Kutno wysoko w rankingu
Local Some opracował analizę jakościową komunikacji miast województwa łódzkiego na Facebooku w czerwcu 2024 roku.
Miasto Kutno znalazło się na piątej lokacie. Pierwsze miejsce zajął Bełchatów, drugie Skierniewice, a podium zamyka Radomsko. Czwarte miejsce przypadło Zduńskiej Woli.
Całe zestawienie zobaczysz w galerii pod artykułem.
- Najbardziej angażujące posty często dotyczyły koncertów, wydarzeń sportowych, stref kibica, oraz różnorodnych wydarzeń miejskich. Przykładem są wpisy dotyczące koncertów Michała Szpaka w Tomaszowie, oraz kabaretu RAK podczas Dni Pajęczna. Posty często obejmowały relacje z koncertów, takich jak koncert Michała Szpaka w Tomaszowie, Dni Pajęczna, oraz wydarzenia sportowe jak strefy kibica w Kutnie i Sieradzu. Popularne były również informacje o lokalnych wydarzeniach sportowych, np. VIII Nocny Piotrkowski Półmaraton Wielu Kultur w Piotrkowie Trybunalskim – czytamy w opracowaniu.
Autorzy raportu zauważają, że miasta promowały inicjatywy społeczne i ekologiczne, takie jak wspólne sadzenie drzew w Skierniewicach z okazji Dino Dnia Dziecka, gdzie rozdano jabłonie ozdobne nowonarodzonym dzieciom. Innym przykładem jest post o zniszczeniu cisów w Parku Wiosny Ludów w Kutnie.
- Regularnie pojawiały się posty o zmianach w organizacji ruchu czy o remontach, takie jak post o zakazie ruchu na skierniewickim rynku, oraz o remontach i modernizacjach, jak rewitalizacja Parku Staromiejskiego w Sieradzu. Miasta często zamieszczały regularne aktualizacje dotyczące wydarzeń i zmian w mieście, angażując mieszkańców w różne inicjatywy, np. zmiany w organizacji ruchu, aktualizacje na temat wydarzeń sportowych i kulturalnych – dodaje Local Some
Bardzo popularne były posty promujące lokalne wydarzenia, takie jak dni miasta, koncerty, i osiągnięcia lokalnych sportowców i artystów.
- Przykładem jest post o sukcesie Karoliny Orłowskiej w Konkursie Miss Polonia, oraz sukcesy lokalnych sportowców, jak baseballiści z Kutna, którzy zdobyli Mistrzostwo Polski – dodają autorzy raportu.
Podkreślono, że miasta efektywnie wykorzystywały zdjęcia i filmy, aby zwiększyć zaangażowanie, jak w przypadku postu o wspólnej akcji z WOŚP w Kutnie, gdzie zamieszczono zdjęcia i relacje z wydarzenia.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.