Praca Kutno. Urząd Miasta szuka podinspektora
Urząd Miasta w Kutnie ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym.
Jak napisano chodzi o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat na czas określony lub nieokreślony.
Wśród obowiązków podinspektora znajdą się takie zajęcia jak obsługa kancelarii urzędu oraz centrali telefonicznej, udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, czy obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za obsługę poczty elektronicznej i elektronicznej skrzynki podawczej, przygotowywanie dokumentacji przetargowych w odniesieniu do dostaw i usług realizowanych przez Wydział, zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, oraz związanych z BHP, rozliczanie faktur i rachunków wpływających do Wydziału i prowadzenie rejestrów, wykazów, ewidencji określonych przepisami prawa w zakresie działania Wydziału.
Wśród wymagań niezbędnych wyliczono m.in. posiadanie minimum średniego wykształcenia, udokumentowany minimum trzyletni staż pracy, w tym co najmniej rok pracy w administracji samorządowej, czy posiadanie pełni zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych.
Kandydat nie może mieć na swoim koncie prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Co jeszcze warto mieć w CV?
W ogłoszeniu pojawiła się też informacja o wymaganiach dodatkowych, takich jak znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy - Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych, Zarządzenia Nr 234/2022 Prezydenta Miasta Kutno z dnia 21 listopada 2022/. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kutno ze zmianami (dostępny na stronie BIP Urzędu Miasta Kutno) oraz przepisów z zakresu ochrony danych.
Mile widziane jest również doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego zarządzania dokumentacją, doświadczenie w pracy związanej z obsługą interesantów, biegła obsługa urządzeń biurowych, komputera i programów tj. edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, Internetu i poczty elektronicznej.
Wskazano także na umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, unikanie sytuacji konfliktowych, rzetelność i terminowość w prowadzeniu spraw wynikających z zakresu obowiązków służbowych.
Więcej szczegółów znajdziesz W TYM MIEJSCU. Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia na tym stanowisku powinny złożyć wszystkie niezbędne dokumenty do 9 sierpnia br.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.