1. Meble
Warto wybierać meble, które mają opcję regulacji, np. kąta odchylenia oparcia czy wysokości blatu. Wtedy wygodnie będą mogli korzystać z nich wszyscy pracownicy. Oprócz open space wyposażeniu podlegają też prywatne gabinety, w których może panować różnorodny styl – zgodny z upodobaniami właściciela. Komfortowe meble powinny znaleźć się też w recepcji i poczekalni, pomieszczeniach socjalnych oraz salach konferencyjnych.
2. Lampki biurkowe
W wielu miejscach, np. biurach architektonicznych, lampki stojące to niezbędny element wyposażenia biurka. Warto, aby miały długą składaną nóżkę oraz żarówkę osłoniętą kloszem. Pozwoli to na idealnie dopasowanie mocy i kąta padania światła do potrzeb użytkownika.
3. Oprawy sufitowe
Za dobre doświetlenie przestrzeni odpowiadają idealnie dobrane i rozmieszczone oprawy sufitowe. Możesz wybrać klasyczne lampy wiszące lub świecące punktowo plafoniery albo postawić na minimalistyczne profile architektoniczne. To klasyczne rozwiązania, które sprawdzą się też w pomieszczeniach, gdzie panuje wymagający klimat, ale powinny mieć one specjalne konstrukcje.
4. Oprawy hermetyczne
W miejscach, gdzie panuje wilgoć, niskie lub wysokie temperatury niezbędne okażą się oprawy techniczne i przemysłowe LED. Gwarantują dobre doświetlenie przestrzeni roboczej, przy jednoczesnym niskim zużyciu energii elektrycznej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.