Narzędzie reklamowe, które staje się standardem
Jak wskazują badania, gadżety reklamowe są jedną z najskuteczniejszych i najtańszych nośników informacji o firmie. Z jednej strony kształtują pozytywny wizerunek firmy, a z drugiej wzbudzają zainteresowanie marką. Wspólnym mianownikiem w obydwu tych przypadkach jest danie o relacje. Odpowiednio dobrane produkty reklamowe powinny prezentować wysoką jakość i estetykę. Ich wybór powinien być uzależniony od zakresu działania i rodzaju akcji promocyjnej, w której zostaną wykorzystane.Warto również zadbać o to, aby wybrać takie gadżety, które w danej chwili mogą być najbardziej przydatne i użyteczne. Kierując się tą zasadą w trakcie konferencji, czy sympozjum warto postawić na smycze, długopisy, notesy, czy pendrivy z logo firmy. Jeśli skupiamy się na promocji sprzedaży, można zdecydować się na breloki, podręczne kalendarze, czy magnesy na lodówkę. Z kolei idealnym upominkiem dla stałego Klienta może być power bank, czy personalizowany pendrive na zamówienie.
Pozytywne emocje
Sam fakt podarowania czegoś wzbudza w osobie obdarowanej pozytywne emocje, które wywołują chęć odwdzięczenia się. Powszechnie znane nam z psychologii mechanizmy idealnie sprawdzają się również w sprzedaży. Przykładem może być zasada wzajemności.
Jeśli coś otrzymujemy, czujemy naturalną potrzebę odwzajemnienia się. Taka reakcja leży w naturze człowieka. Wszelkie gadżety reklamowe, a wśród nich pendrive z nadrukiem, są inwestycją, która zawsze się zwróci. Ofiarowując taki gadżety, zdobywamy nowe zlecenia albo otwieramy szansę na kolejne i co najważniejsze budujemy długoterminową współpracę. Klient chętniej przekaże nam polecenia czy rekomendacje. Coś za coś. To najskuteczniejszy mechanizm, który idealnie sprawdza się w sprzedaży. Jedyne, o co powinniśmy zadbać to jakość gadżetów, które w każdej sytuacji stają się wizytówką firmy.