Wywiad z Andrzejem Stasiakiem publikuje serwis dziennik.pl. Przeczytać można m.in. o parametrach auta, zasięgu, maksymalnej prędkości, planowanej produkcji i sprzedaży. Oprócz tego Stasiak przedstawia kulisy pracy zakładu.
- Ze względu na bardzo wysokie koszty związane z homologacją pojazdu a także bardzo długim okresem trwania badań niezbędnych do jej uzyskania, jesteśmy zmuszeni bazować na już uzyskanej homologacji - mówi w wywiadzie Andrzej Stasiak. - Homologacja, którą uzyskał pojazd spalinowy we wrześniu 2018 roku pozwala nam produkować do 1000 sztuk rocznie. Przeprowadzenie homologacji na większą skalę produkcji zdaje się być poza naszym zasięgiem finansowym. Obecnie w Kutnie trwa budowa serii przedprodukcyjnej pojazdów S106 z silnikiem benzynowym. Jest to niemały sukces zważywszy, że ostatnim polskim samochodem, który uzyskał homologację był FSO Polonez.
Więcej w serwisie dziennik.pl.