Reklama

Właściwa identyfikacja firmy wśród klientów i kontrahentów

Opublikowano:
Autor:

Właściwa identyfikacja firmy wśród klientów i kontrahentów - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Lifestyle Firma może dbać o swój wizerunek na wiele sposobów, jednym z nich jest nazwa adresu email, która jest dzisiaj ważną wizytówką. Właściwa nazwa adresu email daje się dobrze zapamiętać, ale też może pozwolić zapamiętać nazwę strony internetowej firmy. Do tego ważnego tematu można podejść właściwie, co wcale nie kosztuje wiele wysiłku, a tym bardziej zasobów finansowych, ale oglądając banery na ulicach, widać, że można podejść do tego fatalnie.

Strona internetowa to konieczność

Każda firma, niezależnie od tego czy jest prowadzona przez osobę młodą, zaznajomioną z nowinkami technologicznymi, czy przez osobę doświadczoną życiowo, musi mieć stronę internetową i nie podlega to żadnej dyskusji, ponieważ w realiach wszechobecnych smartfonów wykorzystywanych do ekspresowego sprawdzania w sieci absolutnie wszystkiego, wizytówka każdej firmy musi tam być. Stronę internetową musi mieć każdy przedsiębiorca niezależnie od tego, czy sprzedaje usługi informatyczne, czy pieczywo. To nie profil firmy, ale postęp technologiczny dyktuje przymus posiadania własnej strony w obecnych czasach.

Czy trzeba mieć dobrą nazwę domeny?

Zaskakującym jest fakt, że dobra nazwa domeny nie jest koniecznością. Wcale nie trzeba mieć nazwy kosiarki.pl, ani tym bardziej aaakosiarki.pl czy kosiarki1.pl kiedy handluje się kosiarkami. Właściwie każda nazwa jest dobra (choć lepiej celować w nazwy krótkie), ponieważ internet kręci się wokół wyszukiwarki Google, która znajdzie każdą stronę po treści, a nie po chwytliwej nazwie domeny. Niemniej, jeśli tylko jest okazja do tego, aby taką chwytliwą nazwę wykupić, jest to jak najbardziej mile widziane. Ważne, aby klient mógł ją łatwo zapamiętać, cała reszta się nie liczy.

Jaka nazwa adresu email wygląda profesjonalnie?

Oglądając banery na ulicy bardzo rzucają się w oczy adresy email firmy typu bobek111[na]interia.pl, krzychumaxbud[na]wp.pl i tym podobne. Choć rzucają się one w oczy, nie ma to wydźwięku pozytywnego. Po pierwsze nie da się ich łatwo zapamiętać, a nawet jeśli taki adres zostanie zapamiętany, to w domu ciężko przyporządkować dziwaczny adres do firmy. Nawet jeśli początek adresu email będzie nazwą firmy, można mieć trudności z przypomnieniem sobie, czy była to interia, onet, wp... Po drugie, wygląda to bardzo nieprofesjonalnie. Po trzecie, ponieważ na popularnych portalach ma konto wiele osób, tworząc nowy adres email trzeba iść na kompromisy i dokładać do nazwy dziwne znaki, np. maxbud934. Jedyny sposób na profesjonalną nazwę adresu email to xyz[na]nazwafirmy.pl.

Jak stworzyć właściwą nazwę adresu email?

Nazwę adresu email na własnej domenie można mieć wtedy, kiedy ma się wykupioną domenę dla swojej strony internetowej. Kiedy ma się stronę internetową firmy, należy poprosić informatyków o stworzenie adresu email z odpowiednim początkiem, np. biuro[na]avalone.pl, czy info[na]mojelodzkie.pl. Jeżeli nie ma się jeszcze swojej strony internetowej, znakomitym rozwiązaniem (do czasu jej stworzenia, co powinno nastąpić jak najszybciej) jest zakup domeny w serwisie, który oferuje stworzenie adresu email na własnej domenie bez konieczności posiadania strony www czy konta hostingowego. Pełny ilustrowany poradnik jak to zrobić znajduje się na stronie Moje Łódzkie. Można mieć więc nazwę domeny i profesjonalnie wyglądający adres email info[na]mojafirma.pl płacąc jedynie za domenę i wkładając minimum wysiłku.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE