Dino rośnie w siłę, kolejny sklep w Kutnie
Dino jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Jak podaje biuro prasowe Dino Polska, od stycznia do końca czerwca 2024 r. na terenie całego kraju pojawiło się 98 nowych sklepów.
W lutym tego roku pojawiła się informacja, że Dino uzyskało pozwolenie na budowę nowego punktu w Kutnie. Powstanie on przy ul. Warszawskie Przedmieście. Tym samym będzie to już piąty sklep tej marki w naszym mieście. Poprzednie mieszczą się przy ul. Łąkoszyńskiej, Łęczyckiej, Szymanowskiego, Tarnowskiego i Toruńskiej. W ostatnim czasie Dino powstało także, chociażby w Oporowie i Witoni, trwa również budowa sklepu w Dąbrowicach.
Jak podaje portal Wiadomości Handlowe, Dino może chcieć skupiać swoją uwagę na centralnej Polsce, co spowodowane jest powstaniem w 2023 roku centrum dystrybucyjnego Dino w Lubieniu Kujawskim.
Trwa budowa, są utrudnienia w ruchu
W związku z zaawansowanymi pracami budowlanymi przy ul. Warszawskie Przedmieście, kierowcy muszą obecnie liczyć się z utrudnieniami w ruchu. Przy placu budowy rozkopano fragment drogi, przez co jeden z pasów jest praktycznie nieprzejezdny na odcinku kilku metrów. To sprawia, że ruch odbywa się tu wahadłowo i tworzą się korki.
Problem nasila się w godzinach szczytu, gdyż ul. Warszawskie Przedmieście należy do jednej z najbardziej ruchliwych w naszym mieście. Prace nie powinny jednak ciągnąć się tygodniami i najprawdopodobniej już niebawem płynność ruchu na tej ulicy zostanie przywrócona.
Już 25 lat na rynku
Idea marketów Dino powstała w 1999 roku, kiedy na fundamencie polskiego kapitału, na terenie województwa wielkopolskiego, pobudowano pierwsze sklepy tej sieci. Na koniec czerwca 2024 r. sieć Dino liczył 2504 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 2272 markety. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 987,4 tys. mkw. wobec 894,2 tys. mkw. rok temu.
– Każdego dnia skupiamy się na tym, aby oferta sklepów Dino w wygodny i kompleksowy sposób zaspokajała potrzeby konsumentów. Równocześnie dużo uwagi przykładamy do oferowania produktów w atrakcyjnych cenach. Efektem tych działań jest solidny wzrost sprzedaży i rosnąca liczba odwiedzin klientów. Stanowi to dla nas motywację do dalszego dynamicznego rozwoju sieci – mówi Michał Krauze, Członek Zarządu Dino Polska.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.