Glovo rozpoczyna działalność w Kutnie
Polacy pokochali e-zakupy i zamawianie dań z restauracji. Teraz mieszkańcom Kutna ma w tym pomóc aplikacja Glovo, z której od kilku dni możemy korzystać na terenie naszego miasta.
Najpopularniejszą usługą firmy jest zdecydowanie dostawa jedzenia. Inne usługi dostępne w aplikacji to dostawa zakupów, leków itp. Glovo umożliwia użytkownikom wyszukiwanie i składanie zamówień m.in. w restauracjach, a następnie dostarczenie ich prosto pod drzwi własnego domu.
Na chwilę obecną jedyne miejsca w Kutnie, z których zamówicie jedzenie za pośrednictwem aplikacji Glovo to McDonald’s, Garam Kebab oraz Restauracja Muzyczna. Niewykluczone jednak, że wkrótce kolejne lokale dołączą do tej współpracy.
Jak działa Glovo w Kutnie?
Zasada działania Glovo jest prosta. Gdy mamy już założone bezpłatne konto i dodaliśmy kartę debetową lub kredytową, przechodzimy do wyboru typu zamówienia. Aktualnie dostępne opcje w Kutnie to:
- Apteki
- Jedzenie
- Kurier
- Cokolwiek
- Pomagam Ukrainie
- Możesz kupować i odbierać produkty oraz dostarczać przesyłki lub pilne wiadomości na terenie swojego miasta. Potrzebujesz czegoś z apteki? Musisz kupić nową parę butów? Masz ochotę coś zjeść? Chcesz nadać paczkę? Znowu zdarzyło Ci się zapomnieć kluczy? Nie ma sprawy: zamów, co zechcesz, a my dostarczymy to w mniej niż godzinę – informuje firma na swojej stronie internetowej.
Glovo pozwala na zamówienie dowolnych potraw lub produktów w wybranych sklepach i restauracjach z dostawą do domu. W przypadku chociażby podstawowych spożywczych zakupów wystarczy, że dokładnie opiszemy kurierowi czego nam potrzeba, a on to znajdzie, kupi i dostarczy w wyznaczone miejsce.
Ceny dostawy są uzależnione od tego, jak duży dystans do pokonania ma kurier. Jeśli jesteście zainteresowani, wejdźcie na stronę Glovo lub pobierzcie aplikację. Znajdziecie tam też więcej informacji na temat zamówień, metod płatności, dostaw i wielu innych.
Opinie użytkowników
Wszystko wskazuje na to, że uruchomienie kurierskiej aplikacji w Kutnie okazało się sporym sukcesem, a zamówień mieszkańców nie brakuje. Użytkownicy chętnie wymieniają się w mediach społecznościowych swoimi wrażeniami.
- Widzę, że zainteresowanie spore na początek – tak jedna z internautek komentuje poniższy komunikat, który aplikacja wyświetliła przy próbie złożenia zamówienia.
Z powodu dużego zapotrzebowania obecnie nie jesteśmy w stanie przyjmować nowych zamówień. Spróbuj ponownie za kilka minut.
- W końcu, Brawo, Super, Oby działało lepiej niż w Warszawie - komentują na Faceboooku kutnianie.
Nie brakuje też mniej pochlebnych opinii. Jak mówi jeden z naszych czytelników, zamówienie otrzymał po bardzo długim czasie oczekiwania, a z tego powodu jedzenie zdążyło już ostygnąć. Na ten sam problem zwróciła uwagę także jedna z internautek.
Więcej recenzji można znaleźć na ogólnopolskich forach internetowych i Google Play - miejscu, gdzie pobierzecie aplikację. Tam również głosy są podzielone. Przytaczamy kilka z nich.
"Dramat! Pomyłki w zamówieniach, których nie da się reklamować i finalnie zostajesz z produktem, który nie był zamawiany i brakiem możliwości odzyskania pieniędzy.
Aplikacja jest fajna, szybko dowożą i dają dużo rabatów.
Kilka razy zdarzyło mi się, że po dokonaniu opłaty zamówienie znikło. Wtedy pojawiał się problem, bo z poziomu aplikacji gdy zamówienie niby nie zostało złożone, nie ma szans na kontakt z pracownikiem.
Super zakupy! Szybko i sprawnie. Aplikacja prosta w obsłudze. Jestem mega zadowolona i polecam zakupy z Glovo!
Tragedia, zimne jedzenie i braki w zamówieniu. Brak możliwości kontaktu z firma. Po prostu porażka. Szczerze odradzam!!!
Fajna sprawa i dużą oszczędność czasu prywatnego".
A wy co myślicie? Korzystaliście już z aplikacji? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach na naszym Facebooku.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.