reklama

Jak stworzyć plik XML z bazą dziesiątek tysięcy produktów?

Opublikowano:
Autor:

Jak stworzyć plik XML z bazą dziesiątek tysięcy produktów? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

LifestyleFormat XML jest stosowany przez wielu wydawców reklamy do implementacji danych o produktach. Coraz częściej plik tego typu generuje się z systemu do zintegrowanego zarządzania bazą produktową. Bez tego narzędzia przygotowanie kampanii reklamowej, nawet w jednym kanale, byłoby zadaniem wymagającym nadzwyczajnego wysiłku.

Generujemy pliki XML dla e-commerce

System zarządzania treścią o produktach Feedink to idealne narzędzie dla e-commerce. Został stworzony do uproszczenia zarządzania wszystkimi wersjami plików produktowych. Ponadto, umożliwia kompletne administrowanie bazą o produktach oraz agreguje dane analityczne z narzędzi takich jak Google Analytics itp. Dzięki takim funkcjonalnościom można monitorować statystyki każdego produktu oraz określić kryteria ekspozycji dane pozycji na każdym z kanałów. Analiza danych pozwala na optymalizację pliku XML z feedem produktowym, pod kątem ROI w reklamie produktowej. Wszystkie funkcje dostępne są z poziomu przejrzystego panelu użytkownika. Obsługa systemu nie będzie przysparzać problemu nikomu, kto ma podstawowe doświadczenie w użytkowaniu popularnych aplikacji webowych.

Narzędzie do modyfikacji treści?

Eksport właściwych danych i prezentacja w kanale reklamowym odpowiednich treści w sposób zgodny z formatką wydawcy to podstawa sukcesu każdej kampanii w sieci. W przypadku zarządzania bazą dziesiątek tysięcy produktów warto wykorzystać funkcjonalności systemu Feedink do modyfikacji pliku produktowego oraz optymalizacji opisu każdej z pozycji. Dzięki prostym regułom użytkownik może wyróżnić dobrze konwertujące przykłady np. dodając do nazwy lub opisu informację „bestseller”. Jednocześnie produkt, który nie wygenerował żadnej interakcji, można usunąć z kolejnej wersji pliku implementowanego do systemu danego wydawcy. Zautomatyzowana edycja pliku XML na podstawie danych analitycznych pozwala na znaczną oszczędność czasu.

Integracja z wydawcami przez plik XML

Feed produktowy w plikach XML jest wykorzystywany do:

  • porównywania produktów pod kątem ceny, dostępności i innych atrybutów,
  • do kampanii reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, sieciach społecznościowych i na portalach branżowych,
  • do ekspozycji treści stowarzyszonych,
  • w kampaniach lojalnościowych.
Dużym uproszczeniem równoległej współpracy z wieloma partnerami marketingowymi są liczne integracje systemu Feedink. Dzięki temu użytkownik nie musi zastanawiać się, jak stworzyć plik XML zgodny z formatką wydawcy. Wszystko odbywa się automatycznie. Każdy plik jest generowany na koncie użytkownika i wysyłany bezpośrednio do wydawcy.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE