Reklama

Reklama

Jest przejście na dworcu PKP! Ale bez tej instrukcji się nie obędzie

Opublikowano: śr, 6 gru 2017 15:24
Autor:

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wydarzenia Nadeszła wiekopomna chwila - dziś otwarto przejście przez tory, które na czas remontu peronów na dworcu PKP ma być alternatywą dla autobusu oraz przejścia wiaduktem. Można by rzec, że prośby mieszkańców zostały wreszcie wysłuchane, okazuje się jednak, że nie jest to takie oczywiste...

Reklama

Przejście miało być gotowe do końca listopada, jednak z powodu pewnych problemów jego otwarcie przesunięto na dziś. Wybraliśmy się więc na dworzec, aby zobaczyć na własne oczy tę wyczekiwaną i wyproszoną przez mieszkańców, miasto i posła Rzymkowskiego konstrukcję.

Po kilku minutach szukania na peronach w deszczu i wietrze wreszcie się udało - jest przejście. Niestety, na naszej drodze zabrakło jakichkolwiek oznaczeń i informacji o możliwości przejścia, a na dworcu wciąż znajdują się jedynie tablice informujące o tym, że przejście na drugą stronę tunelu możliwe jest jedynie pobliskim wiaduktem.

Postanowiliśmy więc nieco ułatwić sprawę mieszkańcom i prezentujemy instrukcję przejścia przez tory nowym przejściem.

Idąc od strony dworca musimy zejść do tunelu, przejść na sam koniec, skręcić w lewo i wejść schodami na peron 3.

Następnie przejść do samego końca owego peronu - właśnie tam znajdziemy "tajne" przejście.

Skręcamy w prawo, przechodzimy przez tory, wchodzimy na podwórze, mijamy opuszczone budynki i szopy, mijamy bramę i... viola! Już jesteśmy przy ulicy Siemiradzkiego!

Prościzna...?

Idąc od ulicy Siemiradzkiego również można napotkać problem ze znalezieniem furtki na podwórze prowadzące do przejścia - znajduje się ona przy posesji nr 6. Dokładnie tutaj:

Dalej analogicznie - przez podwórko obok opuszczonych budynków, przejściem przez tory, w lewo, przez peron trzeci, schodami do tunelu i przez tunel do ulicy 3 Maja. Poniżej jeszcze prowizoryczna mapka, która wyraża więcej niż tysiąc słów:

Pamiętajmy jednak, aby przechodzić wzdłuż peronu trzeciego, ponieważ w każdym innym miejscu przejście bezpośrednio przez tory jest zabronione.

I na koniec podchwytliwe pytanie-zagadka: jak podoba się Wam takie rozwiązanie problemu?

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (14)
  • 4 lata temu | ocena +0 / -0

    Bbbb

    Przejscie zostalo wykonenane przez inna fimrme kutnowska Strabag na pisma osoby urzedujacej w Senacie.. Bo jak on stwierdzil ze nie bedzie chodzil dookoła. Jesli chodzi o tempo praca sa sporawe opóźnienia chociazby ze wzgledu na panujace warunki pogodowe... Deszcze strasznie utrudniaja prace maszyn nie wspominajajc o tym ze ludzie pracuja 7 dni w tygodniu

  • 4 lata temu | ocena +1 / -1

    Kolejasz

    Coz robota to robota kiedys trzeba bylo zrobic te peroniska

  • 4 lata temu | ocena +3 / -3

    ?

    Można sie zgodzić, że nie wygląda to przejście najlepiej ale lepsze to niż nic. Jest przejście jeżdżą darmowe autobusy więc nie przesadzajmy ps. mnie jakoś nikt za free do pracy nie wozi.

  • 4 lata temu | ocena +2 / -2

    ja

    Ja pieprze, oznaczone, szerokie przejście i bez przesady, że taki labirynt.... Niektórzy to by chcieli czerwony dywan rozwinięty i komitet powitalny po drugiej stronie...

  • 4 lata temu | ocena +6 / -6

    Przechodzeń Nowego Przejścia

    Lepiej by było przejście na prawo przez ten teren, co był parking, jakby bliżej Matejki. Jak ja się tam przeszedłem z miasta i zobaczyłem to całe podwórze, z odruchu zacisnąłem pięści i oczy miałem szeroko otwarte w czasie przechodzenia...

  • 4 lata temu | ocena +4 / -4

    ...

    Tempo prac jest dramatyczne. Według wstępnego harmonogramu nowy peron 4 miał zostać otwarty w grudniu, a nie wykonano przy nim nawet połowy robót. A przecież to dopiero jeden z czterech peronów! Nie widać szans, żeby remont całej stacji został wykonany w 2 lata. W tym tempie nawet 4 lata mogą nie wystarczyć.

  • 4 lata temu | ocena +7 / -7

    Macko

    Bez przesady, no jak inaczej nie można to przecież z g... się bicza nie ukręci. Ale jedno mnie martwi - prędkość prac... Przecież z tego co widzę to oni po ponad pół roku nie sąą nawet w połowie robienia jednego z 4 peronów. W tym tempie to 5 lat będą to robili. A może tak właśnie miało być ;)

  • 4 lata temu | ocena +1 / -1

    x

    mam nadzieję, że to żart?

  • 4 lata temu | ocena +7 / -7

    Obłoczek 63

    Bywam często w Niemczech i tam spotkałam również się z przebudową i remontem stacji kolejowej w Biblis ,nim rozpoczęto przebudowę najpierw zatroszczono się o ludzi ,zrobiono odpowiednio przejscia i tam nie było problemu,to przejscie w Kutnie nie bardzo sobie wyobrazam jak teraz robi się szybko ciemno i próbowac przejść w tym ciemnym zaułku,no ale to jest polska rzeczywistość,Żenada

    • 4 lata temu | ocena +4 / -4

      pasazer

      Niemiec najpierw mysli a potem robi ,a glupi polak najpierw robi a potem mysli co zrobil

  • 4 lata temu | ocena +9 / -9

    Yetiiiii

    Labirynt jak w bunkrach Międzyrzeckich haa ....żal aż sciska co nie co.... To pseudo przejście i śmieszna konstrukcję powinno się zgłosić do odpowiednich urzędów Ale nie w KUTNIE

  • 4 lata temu | ocena +7 / -7

    Ola

    A w innych miastach widzi się cywilizowane kładki dla pieszych, ale nie dla psa kiełbasa. Smutno że nic nie dało się zrobić na stałe w ciągu ul.Sienkiewicza i Palacowej.

  • 4 lata temu | ocena +3 / -3

    masa

    Super bo teraz w tym okresie chodzić wiaduktem to masakra.

  • 4 lata temu | ocena +1 / -1

    Mark

    Jak się chce to można.