[GALERIA] Harenda po raz dzięwiąty

Opublikowano:
Autor:

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura i Edukacja W tym przedświątecznym czasie, zgodnie z kasprowiczowską tradycją odbyła się „Harenda”, czyli coroczny Przegląd Działań Twórczych. W tegorocznej uroczystości wzięło udział 66 uczniów gimnazjów i II LO im. Jana Kasprowicza. Młodzież zaprezentowała swoje umiejętności wokalne, teatralne, taneczne, kabaretowe oraz plastyczne.

Gościem specjalnym „Harendy” była absolwentka szkoły - Joanna Gąsiorowska - instruktorka tańca, założycielka Street Dance Studio. Poprowadziła ona warsztaty taneczne dla uczestników Przeglądu Działań Twórczych, efektem których był wspólny występ taneczny wszystkich wykonawców.

Jury nagrodziło następujące osoby oraz zespoły:
1. Wiktorię Kubicką (II LO) za portret wykonany akwarelą,
2. Oliwię Nowicką (SP w Byszewie) za recytację wiersza W. Szymborskiej,
3. Paulinę Trusińską i Michała Lewandowskiego (II LO) za piosenkę "All of me",
4. Grupę Teatralną z SP w Topoli Królewskiej za spektakl "Podróż do XIX-wiecznej Łodzi",
5. Weronikę Kaczmarek i Karinę Pasikowską (II LO) za piosenkę "Till Dawn ft. Sia",
6. Sylwię Kogucińską (II LO) za piosenkę "Dumka na dwa serca",
7. Maję Chojnacką i Julię Matusiak (SP nr 2) za układ taneczny,
8. Bartłomieja Zimnego i Macieja Woźniaka (II LO) za taniec break-dance,
9. Zespół folkowy Czerwone Korale z SP w Oporowie za śpiew,
10. Alicję Reurowicz (SP 7) za układ taneczny.

Świąteczne przebrania uczniów, kolorowe czapeczki i barwne lampki, sprawiły, że w tym radosnym dniu w całej szkole zapanował już świąteczny klimat. Wszystkim uczestnikom „Harenda” gratulujemy talentu, odwagi i kreatywności. Życzymy dalszych sukcesów i samorealizacji. Zapraszamy ponownie do II LO im. Jana Kasprowicza już za rok na jubileuszowy X Przegląd Działań Twórczych „Harenda”.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE