Są na każdym rogu
Żabka to sieć niewielkich sklepów spożywczych działających w Polsce na zasadzie franczyzy, utworzona w 1998 roku. W naszym kraju tych obiektów handlowych jest aż 10 tysięcy.
Taka ilość powoduje, że gdzie się nie obejrzymy widzimy szyld płaza. Na ich korzyść działa fakt, że sklepy są otwarte nawet w niehandlowe niedziele.
Aplikacja Żappki od samego początku cieszyła się dużą popularnością. Na ich stronie chwalą się wynikim 7 milionów aktywnych użytkowników.
Jakie korzyści płyną z jej posiadania?
Robiąc zakupy zbieramy żappsy, które później możemy wymieniać na nagrody, a dzięki skanowaniu aplikacji system wybiera dla nas specjalne promocje. Często są one personalizowane.
Przez aplikację mogliśmy też kupować usługi do produktów cyfrowych, takich jak subskrypcja Netflixa, Spotify, Legimi, czy CDA Premium.
Czego tymczasowo nie zobaczymy?
17 czerwca zniknie między innymi usługa płatności Żappka Pay. Ta opcja umożliwiała płatność poprzez zeskanowanie kodu kreskowanego z aplikacji.
Zlikwidowane na jakiś czas mają zostać również subskrypcje produktów, a pod koniec czerwca przestaną być one odnawiane.
Pożegnać musimy nawet Żabu, czyli grę mobilną.
Jedną z opcji, która była uwielbiana przez użytkowników była Żabka Post. Umożliwiała ona śledzenie przesyłek, szybkie odnajdywanie kodu odbioru oraz odbiór w sklepie. Z tej funkcji sieci też postanowiła chwilowo zrezygnować.
Wyłączona zostanie również możliwość przelewania Żappsów, oraz sprawdzania ich historii.
Jednak nie ma czym póki co się marwić. Znana sieć uspokaja swoich klientów, tłumacząc że ta zmiana ma pomóc udoskonalić aplikację.
Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania. - informuje Biuro Prasowe Żabki.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.