reklama

Tradycyjne formy reklamy - czy wciąż są skuteczne?

Opublikowano:
Autor:

Tradycyjne formy reklamy - czy wciąż są skuteczne? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Lifestyle

Nie jest tajemnicą, że naprawdę efektywna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, nadal przynoszą satysfakcjonujące efekty w promowaniu towarów lub usług. Ten stosowany od dawna znany od dawna sposób na dotarcie do większego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie korzystnym rozwiązaniem. Jak rozprowadzać ulotki, czy katalogi? Tutaj najlepsze okazują się właśnie stojaki handlowe. Jednak to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że możliwości jest jeszcze więcej. Jeśli Twój biznes potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż się wahasz, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 główne zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!

1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes

Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub doprecyzowując - formę. Zapewne pamiętasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to świetne produkty, które przede wszystkim zwracają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:
• łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do indywidualnych wymagań (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o dużych rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
• prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych staje się naprawdę efektywna.

Spośród czego możesz wybrać? Dużo zależy tutaj od tego, gdzie ma stanąć stojak reklamowy i jaki jest sam reklamowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli przygotowujesz event. Tego rodzaju ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i zrobić ciekawą fotografię - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak i imprez okolicznościowych (np. wesele).

Ekspozytor handlowy będzie dobrym wsparciem zarówno w codziennej sprzedaży, jak również podczas targów, konferencji - dzięki niemu perfekcyjnie zaprezentujesz swoją ofertę.

Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie zakomunikują światu o Twojej działalności i bieżącej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. A taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego biznesu i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebujesz. Co więcej, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie wyprodukowany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję posiada np. firma BROOKLYN.

2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama

Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te rozwiązania? Zarówno skuteczność, jak również atrakcyjna cena. Należy w tym miejscu podkreślić, że skuteczność stojaków, jako formy reklamy, jest faktycznie wysoka - nie tylko z łatwością, ale i efektywnie dotrzesz do dużego grona odbiorców. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i perfekcyjne wykonanie gwarantują, że taka forma promocji będzie przyciągać wzrok i zwracać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie niezapomniany. Klienci będą również zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.
Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że reklamy nie staną się po chwili jedynie makulaturą. Także ich cena okazuje się naprawdę korzystna. Wystarczy porównać oferty dużych firm specjalizujących się w produkcji tego rodzaju rozwiązań.

3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach

Wśród atutów stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, bezwzględnie trzeba wymienić szerokie możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak również w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie niewątpliwie niezastąpione podczas różnego typu eventów (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Wielość form, wzorów i wielkości pozwala dobrać reklamę np. do wysokości pomieszczenia, w których staną stojaki. Pełna odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy również na zewnątrz. Co równie istotne, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich doświadczy Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.

4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata

Stojak reklamowy to rozwiązanie na długo i inwestycja, która z pewnością się opłaca. Jedyny warunek to wybór produktu najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem w takim wypadku zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego typu z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE