reklama
reklama

Nowa sieć sklepów wchodzi na nasz rynek. Konkurencja dla Pepco i Action

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: poglądowe (pixabay.com)

Nowa sieć sklepów wchodzi na nasz rynek. Konkurencja dla Pepco i Action - Zdjęcie główne

W Polsce pojawi się nowa sieć sklepów - Woolworth | foto poglądowe (pixabay.com)

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia Na polski rynek wchodzi nowa sieć sklepów. To niemiecka marka, która za naszą zachodnią granicą ma ponad 570 obiektów. Mają ambitne plany i chcą mocno rozwinąć swoją ofertę w naszym kraju. Póki co zapowiedziano otwarcie trzech punktów. Jak dotąd nie podano informacji, by w najbliższej przyszłości mieli pojawić się w Kutnie, ale nie można tego wykluczyć, bo w Polsce chcą działać w tysiącu miejsc.
reklama

Woolworth wchodzi do Polski

Jak czytamy w nadesłanych nam materiałach prasowych Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki.

To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

– Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji. – mówi Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.

Podobna oferta jak w sklepach znajdujących się w Kutnie

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. 

Sieć oferuje więc podobny asortyment, jak obecne w naszym mieście sklepy, takie jak Pepco i Action.

- Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty. Wyróżnikiem marki są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. m² – przekazano nam.

Planowane otwarcia pierwszych sklepów sieci Woolworth:

  • 8 maja, Woolworth – Kraków, ul. Galicyjska 18
  • 12 maja, Woolworth – Poznań, ul. Aleje Solidarności 47
  • 26 maja, Woolwort – Warszawa, ul. Połczyńska 4

 

To na pewno niejedyne otwarcia w 2023 r., ponieważ zarządzający marką Woolworth za realny uznają scenariusz wzrostu od 15 do 20 sklepów rocznie. 

W perspektywie średnio-terminowej chcą w Europie stworzyć sieć 5 tys. domów i punktów handlowych. Na polski rynek ma przypaść znaczna część z tego ambitnego planu, czyli 1000 sklepów.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama