reklama
reklama

Party Projekt zrezygnowało z reklamy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Party Projekt zrezygnowało z reklamy - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaKutnowska agencja, zajmująca się marketingiem i komunikacją firm, zrezygnowała z publikacji spotu reklamowego z okazji wczorajszego Międzynarodowego Dnia Kobiet.
reklama

Firma w swoich komunikatach w mediach społecznościowych tłumaczy, że decyzja o wycofaniu się z publikacji materiałów reklamowych podyktowana była aktualną sytuacją międzynarodową i wysoką odpowiedzialnością społeczną za publikowane treści.

- Na co dzień doradzamy naszym klientom odpowiednie zachowania wizerunkowe w czasach sukcesu, ale też w czasach kryzysu. Nie mogliśmy podjąć innej decyzji, ponieważ byłoby to niezgodne z tym co czujemy my i nasi odbiorcy. Mamy poczucie, że to co prezentujemy od kilkunastu dni to dobry moment na to, aby pozostać przy aktywnościach prospołecznych na dłużej - komentuje Marta Materek, założycielka Party Projekt.

Od lutego Party Projekt prowadzi cotygodniowe spotkania na żywo z inspirującymi ludźmi, w każdą środę o 20:00 na profilu party_projekt na Instagramie można posłuchać budujących historii, które wnoszą światło, moc i nadzieję w lepsze jutro. Od 2020 roku firma koncentruje swoje działania na działaniach marketingowych i komunikacyjnych, a kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji eventów wykorzystuje do tworzenia komunikujących produkcji filmowych dla firm. Z uwagi na aktualną sytuację agencja przesunęła również termin rozpoczęcia kampanii prospołecznej na rzecz kutnowskiego DPS, którego jest organizatorem i pomysłodawcą.

reklama

- Pandemia COVID-19 była dla nas trudną lekcją, ale wyciągamy z niej to co najlepsze i teraz jesteśmy jeszcze silniejsi. Będziemy dzielić się tą energią z innymi, pracować dla wybranych klientów, którzy tak jak my chcą tworzyć wysokojakościowe kampanie marketingowe, filmy z mocnym przesłaniem komunikacyjnym, wartościowe eventy dla ludzi – dodaje M.Materek.

Działania kilkuosobowej, butikowej agencji z Kutna mogą być przykładem na to, w jaki sposób budować odpowiedzialność społeczną biznesu i wyjątkową obsługę klienta. Być może dlatego na współpracę z nimi decydują się największe marki. Firma powstała w 2008 roku w Kutnie i od tamtego czasu pracowała dla firm takich jak: Alior Bank, Atlas, BZ WBK, Coca-Cola, Credit Agricole, Fresenius Kabi, JTI, Kellogg’s, Kemon, Kofola, Manitou, Orlen, Skanska, Teva Polska, Vandemoortele, czy Virgin Mobile.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama