Reklama

Reklama

Od jutra kutnowski ZUS zamknięty dla klientów. Jak załatwić pilne sprawy?

Opublikowano: 9 listopada 2020 14:01
Autor:

Od jutra kutnowski ZUS zamknięty dla klientów. Jak załatwić pilne sprawy? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wydarzenia Od 10 listopada do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Kutnie.

Reklama

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki z napisem "Skrzynka na dokumenty".

ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS.
Konto na portalu PUE ZUS można założyć przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.

Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Maile z zapytaniami można też kierować na adres: [email protected]

Od 4 listopada możemy umówić się w ZUS na e-wizytę, polegającą na wideorozmowie z pracownikiem oddziału. Na e-wizytę można umówić się wchodząc na stronę www.zus.pl.

- Zachęcamy do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu z ZUS lub za pośrednictwem poczty. Z bezpośredniej obsługi klientów, możemy skorzystać w jednostkach ZUS, znajdujących się w: Łęczycy przy ul. Zachodniej 8; w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43; Zgierzu przy ul. Chopina 5 (sprawy dochodowe i zasiłkowe) i ul. Długiej 43 (sprawy emerytalne) oraz w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 lub Lipiec Reymontowskich 11- mówi Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (7)
  • 9 miesięcy temu | ocena +1 / -1

    wojtek

    urzędy pozamykane a hołota na ulicach

  • 9 miesięcy temu | ocena +0 / -0

    coko

    Od kilku dni nie moge zarejestrowac sie jako bezrobotny w PUP wszystko sie nonstop zawiesza. Tu tez tak bedzie .

    • 9 miesięcy temu | ocena +0 / -0

      dop

      Do PUP widzialem jak wchodzili ludzie z zewnatrz, ktos do kogos zadzwonil i zostaly wpuszczone dwie osoby, sadzac po aucie jakim przyjechaly, nie byli to pracownicy, wiec sa rowni i rowniejsi jak widac

  • 9 miesięcy temu | ocena +3 / -3

    nnnnnnnnnnn

    po założeniu PUE ZUS otrzymujesz informację email o konieczności potwierdzenia tożsamości tj w ciągu 7 dni należy zgłosić się osobiście do ZUS z dowodem osobistym. Jak to się ma do ww informacji

    • 9 miesięcy temu | ocena +1 / -1

      krol zus

      Starostwo jest jednym z miejsc do potwierdzania profili zaufanych, tylko ups jest zamkniete

  • 9 miesięcy temu | ocena +4 / -4

    benek

    To jest smieszne, oczywiscie ani slowa o wydluzeniu godzin pracy np do 18-20 tej, infolinia zus dobry zart jestes 87 w kolejce...a o ok godziny 16 tej niestety pracujemy do 15.30 i rozlaczy, po wiszeniu ze 3h na sluchawce

    • 9 miesięcy temu | ocena +1 / -1

      polaki

      przecierz to sa pacholki de., bvili taqkich pracownikow to na ryj albo 1,4 etatu i zdychaj sz, mat o