Imprezy integracyjne w górach. Jak to robić dobrze?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Imprezy integracyjne w górach. Jak to robić dobrze?  - Zdjęcie główne

Imprezy integracyjne w górach. Jak to robić dobrze?

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Lifestyle Organizacja wydarzenia dla pracowników wymaga kompleksowego podejścia do tematu. Imprezy integracyjne w górach świetnie sprawdzą się na każdą okazję. Firmy wybierają miejsca, które są nowoczesne, a jednocześnie posiadają klimat dawnych lat. Ale… W jaki sposób zorganizować event, aby zadowolić pracowników? Na co zwrócić uwagę? Czego unikać? Oto kilka praktycznych rad.

Imprezy integracyjne w górach są organizowane o każdej porze roku. Wiosną pracodawcy doceniają pierwsze promienie słońca, a także możliwości, jakie dają polskie góry. Lato zaś to idealny okres na piesze wycieczki czy jazdę na rowerze. Jesień to okres dla miłośników fotografii – wówczas liście przybierają piękne barwy. Zimą natomiast wiele firm decyduje się na kuligi, ogniska o zmroku czy wyprawy na narty. Jak zorganizować udane imprezy integracyjne w górach? Dwór Korona Karkonoszy dzieli się doświadczeniem.

 Określ cele imprezy

Rodzaj wyjazdu powinien być dostosowany do celu imprezy. Wiele firm pragnie zintegrować zespoły, inne zaś pobudzić pracowników do zdrowej rywalizacji.

  Trafiają do nas zapytania z całej Polski. Głównym celem imprez integracyjnych jest stworzenie więzi między pracownikami i wygenerowanie niesamowitych wspomnień. Niektóre firmy organizują eventy w celu prezentacji nowych produktów czy usług, jakie będą dostępne. Wówczas decydują się na wynajęcie nowoczesnej sali, która jest odpowiednio wyposażona. Po prezentacji z reguły odbywa się impreza integracyjna połączona z degustacją lokalnych dań – mówi Joanna Hoc-Kopiej, Dwór Korona Karkonoszy. Firmy w ramach imprez organizują także podsumowania roku bądź kwartału.

Oszacuj swoje finanse

Wzrost cen i inflacja spowodowały, że firmy zwiększyły budżety przeznaczane na imprezy integracyjne w górach. Po okresie stagnacji wiele przedsiębiorstw pragnie zapewnić swoim pracownikom niezapomniany wyjazd z dodatkowymi atrakcjami. Duże korporacje niejednokrotnie decydują się na kosztowne rozrywki, jak lot helikopterem nad górami. Częściej jednak planowane są zawody sportowe czy warsztaty kulinarne.  Korporacje przeznaczają od 300 złotych w górę na jednego pracownika. Średni budżet na osobę na imprezę firmową w Polsce wynosi 235 zł. Dwór Korona Karkonoszy to miejsce, w którym potrzeby i oczekiwania klientów spotykają się ze zrozumieniem ze strony organizatorów. Eventy organizujemy uwzględniając preferencje i możliwości klientów.

Wybierz odpowiedni motyw

Na topie są imprezy integracyjne w górach z odpowiednim motywem przewodnim. Może to być event w stylu lat siedemdziesiątych czy regionalne spotkanie z góralami. Podczas oficjalnych gali wymagalny jest odpowiedni dress code. Z kolei zabawa przy grillu czy ognisku będzie miała nieformalny charakter. Najważniejsze jest, aby wcześniej poinformować pracowników o planowanych atrakcjach. Tak by ci byli przygotowani.

Warto pamiętać, że motyw imprezy powinien być dostosowany do wieku uczestników. W modelu pracy wielopokoleniowej trudno wybrać idealne rozwiązanie. Wówczas warto zwrócić się do obiektu o pomoc – Dwór Korona Karkonoszy zawsze do usług!

Dobierz atrakcje pod branżę

Organizacja imprez wymaga odpowiedniego podejścia. Atrakcje powinny być dobrane pod branżę, w której pracujesz. Osoby z agencji PR czy marketingowych chętnie biorą udział w wydarzeniach, które pobudzają ich kreatywność. To nie tylko imprezy przebierane, ale także zawody sportowe czy tory przeszkód. Dla pracowników z branży FMCG strzałem w dziesiątkę może okazać się turniej kulinarny.

Kuchnia jest pasją dla wielu, jednak tylko nieliczni mają szansę sprawdzić swoje umiejętności pod okiem zespołu profesjonalistów. Podczas pojedynków oceniane są: wiedza kulinarna, smak i kreatywność. W Dworze Korona Karkonoszy konkursy są prowadzone pod okiem profesjonalnego szefa kuchni i jego zespołu.

Czy dokumentować imprezę firmową?

Wykonywanie zdjęć podczas imprezy firmowe jest wskazane. Będą one stanowić wspaniałą pamiątkę dla pracowników. Warto zatem postawić fotobudkę czy wypożyczyć aparat polaroid. Należy pamiętać jednak, że nie każda osoba lubi zdjęcia – istotne jest uszanowanie zdania pracownika. Ponadto nie jest rekomendowane publikowanie relacji na profilach firmowych w social mediach. Podczas wyjazdu każdy ma prawo czuć się swobodnie.

 
 

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE