować, oraz organizować szkolenia pracowników WUOZ.
Wystarczy średnie wykształcenie, ale...
Nowy pracownik będzie współpracował z jednostkami organizacyjnymi WUOZ w zakresie potrzebnym do prawidłowej realizacji czynności związanych z EZD, oraz zapewniał bieżącą obsługę sekretariatu urzędu.
Wśród niezbędnych wymagań wskazano posiadanie wykształcenia średniego np. technik archiwista, czy technik informatyk, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, znajomość prawa w zakresie postępowania z dokumentacją w jednostkach administracji publicznej, czy biegłą umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office.
Wskazano również m.in. na sumienność, rzetelność i komunikatywność, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie w pełni z praw publicznych, a także podkreślono, że kandydat nie może być osobą prawomocnie skazaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W procesie rekrutacji dodatkowymi atutami będą wykształcenie wyższe o specjalizacji związanej z zadaniami wykonywanymi na tym stanowisku, minimum roczne doświadczenie zawodowe w Urzędzie Ochrony Zabytków i doświadczenie w pracy na systemach elektronicznych zarządzania dokumentami.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną – podkreśla Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi.
Szczegóły w TYM MIEJSCU.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.