Pokazali swoją kreatywność
W Centrum Teatru Muzyki i Tańca w Kutnie odbył się IV Przegląd Miejskich Grantów Oświatowych, Innowacji Pedagogicznych oraz Projektów Edukacyjnych zorganizowany w ramach "Laboratoriów Przyszłości" Kutno 2024.
Na scenie zaprezentowało się wiele uczniów z kutnowskich szkół podstawowych, którzy wystawili 7 pokazów scenicznych. Wśród nich były granty takie jak "Miło mi o tej ziemi myśleć czasami idąc przez życie", "Poznaję magię papierowego teatru – Teatr Kamishibai – Bajka o Kutnie", czy "Angielski jest FUNtastyczny". Innowacje pedagogiczne, jak np. "Poznajemy zawody z kotem Cukierkiem" oraz projekty edukacyjne, m.in. "Programuję, koduję, współpracuję" również znalazły się na scenie.
Drugiego dnia Przeglądu swoje umiejętności prezentowały dzieci z miejskich przedszkoli i punktów przedszkolnych. Przedstawili 9 pokazów scenicznych, w tym projekty edukacyjne takie jak "Przygody Gucia", "Kutno w oczach małych artystów" oraz granty oświatowe, np. "Region swój znamy, Region swój kochamy. Miejska gra terenowa". Innowacje pedagogiczne, jak "Moje emocje są ważne" i "Przedszkolak przyjacielem przyrody", także zostały zaprezentowane podczas wydarzenia.
Przegląd był doskonałą okazją do pokazania osiągnięć edukacyjnych dzieci i młodzieży Kutna oraz promocji kreatywności, współpracy i innowacyjności wśród nauczycieli i uczniów. Dzięki zaangażowaniu Prezydenta Miasta Kutno oraz dyrektorów placówek oświatowych, wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem i uznaniem.
Celem przeglądu było m.in.: zaprezentowanie najciekawszych form realizacji grantów, innowacji pedagogicznych oraz projektów edukacyjnych, upowszechnienie metod rozwijania twórczego myślenia oraz doskonalenie pracy zespołowej i wzajemnej komunikacji.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.