Procedura przedłużania Kutnowskiej Karty Mieszkańca
Urząd Miasta przypomina o zbliżającym się końcu ważności pierwszych Pakietów Mieszkańca, które zostały uruchomione 2 lata temu, dokładnie 6 grudnia 2023 roku.
Kutnowski magistrat poinformował jak wygląda procedura przedłużania kart na kolejne dwa lata, aby zapewnić ciągłość korzystania z dostępnych ulg i usług.
Dla tych, którzy korzystali z Pakietu Mieszkańca na podstawie zameldowania i nadal są zameldowani w Kutnie, proces przedłużenia przebiegnie automatycznie.
- Nie musicie składać żadnego wniosku. System samodzielnie zweryfikuje dane w rejestrze PESEL i przedłuży pakiet w pierwszej dobie po zakończeniu ważności dotychczasowego pakietu.- informuje urząd.
Natomiast osoby, które korzystały z Pakietu Mieszkańca na podstawie deklaracji PIT lub podatku rolnego, muszą pamiętać że konieczna będzie ponowna weryfikacja dokumentów. Proces ten można rozpocząć najwcześniej 30 dni przed końcem ważności obecnego pakietu.
Aby przedłużyć ważność, należy zalogować się na swoje konto na stronie www.karta.kutno.pl lub w aplikacji KKM i wybrać opcję „Dodaj nowy pakiet”.
Do tego celu będzie potrzebny dokument:
- aktualnej pierwszej strony deklaracji PIT (z UPO lub pieczęcią urzędu), lub
- decyzji lub zaświadczenia o podatku rolnym.
Dokumenty można okazać również osobiście w Punkcie Obsługi KKM (pokój 227 w Urzędzie Miasta Kutno).
Warto zaznaczyć, że nie ma konieczności wymiany plastikowej karty ani instalowania nowej wersji aplikacji KKM.
W razie pytań lub problemów mieszkańcy mogą kontaktować się z urzędem poprzez:
- telefon: 24 253 12 52
- e-mail: kontakt@karta.kutno.pl
- Punkt Obsługi Kutnowskiej Karty Mieszkańca w Urzędzie Miasta.
Komentarze (0)