Aranżacja wnętrza firmy - 5 najważniejszych elementów

Opublikowano:
Autor:

Aranżacja wnętrza firmy - 5 najważniejszych elementów - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Lifestyle Wnętrza firmowe powinny być wygodne, bezpieczne i profesjonalne. Czym kierować się przy ich aranżacji? Na pewno warto uwzględnić meble – ich rodzaj i rozmieszczenie, a także oświetlenie. Dużo zależy od tego, czy wyposażamy hale produkcyjne czy sale konferencyjne. Każda z tych przestrzeni ma bowiem inną specyfikę, którą należy uwzględnić na etapie projektowania pomieszczeń.

1. Meble

Warto wybierać meble, które mają opcję regulacji, np. kąta odchylenia oparcia czy wysokości blatu.  Wtedy wygodnie będą mogli korzystać z nich wszyscy pracownicy. Oprócz open space wyposażeniu podlegają też prywatne gabinety, w których może panować różnorodny styl – zgodny z upodobaniami właściciela. Komfortowe meble powinny znaleźć się też w recepcji i poczekalni, pomieszczeniach socjalnych oraz salach konferencyjnych.

2. Lampki biurkowe

W wielu miejscach, np. biurach architektonicznych, lampki stojące to niezbędny element wyposażenia biurka. Warto, aby miały długą składaną nóżkę oraz żarówkę osłoniętą kloszem. Pozwoli to na idealnie dopasowanie mocy i kąta padania światła do potrzeb użytkownika.

3. Oprawy sufitowe

Za dobre doświetlenie przestrzeni odpowiadają idealnie dobrane i rozmieszczone oprawy sufitowe. Możesz wybrać klasyczne lampy wiszące lub świecące punktowo plafoniery albo postawić na minimalistyczne profile architektoniczne. To klasyczne rozwiązania, które sprawdzą się też w pomieszczeniach, gdzie panuje wymagający klimat, ale powinny mieć one specjalne konstrukcje.

4. Oprawy hermetyczne

W miejscach, gdzie panuje wilgoć, niskie lub wysokie temperatury niezbędne okażą się oprawy techniczne i przemysłowe LED. Gwarantują dobre doświetlenie przestrzeni roboczej, przy jednoczesnym niskim zużyciu energii elektrycznej.

5. Zaplecze socjalne

W każdej firmie musi się znaleźć zaplecze socjalne dla pracowników. To zamykane na kluczyk szafki, kuchnia z lodówką i ekspresem do kawy oraz podstawowymi naczyniami, stół i krzesła. Coraz więcej firm decyduje się zorganizować też tzw. chillout room, czyli przestrzeń do odpoczynku.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy